Raka bort bröst/maghår

Home Forums Bodybuilding Raka bort bröst/maghår

  • This topic is empty.
Viewing 6 posts - 46 through 51 (of 51 total)
  • Author
    Posts
  • #801601

    [http://elipseklinikken.se/]

    #801602

    Fungerar det, är det någon som gjort det?
    Hur många gånger måste man göra det för ett bestående resultat?
    Vad kostar det?
    Finns det några bieffekter eller risker som ärrbildning eller liknande?
    Kan man göra det på hela kroppen?:|

    Det är många frågor som man inte kan finna svar på, på den sidan! Är till exempel laserbehandling billigare och effektivare, eller är det samma sak?

    #801603
    Asal wrote:
    hur dyra brukar dessa vara ? känner någon som la ner ca 25000 kr för 4-6 behandlingar eller nåt

    Det beror på vilken kroppsdel du vill ta bort hår på och var nånstans du gör det.
    Själv så tar jag tex 3000 kr per ryggbehandling på min salong. Det rekomenderade utpriset för en ryggbehandling från maskintillverkaren är 5000 kr.

    Mvh Klubban.

    #801604
    David_GBG wrote:
    Kör med Veet istället, jag tycker att det är överlägset rakning på alla punkter.

    Jag holler med. dusj først så smører du inn forsiden av kroppen og venter med og ta det av til det virker, det står på hvor lenge. så bak der må du selfølglig ha hjelp,virker kjempe bra i tilegg får du tatt alle de små hvite håra også:)

    #801605

    Darn var ju inte meningen att skriva detta här juh…..Ignorera

    #801606
    DomPe wrote:
    Jag tycker Epilering är jättebra :emo-thumb . Jag har rakat magen med trimmer/hyvel under några år men det blir ett himla rakande. Och så blir det juh stickigt efter bara någon dag. Dock när du kör med din Epilator slits håret upp med rötterna och du får ett mjukt resultat i några veckor. Åtminstone jag.

    Epilatorn som jag använder är en Philips Epilator HP 6475 Satin ICE. Mina tjejkompisar rekommenderade mig att inte köpa någon 300kronors-variant utan lägga ner minst 700 kr på något vettig. Hittade min på OnOff för 896:-. Lite dyrt kanske, men resultatet gör att jag iaf tycker det var värt det.

    Första Epileringen gör väldigt ont :( . Men sedan går det bara lättare och lättare. Det tog ungefär 30 min för mig första gången. Sist gick det på 5.

    har du gjort på bröst/rygg/axlar/armar?

Viewing 6 posts - 46 through 51 (of 51 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.