Ny bilder Fredrik

Home Forums Bodybuilding Ny bilder Fredrik

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 44 total)
  • Author
    Posts
  • #659293

    Tjo i stugan.
    Mer bilder finns på hemsidan även från i fredags.
    Lite nya bilder tagna i morse (lördag), kommer mer imorgon i bloggen på hemsidan.
    Först vill jag bara säga så här: ni som inte har barn var glada över att ni kan bara er själva under en diet!
    Denna veckan kan summeras lite enkelt så här HELVETET! lite fint sagt:emo-thumb

    Har ju tvillingar som sagt.
    I tisdags började resan, magsjuka på ena, tja 2 dar efter de ligger den andre med. Jag är förkyld som en tok och vad händer igår jo då åker frugan med på magsjuka. Och tja 2 veckor till tävling, ni vet energi vad e det! 2 pass per dag, jobb, 2 barn och en familjehemsplacering och en fru alla sjuka! Lika med 24/7 work. OCh överbokad med kunder i 2 dagar i sträck, hmm ja som skulle få det lungt och skönt nu inför tävlingen.

    Jaja men som sagt, frugan orkade ta lite bilder i morse mellan spyorna =)

    Håll till godo! var tvungen att klaga lite, jag är dock kille.

    #77456
    #659294

    Riktigt snyggt, stenhårt verkligen. Keep it up!

    #659295

    Fy helvete, massiv och stenhård! vaderna är helt insane, lycka till i Varberg! Jag kommer va på plats o titta, that’s for sure /// Peter

    #659296

    Jävlar vilka bra ben! Snyggt!

    #659297

    fy fan vilka lår, gillar bilderna där man ser låren på sidan, groteska quads och ”spetsigt” framme vid knäna så förbannat snyggt! vaderna är sjuka! tricepsen såg rikitgt vass ut!

    lycka till och håll ut nu även om det är liiiite mkt att stå i!

    Mvh Emil

    #659298

    sjukt ju! ådror överallt!

    #659299

    ge mej vaderna!

    #659300

    Hmm Sveriges Tom Platz? Nope not anymore, nu är det X-Man för hela slanten ;)

    #659301

    :up: för hårdheten och vaskuläriteten.

    #659302

    Som sagt, det ser riktigt grymt ut, men jag skulle vilja se en dubbel biceps bakifrån. Detaljerna i ryggen framhävs inte lika bra i latsspread.
    Lycka till Fredrik!

    #659303

    Kan bara instämma i hyllningskören, brutal fysik :up:

    #659304

    Lycka till i Varberg, det hade varit kul att åka och titta.

    Grym fysik:up:

    #659305

    Lycka till Fredrik!
    Jag kan inte sluta att beundra alla er småbarnsföräldrar där ute som lyckas kombinera ihop jobb, träning, tävlande och småbarn! Gryymt beundransvärt!

    #659306
    Peter_Eriksson wrote:
    Som sagt, det ser riktigt grymt ut, men jag skulle vilja se en dubbel biceps bakifrån. Detaljerna i ryggen framhävs inte lika bra i latsspread.
    Lycka till Fredrik!

    Ja vet inte hur många ggr jag ska behöva skriva det varje gång jag lägger ut bilder… kolla BLOGGEN på hemsidan.

    där ligger alltid en jäkla massa mer bilder
    Men men varsågod om du är lat. Ursäkta om jag låter otrevlig, men som sagt trött på gnäll efter denna veckan…

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 44 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.