Daniel & Cathi tränar och grejar :).

Home Forums Dagböcker Daniel & Cathi tränar och grejar :).

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 46 total)
  • Author
    Posts
  • #691807

    Lång, tråkig och tom dag idag.
    Ingen träning, bara plugg.. Hade dock gympa, som jag inte kunde vara med på eftersom jag inte är frisk ännu. Snackade om muskler osv, jag var duktig haha. Fick beröm till och med, kunde ju inte bli bättre:o
    Slutade skolan fyra, kom hem och duschade och sedan kom käre Daniel :), som vanligt så satte han sig vid datorn direkt, sån datanörd haha.

    Har läst spanska idag med :) svårt att komma in i det igen efter sånt uppehåll när det gäller just läsningen. Känner att man tappar väldigt väldigt mycket när man inte läser eller blandar svenska och spanska varje gång man pratar med sina föräldrar.
    Kommer från Colombia så jag har spanska som modersmål :emo-thumb.

    Real Madrid spelar just nu, vet dock inte hur dom ligger till eftersom tv’n är så dålig att man inte ser siffror eller bokstäver. Får hoppas dom vinner hihi.

    Hoppas och ber till Gud att jag är frisk till lördag, vill så gärna träna ben, längtar längtar lääääängtar.
    Förhoppningsvis mår jag bra imorgon, för idag mår jag mycket bättre än igår :)

    Ta hand om er där ute i kylan, klä er varmt!

    #691808

    Någon jävel där ute som är bra på matte kanske ? :what::what:
    Fattar INGET.

    #691809

    nu vet jag någon som kommer ha träningsvärk imorgon :bb:

    #691810
    BIGBOSS wrote:
    Ja!
    Har dessutom lite värre värk nu när jag är på diet än vad jag brukar få, känns så i alla fall :).

    Lite jobbigt faktiskt haha, får värk efter precis alla pass och i så gott som varje muskel.

    Men det får man tåla antar jag :).

    Börjar bli lite jobbigt att hålla nere kolhydraterna nu.
    Så extremt sugen på att bara dra i mig hela brödlimpan i kylen haha.

    Men får istället nöja mig med två skivor om dagen, life´s cruel somtimes!

    MVH Daniel Dehn!

    verkar vara väldigt jobbigt med diet xD, men de är de väl värt efteråt!.

    är tvungen att jävlas lite, jag drog just i mig en calzone. haha :|

    #691811
    BIGBOSS wrote:
    Ja!
    Har dessutom lite värre värk nu när jag är på diet än vad jag brukar få, känns så i alla fall :).

    Lite jobbigt faktiskt haha, får värk efter precis alla pass och i så gott som varje muskel.

    Men det får man tåla antar jag :).

    Börjar bli lite jobbigt att hålla nere kolhydraterna nu.
    Så extremt sugen på att bara dra i mig hela brödlimpan i kylen haha.

    Men får istället nöja mig med två skivor om dagen, life´s cruel somtimes!

    MVH Daniel Dehn!

    verkar vara väldigt jobbigt med diet xD, men de är de väl värt efteråt!.

    själv åt jag precis en calzone. haha :|

    var tvungen att jävlas lite ;)

    #691812

    JAG VILL TRÄNA !!!!!!!!!!!!!!
    Måste bli frisk, till imorgon helst. Känner mig så lat och rastlös utan träning. Har inte tränat sen i lördags, kan inte bli värre än så här.

    Vi köpte ny bil idag:) Audi A4 2,0T, svart. Riktigt fin hihi. Ville hellre ha en A6, sjukt snygg bil.

    När jag skulle flytta vinterdäcken som var i baksätet, så studsade däckfanet tillbaka och slog mig rakt på näsan, knaka till och jag blödde som en galning, trodde jag hade brutit den. Väl vid sjukhuset så var det för mycket folk som väntade, och jag kände mig lite lite bättre, så vi sket i det.

    NU gör dock näsan väldigt väldigt ont, och är svullen och röd, fyfan :(

    Idag blir det plugg, och lite mer plugg, två sekunder Daniel-tid och sedan plugg igen.

    MVH Catherine Pachón, :lazy:.

    #691813

    Helgen har varit precis som den ska vara, bortsett från Daniel blivit sjuk och jag inte blivit frisk ännu.
    Kände mig lite bättre igår så gav mig iväg till gymmet med Daniel och körde ett benpass, hade Daniel som coach :D Kändes super.

    Idag mår Daniel bättre, jag mår lite sämre. Bra för honom ;) haha.

    Matteprov, naturkunskaps redovisning och även datakunskap idag. Sedan blir det plugga till samhällsprovet imorgon, har inte ens börjat kolla igenom det, fyfan.

    Förhoppningsvis är jag frisk till helgen, ska bli så jävla kul på FF :D:D:D

    Ha det bra allihopa !!!

    #691814

    Verkar ha lite feber, känns inte alls bra. Har varit sjuk i en vecka nu, tycker det räcker..
    Prov i matte idag, gick väl så där.. Imorgon har jag prov i samhällskunskap, och smart som är jag så glömde jag anteckningarna i skolan, så imorgon blir det inget prov ändå.

    Pratade med min kära bror som skulle låna mig pengar för att få tatueringen gjord nu i början av december. Tanten som skulle tatuera mig blev sjuk i början av november så studion var stängd hela november, och hon känner sig inte ”fit for fight” förrän antagligen i slutet av december, DESSUTOM har min ”käre” bror spenderat för mycket pengar, så pengarna han skulle låna mig, existerar inte längre.
    Den underbara turen jag har.

    Läsa un poquito de español nu. ”Marina” skriven av Carlos Ruiz Zafón. Grym bok :)

    Take care ! :)

    #691815

    MVG på spanskaproven :) gött gött gött gött.

    Idag hade jag samhällkunskapsprov, men sket i det :| , gör det nästa vecka om det går. Hade glömt mina grejer i skolan :emo-thumb, så jag kunde inte plugga haha.
    Blev biceps, triceps idag på gymmet : ) är dock inte helt frisk än men jag körde lugnt.
    Kändes bra :)
    Träningsvärken i benen är kvar, har ingen aning om det är bättre än igår haha.

    Daniel körde slut på mig.

    Te amo Dani ;) hihi.

    #691816

    Jag lÄngtar till helgennnnnnn !!!!!!!!!!!!!!

    #691817

    Dagen var otrolig rolig:D
    Vaknade klockan 06.15, och åkte in till stan runt halv 8 med Daniel.
    Första gången jag var på FF :), riktigt kul. Tog många bra bilder hihi.
    Lärde känna Jarkko och gänget, otroligt snälla och goa människor.

    Kommer antagligen upp lite bilder imorgon :)

    Daniel gick nyss, somnade i sängen..
    Upp tidigt imorgon med, så nu ska jag nog sova (?).

    Ta hand om er, hoppas ni har haft en lika bra lördag som jag och Dani!!

    #691818

    Härlig helg med fruktansvärt många kort, drygt 600 bilder blev det dessa två dagar. Idag var jag bara där till 14.00, julhandlade efteråt..

    Fustra hade fixat montern så den var riktigt snygg :)
    Bra jobbat både idag och igår, alla ni från Fustra/Nordic club. Riktigt bra jobbat under helgen:emo-thumb.

    Fanns tävlingar, rodd, dips, häckhoppning, ”längdhopp” , plankan. Sedan mättes även fett med kaliper, skelettmätning. Fanns även massage man kunde få, hudanalys i ansiktet :) Mycket folk kom och testade, riktigt roligt.

    Lite bilder från helgen (kommer fler :D)

    #691819

    BILDER BILDER BILDER:

    Gå även in på [http://www.fustra.net http://www.fustra.net] då och då för att se om resten av bilderna kommit upp där :)

    #691820

    Fler bilder, blev drygt 600 bilder på båda dagarna :) Bilderna jag lagt upp än så länge är från lördagen, bilder från söndagen kommer lite senare, kortläsaren är på väg :)
    HÅLL UTKIK ! :)

    Gå även in på [http://www.fustra.net http://www.fustra.net] då och då för att se om resten av bilderna kommit upp där :D

    #691821

    Vi ändrade om lite i montern, blev mycket bättre, mer plats osv :)
    Två härliga dagar, riktigt roligt :D😀
    Tråkigt att jag inte kunde stanna hela dagen, :/ .. Julhandel är också viktigt i och för sig haha.

    Bilder kommer :)

    Gå även in på [http://www.fustra.net http://www.fustra.net] då och då för att se om resten av bilderna kommit upp där :D

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 46 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.