Ny bilder Fredrik

Home Forums Bodybuilding Ny bilder Fredrik

  • This topic is empty.
Viewing 14 posts - 31 through 44 (of 44 total)
  • Author
    Posts
  • #659322

    imponerande form:D

    #659323

    Ser mycket bra ut :emo-thumb.

    AA

    #659324

    Dra ända in i baljan;)

    #659325

    Formen på Fidde Beast är rätt sjuk just nu.. Lövtunn hud utan på musklerna för tillfället. Ser sjukt coolt ut när man ser det LIVE.
    Kämpa nu Frodo! Fika i helgen?

    #659326

    Tja ja klart det är alltid fika på helgen =) oavsett diet eller ej.

    Ja nu ringde de från dagis igen då, Magsjukan har slagit till igen på min ena son:(

    Kul kul kul… fan jag som trodde de var över nu efter 5 dagar.

    Så nu håller jag tummarna så jag kan vara hyffsat frisk till tävlingen.
    Snoret rinner på både mig och barnen, men tja den ena spyr lite då och då haha
    fin uppladdning 1½ vecka före tävling.

    Men men jag kör på, tävla gör jag alltid sjuk eller ej, har aldrig hoppat av en tävling som jag varit anmäld till oavsett.

    Nu kör vi, utlovar mer bilder till helgen.

    Om jag är ok !? frisk, tja ni fattar nog.

    #659327

    Shit! Det är helt sinnes! Vad grym du är pojk.. Jag skulle kunna döda för den massan du har
    Man blir så himla taggad när man ser sådana här bilder.

    Mvh DC

    #659328

    Du är riktigt grym Fredrik!
    De som får hjälp av dig och Jocke till talangjakten har enorm tur! Du kan lära ut din magiska benträning :emo-thumb

    #659329

    Hej Fredrik.Jag är lika imponerad över formen som ditt pusslande med familj-företag-träning. Jag har själv tävlat i liknande situation med småbarnstvillingar, eget företag o självklart en massa träning. För att få ekvationen att gå ihop krävs (förutom en förstående fru) en total dedikering mot målet, mycket planering och total fokus. Och när jag ser din form så ser jag att du har allt detta.

    Lycka till med kommande tävlingar/mvh Thomas Lundmark

    #659330
    Lundmark wrote:
    Hej Fredrik.Jag är lika imponerad över formen som ditt pusslande med familj-företag-träning. Jag har själv tävlat i liknande situation med småbarnstvillingar, eget företag o självklart en massa träning. För att få ekvationen att gå ihop krävs (förutom en förstående fru) en total dedikering mot målet, mycket planering och total fokus. Och när jag ser din form så ser jag att du har allt detta.

    Lycka till med kommande tävlingar/mvh Thomas Lundmark

    Tackar för de trevliga orden.
    JO det blir lite pusslande, allra helst med magsjuka i huset:
    Men ja man får ju inte glömma bort frun i huset som får jobba lite extra så här veckorna före.

    Men men jag försöker hålla i och hålla mig frisk, inte lätt med 2 sjuka dock.

    Det är bara att gasa på.

    MVH
    F

    #659331

    Ja det ser riktigt jävla bra ut Fredrik :up:

    #659332

    Starkt jobbat Fredrik, speciellt med tanke på familj och allt vad det innebär.
    Jag diggar din hårdhet och fysik! :up:

    #659333

    Lycka till i helgen brutus!

    #659334

    Tjenare Fredrik.
    Det var ett tag sen jag hört av mig.:o
    Vill önska lycka till, ser riktigt bra ut på bilderna:emo-thumb.
    Starkt av dig att klara av att tävla,med tanke på familj,företag,skador och sjukdomar.vet själv vad det slitit på mig.
    Ta hand om dig o familjen.fru med barnen hälsar o skriker lycka Till!
    Hör av mig framöver efter min operation.När förhoppnings allt ordnat sig runt omkring.
    så får jag se om jag ska forsätta tävla.

    Mvh Magnus med familj

    #659335

    Du är lite halvkrallig….ser grofft å ässtetiskt ut

Viewing 14 posts - 31 through 44 (of 44 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.