Svart/Vita BB-bilder

Home Forums Bodybuilding Svart/Vita BB-bilder

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 399 total)
  • Author
    Posts
  • #246471

    Photoshop is the shit…

    #246472

    Grymma bilder på Wolf! :D

    #246473

    Batista y Labrada

    #246474

    Labrada

    #246475
    BC-MAN wrote:
    Labrada

    En av de absolut bästa någonsin som aldrig fick hem titeln.

    #246476

    Han var för liten inte tillräckligt med muskler för att tävla om vinsterna.
    Bra fysik visst men på tok för liten.

    #246477
    NKK wrote:
    Han var för liten inte tillräckligt med muskler för att tävla om vinsterna.
    Bra fysik visst men på tok för liten.

    För lite muskler för att tävla om vinsterna? Han tävlade alltid om vinsterna :) Sju år med i Mr. Olympia. Sämsta placering var en 4e plats. Två gånger runner-up. Inte många som gjort samma som Lee Labrada.

    #246478

    Mr Olympia genom tiderna

    Larry Scott (1965 & 1966)

    Sergio Oliva (1967 – 1969)

    Arnold Schwarzenegger (1970 – 75 & 1980)

    Franco Columbu (1976 & 1981)

    Frank Zane (1977 – 1979)

    Chris Dickerson (1982)

    #246479

    Samir Bannout (1983)

    Lee Haney (1984 – 1991)

    Dorian Yates (1992 – 1997)

    Ronnie Coleman (1998 – 2005)

    Jay Cutler (2006, 2007, 2009 & 2010)

    Dexter Jackson (2008)

    Phil Heath (2011)
    [img=http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/385402_251078881622793_181157761948239_755034_994222249_n.jpg]

    #246480
    microwave wrote:
    För lite muskler för att tävla om vinsterna? Han tävlade alltid om vinsterna :) Sju år med i Mr. Olympia. Sämsta placering var en 4e plats. Två gånger runner-up. Inte många som gjort samma som Lee Labrada.

    Det jag menade han vann ”aldrig” och jag vet exakt vad han har gjort det behöver du inte tala om för mej har följt honom under många år.
    Som jag sa för liten för att bli krönt mr.o samma med shawn ray fast han ägde upp dorian inte bara 1 utan flera gånger.
    Men som sagt för liten.

    #246481
    NKK wrote:
    Det jag menade han vann ”aldrig” och jag vet exakt vad han har gjort det behöver du inte tala om för mej har följt honom under många år.
    Som jag sa för liten för att bli krönt mr.o samma med shawn ray fast han ägde upp dorian inte bara 1 utan flera gånger.
    Men som sagt för liten.

    Håller med faktiskt. Shawn Ray är mycket mer imponerande och bättre bodybuilder i mina ögon isåfall. Lee Labrada är som Frank Zane fast med mer massa.

    Shawn Ray lyckades ju med att komma top 6, från 1991 fram till 2001.

    #246482

    Väl talat Yaldish, håller med.
    När man ser shawn ray i hans glansdagar så hänger man man hakan och har öppen mun och tänker FI FAN så jävla bra han var.

    0 svagheter grym fysik grym form ja allt sen kommer dorian in med trasig biceps och slår en bra mycket bättre shawn.
    Men han var ju större det var ju därför tyvärr… lite här och var =)

    #246483
    NKK wrote:
    Det jag menade han vann ”aldrig” och jag vet exakt vad han har gjort det behöver du inte tala om för mej har följt honom under många år.
    Som jag sa för liten för att bli krönt mr.o samma med shawn ray fast han ägde upp dorian inte bara 1 utan flera gånger.
    Men som sagt för liten.

    Du var då en trevlig person.

    Smaken är som baken; storleken innebär långt ifrån allt i mina ögon, så länge man ser bra och symmetrisk ut. Personligen gillar jag inte nutidens Mr. Olympia tävlande pga att de ser likadana ut allihop, finns ingen som sticker ut. En av anledningarna är att de är så pass stora att man ser ingen skillnad.

    #246484
    NKK wrote:
    Väl talat Yaldish, håller med.
    När man ser shawn ray i hans glansdagar så hänger man man hakan och har öppen mun och tänker FI FAN så jävla bra han var.

    0 svagheter grym fysik grym form ja allt sen kommer dorian in med trasig biceps och slår en bra mycket bättre shawn.
    Men han var ju större det var ju därför tyvärr… lite här och var =)

    visa lite bilder/video där han ägde Dorian.

    #246485

    Here comes the internet thug as usual!!
    Titta på bilder i från mr.o där dom står bredvid varandra DÖUUHHH!!!
    Om han är din idol moosecan fine kom inte med nån dagisnivå skit som vanligt då ok?
    Finns flera gånger han var bra mycket bättre än dorian både magmässigt midjemässigt armmässigt formässigt should i keep going?…

    Man ska inte vinna mr.o med en trasig arm så är det bara flera gånger när det finns andra byggare som var i bättre form och inte hade nån trasig muskel.
    Jag tycker att dorian var en ok byggare men jag ser inte att han är en 6 time mr.o vinnare i alla fall…. men det var la politik.

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 399 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.