Andreas och Dessan bygger med <3

Home Forums Dagböcker Andreas och Dessan bygger med <3

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 861 total)
  • Author
    Posts
  • #83430
    #807332

    Ok eftersom moderatorerna redan är representerade i den seriösa journal-delen tänkte jag se till att vi ska finnas på plats även här;)

    Eftersom jag inte är helt 100 på hur mycket jag kommer orka uppdatera tar jag med min partner-in-crime Dessan så det händer lite i journalen. Vi kommer mao båda att posta pass, bilder och skit här..oftast separat, men ihop när vi har tillfälle.

    Ok lite stats och sån skit:

    Jag:
    Ålder: 26
    Längd: 173,5 (viktig halva där)
    Vikt: Varierande..men kring 68-71
    Mål: Att kunna kolla fotboll i nätbrynja utan att fläsket tränger igenom hålen.

    Dessan:
    Ålder: 19
    Längd: 170 cm
    Vikt: 63 kg
    Mål: Att komma igång med träning igen (hävdar hon, men egentligen SM i fitness 2008)

    Mitt nuvarande träningsupplägg:
    Dag 1: Rygg1 4*10, rygg2 4*10, biceps 4*10, baksida lår 4*10, mage 4*10
    Dag 2: Bröst 4*10, axlar 4*10, triceps 4*10, framsida lår 4*10, vader 4*10
    Dag 3: Vila
    Dag 4: Rygg1 5*5, rygg2 5*5, biceps 5*5, baksida lår 5*5, mage 5*5
    Dag 5: Bröst 5*5, axlar 5*5, triceps 5*5, framsida lår 5*5, vader 5*5
    Dag 6: Vila
    Osv.

    Eventuellt kan någon komplementövning slängas in här och där efter behov och om något är extra slitet kan det få vila någon dag. Failure kommer inte siktas på annat än ibland i sista setet om formen känns god. Jag kommer att byta övningar rätt frekvent (förutom typ bänkpress så klart). Överlag är jag rätt flexibel med program så det kommer väl inte följas slaviskt, men ja – så här är grundtanken just nu iaf.

    Dessan får fylla på med sitt upplägg.

    Lägger in två bilder som ni säkert redan har sett men det är det nyaste jag har för tillfället. Fler kommer vartefter.

    #807333

    Prenumererar, ska bli kul att följa.

    #807334

    Och så dagens pass då. Sparar axeln som är lite trasig just nu så vikterna fick hållas aningen lättare än normalt i pressövningarna. Benen var trötta så de fick vila helt. Annars var passet helt ok.

    Bänk: 10-10-10-11@75

    Styrkevändningar+militärpress: 10@40-10@30-10@30-10@30

    Dips: 10@bw-10@bw+20-10@bw+20-10@bw+30

    Sittande vadpress: 10@30-10@30-10@50-10@50

    #807335
    wesaft wrote:
    Prenumererar, ska bli kul att följa.

    Det gör du rätt i:emo-thumb

    #807336

    Kan slänga upp ytterligare två bilder på Dessan eftersom det av förklarliga skäl finns bättre bilder på hennes fysik än min:D

    #807337
    ~Frida~ wrote:
    Yippie :yahoo: Vad roligt att ni startar en journal ihop!!! Jag tycker absolut Dessan ska upp 2008! Kanske par-SM? :p

    Massa bilder vill vi se och sen när du får tummen ur så får du dra med dej Dessan ner så ska du och jag köra maraton i hängande benlyft, jag lovar öva upp mej tills du kommer :emo-thumb

    Haha om hon vill köra par-sm får hon nog hitta en partner som kan väga in på 60 kg+ först;)

    Och ja så klart – hängande benlyft-maraton is da shit!!1

    #807338
    bullis the king wrote:
    Lycka till, bilder uppifrån är det bästa.

    You know it – det plus downlight så ser man nästan anständig ut (men bara nästan:D).

    #807339

    Bra namn på journalen fuckers!:D

    #807340
    Heidi K wrote:
    Bra namn på journalen fuckers!:D

    Varför komma på något eget när man kan sno andras vinnande koncept;)

    #807341

    Detta kommer att följas. På med brottardräkten så skall det nog bli bra det här!:up:

    #807342
    olle wrote:
    Detta kommer att följas. På med brottardräkten så skall det nog bli bra det här!:up:

    Haha mm jag ska se till att ta någon ny bild iförd brottardräkten inom kort. Misstänker att jag måste skala något kilo fett först bara så jag inte spräcker skiten:D

    #807343

    Kul journal!

    Bra timglasform på Andreas och bra hårväxt på Dessan.

    :D

    #807344

    Ett mycket fint initiativ, ese!

    Eftersom detta är en dagbok och visst spammande tillåts så dryftar jag härmed en liten Hänt i veckan-fråga:

    Är du och Dessan ett par eller är ni bara träningshomies?

    Om inlägget raderas utan vidare spisning så vet jag att jag härmed är knäppt på näsan och ska fortsättningsvis vara försiktig med vad jag skriver, speciellt till moderatorer.:P

    #807345
    Ogge wrote:
    Kul journal!

    Bra timglasform på Andreas och bra hårväxt på Dessan.

    :D

    Haha mm blir mycket rakning om hon ska kunna ställa sig på scenen sen;)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 861 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.