Daniel & Cathi tränar och grejar :).

Home Forums Dagböcker Daniel & Cathi tränar och grejar :).

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 46 total)
  • Author
    Posts
  • #691822

    Lite fler bilder :)

    Det kommer antagligen upp fler bilder, Daniel får lägga upp lite också :)
    Jag är hemma från skolan idag, sjuk fortfarande :( Så jag ska bara vila, så nu är det hans jobb att lägga upp lite bilder :)

    Gå in på [http://www.fustra.net http://www.fustra.net] då och då för att se om resten av bilderna kommit upp där :D

    #691823

    Jag är fortfarande sjuk :( vad är detta egentligen !?

    #691824

    Fina bilder och krya på dig!

    #691825
    Gustaf Lindberg wrote:
    Fina bilder och krya på dig!

    Tack så mycket :)

    #691826

    Idag blev det rabattutdelning på Coop i Eriksberg :) Var roligt. Jag var ju SÅ JÄVLA mycket bättre än Daniel. Vi hade 200 st, han fick 100, jag fick 100. Jag var klar med mina efter drygt 40 minuter, och han hade kvar väldigt väldigt mycket. Så jag tog hälften, och sedan tog jag andra hälften av det han hade kvar, och ja, jag hämtade från han ca 4 gånger..
    Som sagt,.. ”det är min charm” som gör att folk vill lyssna på mig :D.. Bara erkänna att jag är bättre ! haha.
    Lättförtjänta pengar i alla fall, stod där i 1 h 15 minuter ungefär, gött som fan :)

    Köpte TWILIGHT-boken på terminalen också, läst ett kapitel men är för trött för att fortsätta tror jag.

    Blev även lite vaniljglass, nougat och björnbär idag till Real Madrid matchen, tyvärr har jag inga bilder från dagens godismat. Kan bara säga att jag inte orkade äta upp det haha, fick ont i magen.
    Och dom förlorade, tråkigt nog…

    Jag är fortfarande inte helt frisk, och jag har tre prov och en inlämning nästa vecka. Som tur är har jag lov på fredag, det underbara efterlängtade jävla lovet är bara några dagar bort.

    Imorgon är det middag hos mina svärföräldrar :), längesen man såg dom nu.

    Får väl läsa lite till, har hört att boken är bättre än filmen och filmen var ju jävligt bra så boken måste ju vara helt otrolig haha.

    God natt allihopa, sköt om er!

    Jag älskar dig Daniel ;)

    #691827

    Skola strax då, börjar 9.50 :) Har datorkunskapsprov idag, får se hur det går..
    Jag är fortfarande förkyld, blir nog tredje eller fjärde veckan nu, men jag hostar inte alls lika mycket som i början så det är jag glad över :D

    Quote:
    Du delade ut fler enbart pga att du är så djävla snygg, hade jag varit snygg hade jag vunnit lätt :D haha

    Du är snygg, din sexy-ass-motherfucker :)
    Hoppas ditt öga är okej idag haha.

    HA DET BRA ALLIHOPA ! :) Ta hand om er.

    #691828

    Idag slutade jag skolan !! Ledig 18 dagar, 19,e dagen börjar jag skolan :) 8 januari, hihihi.
    Dani kom efter hans jobb idag. Vi bakade pepparkakor med Jasinta, och tog många kort.
    Daniel var duktig, han gjorde egna gubbar medan jag och Jasinta använde formarna, haha.

    Imorgon blir det Lerum badpalats haha:)

    Tack Dani för en go kväll.
    Jag älskar dig;)

    #691829

    Fick min julklapp av Daniel :) TACK TACK TACK TACK

    Boken New Moon av Stephenie Meyer, bok nr 2 av 4 :).
    Twilight, New Moon, Eclipse och Breaking Dawn. Fruktansvärt bra bok, mycket bättre än filmen hihi.
    Imorgon ska jag köpa dom sista böckerna, så har jag alla hihihi.

    Frisören imorgon 14.00 :) och stan med min käre man,
    massage 18.00 på Nordicclub i Lindholmen. Just nu är det julrabatt :)
    200:- (295:-) = Halvkroppsmassage 30 minuter
    350:- (495:-) = Helkroppsmassage 60 minuter

    sedan lite snabb julklappssökning till hans syster som inte fått något än stackare, haha.

    Nej, nu får jag kolla vidare här på Internet innan det blir bokdags :).

    God Jul allihopa !!!!

    MVH Catherine Pachon

    #691830

    Fy vad tjock fast ändå jävligt nöjd man känner sig efter igår, mycket mat. Och jag åt inte ens hälften så mycket som Daniel åt, han borde vara glad i alla fall haha.

    Blev julfirande hos hans föräldrar klockan 12-16.30 och sedan hos mina klockan 17 när vi kom fram :)
    Julklappar är väldigt roligt, även när man vet vad man ska få haha.

    Idag blev det filmkväll med Daniel och Markus :) Såg Ghost Town och Transsiberian , köpte även chokladyoghurt och la i banan, Daniel hade digestive i sin.
    Jag är sjukt sjukt sjukt trött, ska väl kika Internet en sväng till och sedan blir det sova.
    Imorgon blir det stan med Dani och bio ”The day the earth stood still” 18.45, cool film förhoppningsvis haha.

    Sköt om er!
    God natt :lazy:

    #691831

    Eres todo lo que pedia, lo que mi alma vacia queria sentir. Eres lo que tanto esperaba, lo que en sueños buscaba, y que en ti descubri. Tu has llegado a encender cada parte de e mi alma, cada espacio de mi ser.
    Ya no tengo corazón, ni ojos para nadie, solo para ti.

    Eres el amor de mi vida, el destino lo sabia, y por eso me puso junto a ti.

    #691832

    ..Of december.

    Nu är snart december slut, och jag är riktigt glad över vad som väntar 2009, kommer bli ett bra år :) träning, träning och mycket träning.

    Igår var det tjejkväll hos en kompis, Marilyn Monroe-tema hade hon fått för sig att det var, brun som min hy är och svart som mitt hår är så kändes det väldigt tveksamt, kändes inte bättre heller när fyra av dom sju som var där var brunetter. Men roligt hade vi i alla fall. Blev tacos till mat och en total misslyckad efterätt, gotttttt !

    Idag såg jag Dani se skitgullig ut när han körde core haha, det var riktigt roligt :). Snurrkungen ju, helt enkelt bäst. Haha, koordinationen får han öva på, men det kommer väl om några år :D hahaha.
    Efteråt blev det film hos honom :).

    Imorgon är den stora dagen, och jag längtar extremt mycket. Vad som väntar oss, kommer väl som sagt ut någon dag under veckan. Kommer bli jävligt bra i alla fall, det är nog det enda jag kan säga än så länge.

    Jag önskar er alla ett gott nytt år :yahoo: !!!

    MVH Catherine Pachon

    #691833

    Grattis till Dani och mig själv :)

    #691834

    1 januari idag, :).
    Vaknade med min älskade pojkvän vid min sida imorse, kändes super hihi. Igår var en väldigt rolig och minnesvärd kväll.
    Åkte buss in till stan runt tre tiden, tog en fika och sedan vandrade vi mot fyrverkerierna som skulle visas klockan fem.
    Ungefär fem minuter efter fyrverkerierna så var vi förlovade, så nu får vi ta det som en tradition att titta på dom i stan :) haha.

    Riktigt glad faktiskt :).
    Maten väntade här hemma efteråt, och sedan stack vi en sväng till Daniels föräldrar var hos några vänner några hus ifrån oss. Drack lite vin och skrattade.

    Vid tolvslaget var vi åter hos mig, där vi, eller JAG, drack ännu mer vin och sedan pallrade vi oss tillbaka till Daniels föräldrar där jag fick se hans mamma dansa :D hahaha, riktigt roligt.

    Daniel var trött, så han somnade väl runt 02.40 kanske, jag gick och la mig någon halvtimme efteråt. Dom flesta av gästerna som mina föräldrar hade stack runt halv 5, medan några stannade till 6 på morgonen.

    Jag kunde inte haft ett bättre avslut på 2008, eller en bättre början av 2009

    Idag har vi inte gjort så mycket, såg på en SKITDÅLIG film, minns inte vad den heter dock.

    Nu ska jag städa köket,

    ha en bra kväll allihopa!!!

    #691835

    Grattis till förlovningen :)

    #691836
    Calle Ekman wrote:
    Grattis till förlovningen :)

    Tack så jättemycket ! :)

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 46 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.