Svart/Vita BB-bilder

Home Forums Bodybuilding Svart/Vita BB-bilder

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 399 total)
  • Author
    Posts
  • #246186

    Gettodachoppa: Gillar inte hans sätt att förklara saker, ”Såhär är det, om ni hör något från någon annan så är det skitsnack”, lite så känns det. Men killen förtjänar lite mer respekt. Det är typ ingen som vet om att han har vunnit 8 gånger verkar det som och folk totaldissar honom ibland.

    #246187
    Biccen wrote:
    Nej tyvärr är det inte så konstigt =)

    Hade 50cm redan när jag var runt 25 år är 35 idag har närmare 57cm.

    Så 7cm har tagit mej 10 år att bygga upp….
    Men har man tränat hela sitt liv nästan och verkligen gått in för att bli grov så är det väl inte konstigt att man har vuxit på som fan?

    57?! Det är inte lite det, men då antar jag att du knappast är speciellt hård annars bräcker du hela Olympiaeliten. Bild hade varit kul! :bb2:

    #246188

    Tack för bilderna…

    Yaldish bara ligga i och köra HARDCORE träning för armarna.

    Sicken midja på coleman tänk om han kunde haft den kvar sicken oslagbar bodybuilder han skulle varit alla kategorier.

    #246189
    Perra_mja wrote:
    57?! Det är inte lite det, men då antar jag att du knappast är speciellt hård annars bräcker du hela Olympiaeliten. Bild hade varit kul! :bb2:

    har lagt upp bilder på mej mannen =) jag är inte bulkig lr tjock.

    #246190

    Varsågod Biccen, här kommer lite fler

    Sergio Oliva borde ha tagit fler titlar, riktigt bra med massa för sin tid.

    #246191

    Larry Scott, vet inte vad det är men det är något jag diggar med hans fysik. Ser mycket bra ut när han poserar också.

    #246192

    Häftiga bilder Yaldish tack så mycket.

    Alltid kul att se the oldtimers back in the day.

    #246193

    [img=http://premium1.uploadit.org/smocke//biccen.jpg]

    #246194

    [img=http://premium1.uploadit.org/smocke//biccen2.jpg]

    #246195

    Mycket grymt Biccen! Svart vitt är det också :D

    #246196

    Jo, exakt hehe.. ändrade om dom la upp med färg först men tänkte nej detta passar inte in måste vara svartvitt…

    och tack mannen =)

    #246197

    Nice Her Bicc! Men vad hände med min dubbelbiceps? 57 cm gör sig bäst utfällda…

    #246198

    Tackar per Anders.

    35 bast är jag
    109-110kg just nu
    Plus lite flintig men kommer väl med åren? haha.
    underarmen är cirka 43cm vaderna 47cm men behöver ha cirka 52cm för dom ska se stora ut då dom fäster högt som fan…
    har väl svart blod i mej? kanske därför jag var så snabb på att springa vid ung ålder ? haha.

    Jorå choppa ska fixa en sån bild jag lovar, men man är så kritisk imot sina bilder svårt att få just den där bra bilden =) you know what i mean right?.

    #246199

    Hehe, du kanske är en vit Coleman, Biccen. Lite flint hör till om man är stark.
    Och jag förstår vad du menar med bilden, absolut.

    #246200

    Haha ja flinten hör la te om man är starker =).

    Jo bilder är svårt att ta så man blir nöjd…. svårt att fånga muskler på bild.

    haha en vit coleman haha.

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 399 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.