Ny bilder Fredrik

Home Forums Bodybuilding Ny bilder Fredrik

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 44 total)
  • Author
    Posts
  • #659307

    Måste säga att bilderna är väldigt lik Dorian Yates kända ”flexmagasine” bildserie, både bakgrunden och muskelmassa. Nej tummen upp!

    #659308

    Brutal

    #659309

    Helt otroligt! Jävligt kul att se!

    #659310

    Behöver mer tjocklek på latsen, inte mycket mer att klaga på annars :)

    #659311

    Bilderna i inlägg 14… jag gillar den i färg mer än den svartvita. Är det bara jag eller ser han inte större ut i färg, speciellt ryggen ? :what:

    #659312

    Grym form med 2v. kvar… Och benen… Ja, bäst i Sverige?

    #659313
    Pelle svensson wrote:
    Måste säga att bilderna är väldigt lik Dorian Yates kända ”flexmagasine” bildserie, både bakgrunden och muskelmassa. Nej tummen upp!

    Lite kul är de dessutom att det hänger en tavla med denne man i bakgrunden ;)

    Fredrik: Brutalt, helt enkelt.

    #659314
    AndreasN wrote:
    Behöver mer tjocklek på latsen, inte mycket mer att klaga på annars :)

    Mer tjocklek … jag behöver massor med tjocklek på ryggen i och med att jag är så bredaxlad. Men, med de skador och avslitningar på rotorcuffen & supra och infra spinatus så klagar jag inte, glad att jag ens kan lyfta armarna vissa dagar.
    Men det som gör sporten roligare, man måste lära sig träna runt sina skador och göra det omöjliga möjligt.

    dock behöver jag även mycket mer armar, men lika där en avsliten sena i biceps så kan jag i stort sett bara köra armar hårt ett par veckor för att sedan vila dem LÄnge.
    Men jag tycker jag lyckats rätt ok denna gången att få upp symetrin bättre och minska de muskelgrupper som varit överdriva mot de andra för typ Ben då .. haha. Men ryggen är ett stort problem område, men ska nog vara hyfat mycke bättre till USA tävlingarna senare i år.

    OCh tack för alla kommentarer, och bra att vissa vågar ge kritik och säga och tycka det ni ser är dåligt, det gör att man tänker mer på svagheterna.

    Just nu är jag helt jäkla slut . Idag slutade barnen och frugan att spy och allt annat trevligt som kommer med magsjuka.
    Tror jag har skurat golvet 15 ggr i helgen och bytt lakan 8 ggr.
    Tvättat tja en 8 ggr. JA usch säger ja bara, och nu är man mer förkyld på köpet pga sömnbristen.

    Men 2 weeks to go, så nu är det bara att sköta dieten lite bättre så blir det nog ok.

    Dags och sova.
    OCh hoppas man inte vaknar tok sjuk =)

    #659315
    Pelle svensson wrote:
    Måste säga att bilderna är väldigt lik Dorian Yates kända ”flexmagasine” bildserie, både bakgrunden och muskelmassa. Nej tummen upp!

    Kolla mannen på väggen där bak…Yates finns med ;)

    #659316

    Tycker det ser lite stelt ut när du lägger sidechest och tricepsposen.
    Att du inte får bak axlarna ordentligt, är detta skaderelaterat, eller är det bara på dessa bilder?
    För som på sidehesten, fick du bak axeln mer, så skulle du kanske kunna lyfta tuttarna mer??

    #659317

    snyggt Fredrik :emo-thumb

    #659318

    mer bilder från i söndag på gymmet.
    Och som vanligt mer bilder på hemsidan.

    #659319

    stenhård ju!:D

    #659320

    Som granit, jag gillar benen, ytterlårsvepet.

    #659321

    blodådror ! :nod :nod

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 44 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.