Dags att göra tävlingsbiff av thaibiffen!

Home Forums Dagböcker Dags att göra tävlingsbiff av thaibiffen!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 1,355 total)
  • Author
    Posts
  • #312425

    Bra jobbet Biffen, gillart :D. Keep it up. Fan jag dunkar ju rygg fast med allt, kanske skulle göra som dig och dela på det, vad vet jag, ä det är bara att köra :). MVH cesse

    #312426
    Steppen1983 wrote:
    Bra jobbet Biffen, gillart :D. Keep it up. Fan jag dunkar ju rygg fast med allt, kanske skulle göra som dig och dela på det, vad vet jag, ä det är bara att köra :). MVH cesse

    OM man anser att ryggen släpar kan man dela upp den. Ryggen är trots en relativt komplex muskelgrupp och bör attackeras från alla möjliga vinklar för maximal utveckling. Men var försiktig så du inte blir övertränad då……

    #312427
    bffen669 wrote:
    OM man anser att ryggen släpar kan man dela upp den. Ryggen är trots en relativt komplex muskelgrupp och bör attackeras från alla möjliga vinklar för maximal utveckling. Men var försiktig så du inte blir övertränad då……

    YES SIR :up:

    #312428

    Kul att du slänger upp en journal. Tycker du skriver mycket och bra på forumet så ska absolut försöka hänga med här inne :)

    #312429
    Gustaf Lindberg wrote:
    Kul att du slänger upp en journal. Tycker du skriver mycket och bra på forumet så ska absolut försöka hänga med här inne :)

    Tackar grabben, Hoppas jag kan bidra till något positivt till Eran träning med min dagbok och funderingar.

    #312430

    Kände mig lite krasslig idag:(. Tvekade att gå till gymmet. Men tänkte att jag kör ett lite lugnare pass med lågt tempo. Det blev ett hyffsat pass trots allt även om gnistan fattades.

    Pecs:
    Bänkpress plan bänk: 1×15, 50kg, 1×12, 80kg, 1×10, 100kg, 1×8, 110kg, 1×8, 110kg.
    Snedbänk i smithmaskin: 1×12, 80kg, 1×10, 90kg, 1×8, 100kg, 1×8, 100kg (halvrep), drop till 50kg, 12 reps till.
    Hantelflyes i snedbänk: 1×12, 15kg, 1×10, 18kg, 1×10, 22kg, 1×10, 24kg.
    Sittandes bröstpress i maskin: 3×12, 70kg.
    Flyes pecdeck-maskin: 2×12, 63kg.

    Triceps:
    Triceps pushdowns med kabel: 1×15, 70kg, 2×10, 100kg.
    Skullcrusher; 1×12, 28kg, 2×10, 35kg.
    Kickbacks: 3×10, 11kg.

    Pumpen infann sig. Kontakten likaså. Nöjd överlag med tanke på hur man mådde. Nu blir det att slänga ihop lite mat!

    #312431

    Jävligt bra pass mannen, du dunkar på härligt och bra vikter. keep it up. Kanske kan dra ett pass någongång :). Mvh cesse

    #312432
    Steppen1983 wrote:
    Jävligt bra pass mannen, du dunkar på härligt och bra vikter. keep it up. Kanske kan dra ett pass någongång :). Mvh cesse

    Ja, det vore kul att köra någon gång när du har vägarna förbi Sthlm:emo-thumb!

    #312433

    Tävling.

    När man har 100% bestämt sig att börja tävlingträna börjar smått hela ens vardag förändras. Träningen & allt runt omkring börjar ta allt mer tid. Man börjar planera mera långsiktigt. Är mera målmedveten med sin träning och man börjar skära ner på alla tidigare sociala nöjen man haft tidigare som inte är optimalt för ens framsteg. Man pressar sig hårdare i gymmet. Jag vet att varje rep, set & övning kan vara avgörandes för mig på scen. De andra grabbarna har rejält försprång och jag ligger efter. Men det gör mig bara ännu hungrigare8)! Ännu mer sporrad att träna hårdare, smartare och vara positiv till det jag gör.

    Kärleken i gymmet;).

    Man måste älska det man utsätter sig för. Att kunna ta smärtan i gymmet när hjärtat dunkar i 180. Svetten forsar från ens panna. Och musklerna skriker efter vila. Sedan greppa stålet igen, visualisera målet. Ta några djupa andetag och sedan pressa igen för tills venerna vill hoppa ur pannan på dig:yahoo:! DET är kärlek det gott folk.

    Negativa influenser.

    Låt inga negativa influenser om möjligt förmörka ditt sinne. Du kommer tappa fokus. Tankarna far iväg till någon annan ort när du tränar. Svårt att äta etc. Försök omge dig med positiva människor runt omkring dig som sporrar dig och din väg. Lyssna på negativa människor med deras misär och klagomål kommer inte vara positivt för dig och dina tankebanor. Jag försöker kapa av allt sådant nu för tiden. Det kommer bara dra ner mig för eller senare också….Värdera med HELA ditt hjärta de som vill hjälpa dig. Det är ont om sådana människor nu för tiden. Visa din tacksamhet och gör inte dem inte besvikna!

    Hjälp gärna dina medmänniskor också. Men jag har lärt mig att det är ingen idé att försöka hjälpa någon som inte vill bli hjälpt med hela sitt hjärta……

    #312434

    Skönt med träningsvärk i pecsen. De känns ”bolliga” nu:p. Som att klämma på någons annans:P! Gårdagens pass tog tydligen rätt bra ändå. Lite rastlös som vanligt på vilodagarna:O. Kanske borde slänga upp en bild ändå med webcamen…..

    Några stats:
    Längd: 1,66m
    Vikt: runt 90 kg.
    Form: Kramgo men ingen vill ha en:)

    Undrar var alla mina bekanta e på forumet. Relativt tyst på Er:what:

    Blev en dålig bild på armen. Men inte så lätt med webcam….

    #312435

    Mycket trevlig och tänkvärd läsning Martin…:emo-thumb
    Följer Dig så gott jag kan, för jag vet att Du håller ett öga på mig, he he he…
    ”bara” 11 månader kvar nu:p

    See Ya´ :up:

    #312436

    Kul läsning, hoppas att allt flyter på bra I fortsättningen.

    #312437

    Bra ord där mannen, riktigt bra, men få som nog inser hur mycket som krävs när man ska upp på en scen. Nu är det bara att rocka på så hårt det går. Peace out och god natt. MVH cesse :)

    #312438
    bffen669 wrote:
    Några stats:
    Längd: 1,66m
    Vikt: runt 90 kg.
    Form: Kramgo men ingen vill ha en:)

    Undrar var alla mina bekanta e på forumet. Relativt tyst på Er:what:

    Blev en dålig bild på armen. Men inte så lätt med webcam….

    Ser bra klent ut du :P

    #312439
    offline wrote:
    Ser bra klent ut du :P

    Snygging, jag ska nog börja ringa och terra dig på nätterna istället:p!

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 1,355 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.