Freddan The hobbybuilder.

Home Forums Dagböcker Freddan The hobbybuilder.

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 247 total)
  • Author
    Posts
  • #659224

    Den här låten var väl för jäkla bra. Den är med i The wrestler
    [youtube=IY1jkdoEoyQ]

    #659225

    Morgonpromenad 105 min. Mer blir det inte idag.

    #659226

    Körde 1 timmes morgonpromenad. Kanonväder, -5 och sol

    #659227

    I går var det fram och baksida lår.
    Efter jobbet blev det 20 min trapp maskin.

    Benpasset blev.
    4 set benböj
    3 st superset benpress + frontböj.
    3 st superset breda benböj (Froggy) + sittande benspark.
    4 st superset raka marklyft + liggande benspark.

    Idag var det morgonpromenad 1 timme.
    I gymmet var det axlar.

    4 set axelpress bakom huvudet.
    3 set sittande hantelpress utan ryggstöd.
    3 set hantellyft framåt.
    3 set hantellyft åt sidan
    3 st superset sittande hanteldrag + kabeldrag åt sidan bakom kroppen.

    Baksidan blev det 4 st övningar.

    Ett riktigt skitpass, ingen energi alls.
    Efter jobbet nötte jag 20 min på trappmaskinen.

    #659228

    :emo-thumb

    #659229

    I går kväll efter jobbet var det biceps och triceps som tränades.
    Blev inget vidare pass, hade huvudvärk. Men efter ett tag så släpptde det så lagom till triceps började det gå lite bättre. Känslan i triceps var bra.

    Nu ska jag ut och knalla en sväng innan frukosten.

    Ikväll är det final i Let`s dance. Hoppas nu att Magnus tar hem det.
    Känns nästan som att han kan göra det.
    Vore ju kul för hon Annika att slippa komma 2:a ingen.

    Fy fan vad gott…….ikväll ska jag käka pizza har längtat efter den sen i måndags.

    #659230

    I lördags så följde jag med några arbetskamrater och körde ett spinningpass på 1 timme. Var något för canserfonden. Jäklar vad jobbigt det var. Men man verkar öka på förbränningen bra på spinning, var ju vrålhungrig hela dagen sen.

    Dagens pass var bröst + vader.
    Körde
    4 set bänkpress.
    4 set lutande hantelpress
    4 set flyes
    3 st superset på sittande flyes + stående cabeldrag i cabelcrossen.

    4 set sittande vadpress

    Inget märkvärdigt pass, men gick väl hyfast.
    Man får väldans tryck av knockout måste jag säga.

    #659231

    har bara en fråga
    Funkar nano vapor bra ? :) . bra pump och så ?

    #659232

    eller om du har några andra tips om bra pre-workout produkter?

    #659233

    Sånt där är väl lite från person till person.
    Nano vapor kände jag av piggheten av väldigt bra. Blev väldigt speedad av den. Styrke ökningen funkade väl också rätt bra eftersom man blev väldigt taggad. Trycket i muskeln var väl kanske inte så mycket.
    Provade att köra dubbla dosen, men det slutade med illamående.

    Dom som jag själv gillar rätt bra är Push (Strength). Den brukar jag köra 20g av då den inte innehåller något koffein. Då kliar det som fan:p styrkemässigt så tycker jag den funkar väldigt bra. Trycket i muskeln funkar också bra. Men jag gillar när man blir lite pigg så jag brukar köra koffein på sidan om.

    Smash (Strength) funkar också bra. den är det koffein i så piggheten är bra. Trycket är också helt okej. Bra drag i den.

    Brutal (FX) funkade också bra måste jag säga. Bra drag i den. Både pigghet och styrka och tryck. Sen smakar den rätt bra.

    Creafusion MASSACRA (Olimp) funkade styrkemässigt väldigt bra. Vet inte om det var enbart den. Men när jag körde med den så blev det personbästa i bänken. Tryck och pigghet så kände jag inte av den alls. Men den smakar för jäkla bra (apelsin).

    Knockout (Olimp) har jag inte kört med så jättelänge. Men trycket i musklen är väldigt bra, bland dom bättre jag har provat. Nu är jag kanske inte ute efter trycket i första hand, men det är ju en kul grej. Piggheten är väl kanske inte så stor. Olimp har lyckats bra med sina smaker måste jag säga.

    Det här är ju bara vad jag tycker, men hoppas det hjälper lite i alla fall.
    Kolla på svensktkosttillskott.se dom har en hel hög med olika märken.

    #659234

    Dagens pass skulle bli ben men tiden sprang iväg så det blev ett snabbt axelpass i stället.
    Började med 4 set sittande hantelpress.
    3 set stående armlyft framför kroppen i cabelcrossen.
    3 set stående hantellyft åt sidan.
    3 st superset Sittande hantelrodd + sittande hantellyft + stående kabeldrag bakom kroppen.

    Baksidans övningar blev
    3 st superset framåtlutande hanteldrag + framåtlutande hantellyft åt sidan.
    3 set fula gubben (lite framåtlutad)

    Styrkan börjar komma tillbaka lite smått i pressövningarna, men inte riktigt lika bra som förut. Nu menar jag inte att jag är världens starkaste, men man vill ju komma tillbaka till samma nivå som förut.

    En liten fundering bara som en gubbe på jobbet sa idag. Han brukar träna lite på gymmet som vi har på jobbet. Så under en matrast så pratade vi lite om träning. Då säger han att man ska inte dricka såndär proteindrink som en del dricker efter dom har tränat, som bara går till en muskel. Utan man ska äta tex. kyckling som går ut till hela systemet………..då blev jag tyst.
    Vart 17 kan man köpa proteinpulver som bara går ut till en viss muskel?:p

    #659235
    Exhale Freddan wrote:
    Sånt där är väl lite från person till person.
    Nano vapor kände jag av piggheten av väldigt bra. Blev väldigt speedad av den. Styrke ökningen funkade väl också rätt bra eftersom man blev väldigt taggad. Trycket i muskeln var väl kanske inte så mycket.
    Provade att köra dubbla dosen, men det slutade med illamående.

    Dom som jag själv gillar rätt bra är Push (Strength). Den brukar jag köra 20g av då den inte innehåller något koffein. Då kliar det som fan:p styrkemässigt så tycker jag den funkar väldigt bra. Trycket i muskeln funkar också bra. Men jag gillar när man blir lite pigg så jag brukar köra koffein på sidan om.

    Smash (Strength) funkar också bra. den är det koffein i så piggheten är bra. Trycket är också helt okej. Bra drag i den.

    Brutal (FX) funkade också bra måste jag säga. Bra drag i den. Både pigghet och styrka och tryck. Sen smakar den rätt bra.

    Creafusion MASSACRA (Olimp) funkade styrkemässigt väldigt bra. Vet inte om det var enbart den. Men när jag körde med den så blev det personbästa i bänken. Tryck och pigghet så kände jag inte av den alls. Men den smakar för jäkla bra (apelsin).

    Knockout (Olimp) har jag inte kört med så jättelänge. Men trycket i musklen är väldigt bra, bland dom bättre jag har provat. Nu är jag kanske inte ute efter trycket i första hand, men det är ju en kul grej. Piggheten är väl kanske inte så stor. Olimp har lyckats bra med sina smaker måste jag säga.

    Det här är ju bara vad jag tycker, men hoppas det hjälper lite i alla fall.
    Kolla på svensktkosttillskott.se dom har en hel hög med olika märken.

    Okej okej , låter mycket bra. har funderat väldigt mycket på Nano vapor, men priset är dock högt tycker jag. Ska nog testa den brutal du sa. har för mig att den är rätt billig :) . Menmen , tack för svaren. det hjälpte :) . Föresten , du är mycket stor ;D , grym styrka ! :up:

    #659236
    siimoon wrote:
    Okej okej , låter mycket bra. har funderat väldigt mycket på Nano vapor, men priset är dock högt tycker jag. Ska nog testa den brutal du sa. har för mig att den är rätt billig :) . Menmen , tack för svaren. det hjälpte :) . Föresten , du är mycket stor ;D , grym styrka ! :up:

    Hoppas den funkar bra och lycka till. Men stor och stark vetti 17.

    #659237

    Dagens motion började med 1 timmes morgonpromenad.
    På kvällen var det gymmet och framsida lår,vader + mage.

    5 set benböj (normal bredd)
    3 st superset. Benpress + benböj i smith med fötter ihop + benspark.
    3 set benpress med fötterna ihop (högt upp på plattan) för lilla hockey rumpan skull.
    4 set vader i benpressen
    4 set sittande chrunches i cabelcrossen (50kg)

    Alltid jobbigt att köra ben…..och lika skönt när passet är klart.
    Men tycker att det funkar bättre när man kör lite kolisar och bcaa under passet. Förut blev man helt matt i skallen efter halva passet typ.

    Har tittat lite på en pulsklocka [http://www.polarpuls.com/sv http://www.polarpuls.com/sv%5D fasen så dyra dom är. Ska man ha någon bättre så är man ju uppe i 3000-4000kr
    Vilka funktioner rekomenderas att ha då?

    #659238

    Jag har en pulsklocka.
    Det är nog en hyfsat enkel variant. Köpte den på Statium för ca 700 kr.
    Jag tycker den är jätte bra, själva klocka är ocå ganska snygg.Svart herrmodel.
    Märket heter Polar….

    Ha en bra dag!

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 247 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.