Langers krig mot fettvalkarna och de tunga vikterna

Home Forums Dagböcker Langers krig mot fettvalkarna och de tunga vikterna

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 78 total)
  • Author
    Posts
  • #355227
    Langer wrote:
    Riktigt dålig uppdatering här och det beror helt enkelt på att jag och tjejen separerade förra söndagen och jag har inte haft möjlighet till att träna någonting men på måndag ska jag komma igång igen. nytt gym och nya möjligheter

    Tråkigt att höra =/ Hoppas allt ordnar sig, (Y)

    #355228
    littledude wrote:
    Tråkigt att höra =/ Hoppas allt ordnar sig, (Y)

    thanks man!
    jodå det kommer nog lösa sig. men har flyttat nu så det får bli ett nytt gym. ska börja köra på friskis idag. kan vara skönt med lite ombyte oxå.

    #355229

    Japp idag vart det nystart efter sjukdom och separation med tjejen.

    fixade ett kort på friskis just för att det var billigt och ligger hyffsat nära jobbet. Så nu kör jag på Friskis i city, sthlm.

    började med att bara känna lite och botanisera mig lite på nya stället så det vart lite bröst och lite triceps kommer inte riktigt ihåg vad jag körde eller hur mkt etc. Men avslutade med 3,7 km löpning. ganska skönt pass och imorgon kör vi igen. Denna vecka tänkte jag köra lite vad som faller mig in och så kör jag igång med max-ot igen nästa vecka.

    #355230
    Langer wrote:
    Japp idag vart det nystart efter sjukdom och separation med tjejen.

    fixade ett kort på friskis just för att det var billigt och ligger hyffsat nära jobbet. Så nu kör jag på Friskis i city, sthlm.

    började med att bara känna lite och botanisera mig lite på nya stället så det vart lite bröst och lite triceps kommer inte riktigt ihåg vad jag körde eller hur mkt etc. Men avslutade med 3,7 km löpning. ganska skönt pass och imorgon kör vi igen. Denna vecka tänkte jag köra lite vad som faller mig in och så kör jag igång med max-ot igen nästa vecka.

    Ska följa denna journal lite mer, så får jag se om Max-OT är något man ska testa sig på!
    Hopps det blir grymma förändringar nu då och sjuka PB;n mannen :emo-thumb

    #355231
    littledude wrote:
    Ska följa denna journal lite mer, så får jag se om Max-OT är något man ska testa sig på!
    Hopps det blir grymma förändringar nu då och sjuka PB;n mannen :emo-thumb

    Tack återigen :)

    Lite rygg och lite Biceps vart det idag.

    uppvärmning
    latsdrag 3 set

    pass
    Chins 5*5
    marklyft 70*10 90*6-6
    Sittande rodd 3 set..vet ej vikten..

    Hantelcurl 18*10-10-10
    Skivstångscurl ?-10-10-10

    vart bara ett litet pass idag..känner mig inte helt på topp men kanske inte konstigt efter det som hänt så. Men hoppas på att komma igång ordentligt snart igen.

    #355232

    Tänkte att jag skulle slänga in en bild då det har hänt en del med kroppen sen starten.
    vägde mig även i morse även om det inte var riktigt dags egentligen men men jag vägde 80,4 så minus 6 kilo sen jag började med LCHF, känns bra :)

    #355233
    langer wrote:
    tänkte att jag skulle slänga in en bild då det har hänt en del med kroppen sen starten.
    Vägde mig även i morse även om det inte var riktigt dags egentligen men men jag vägde 80,4 så minus 6 kilo sen jag började med lchf, känns bra :)

    grymt! :)

    #355234
    littledude wrote:
    grymt! :)

    fortfarande lite för mkt fett på kroppen men det börjar ta sig :)

    #355235

    Uppvärmning
    Hantelpress 12*8-8
    Hantellyft sidan 12*8-8

    Pass
    Sittande hantelpress 18*8-8-6
    Hantellyft sidan 16*8-8-8
    Baksida axlar i CC 11,25*6-6-6
    Drag till hakan med skivstång ?kg*8-8-8 (dom har några färdiga skivstänger men jag har ingen aning om vad de väger)

    Shrugs 80*6-6-6

    Benlyft med vikt 10*12-12

    #355236

    uppvärmning
    Knäböj i smithmaskin Stång+40-8-8

    Pass
    Knäböj i smith stång+70*8-8-8
    Benpress 50*8 70*8-8
    Raka marklyft 100*8 90*8-8

    #355237

    Uppvärmning
    Latsdrag 28,5*8 33,5*8-8

    Passet
    Latsdrag 43,5*6-6-6
    Sittande rodd 28,5*6 33,5*7 38,5*6-6
    Hantelrodd 36*6 30*6-6

    Hantelcurl 20*6-6-6
    skivstångscurl ?*10-10-10
    cablecurl 26,25*6-6-6

    Cablecrunches ?*12-12-12

    avslutade med en halvtimme på löpbandet med en raskpromenad och lite jogg.

    Imorgon ska jag pröva MMA för första gången hoppas på att det blir super!

    #355238
    Langer wrote:
    Uppvärmning
    Latsdrag 28,5*8 33,5*8-8

    Passet
    Latsdrag 43,5*6-6-6
    Sittande rodd 28,5*6 33,5*7 38,5*6-6
    Hantelrodd 36*6 30*6-6

    Hantelcurl 20*6-6-6
    skivstångscurl ?*10-10-10
    cablecurl 26,25*6-6-6

    Cablecrunches ?*12-12-12

    avslutade med en halvtimme på löpbandet med en raskpromenad och lite jogg.

    Imorgon ska jag pröva MMA för första gången hoppas på att det blir super!

    sköna Curls :D och fan vad roligt med MMA! :D

    #355239

    Ja då var man hemma efter första MMA träningen. Riktigt bra tränare verkar det vara iaf. Dagens träning vart en mjukstart med för mig ganska mkt repetition från boxningen med stance och och slag. Fick även lära oss en lättare submission så det var riktigt kul.
    Kommer bli MMA 2-3 gånger i veckan beroende på om jag jobbar helg eller inte och sen blir det gym 2-3 dagar oxå. Blir nog mer disco disco på gymmet än tidigare.

    #355240

    Ja nu är det ju disco disco på gymmet haha :emo-thumb

    Bänkpress
    50*10-10-10-10-10 60*5 (inga tunga vikter direkt men fan vad slut jag var haha armhävningarna från MMAn igår hade nog satt lite spår.)

    sned hantelpress 22*6-6-6-6-6 många set och mindre vikter idag. men ska jag vara ärlig så försökte jag få upp 26kg hantlarna men det gick fan inte efter bänken haha..

    Avslutade med en liten jogg på nästan 5km..
    imorgon får det bli gym igen då några från jobbet ska ut en sväng på kvällen så missar MMAn både imorgon och på lördag :( men nästa vecka så kör jag på igen.

    #355241

    oj hade visst glömt att uppdatera lite här ser jag..kommer inte ihåg vad jag körde på tisdagen för förra inlägget måste ha varit i måndags och inte tisdags :P
    i torsdags körde jag iaf axlar och löpte lite och idag söndag vart det 75min box med en polare.

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 78 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.