Palles & Fridas zone

Home Forums Dagböcker Palles & Fridas zone

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 4,509 total)
  • Author
    Posts
  • #784164
    Palle wrote:
    Frida bakifrån

    Schysst utsida lår:up:

    #784165

    Dax för morgonprom! Tyngre än nånsin efter rejäl ätardag igår (sista innan tävling) [/b]From idag börjar vi tömma söndagar-onsdagar…! :up:

    #784166

    Kul för er båda att ni hittat varandra :-)
    Hittade själv min sambo här på BODY, eller hon hittade mig kanske jag ska säga ;-).
    BODY=LOVE :-D

    lycka till med satsningarna!

    #784167

    Tack Alm :) (vi träffades på gymet inte på BODY men vi har frstått att detta oxå är en bra mötesplats :emo-thumb )[/b]

    SÖNDAGSTRÄNING: BEN

    Huj…rätt så schysst tryck efter ätardagen igår men attans så illa vi mår nu så här efteråt….:

    Raka mark m hantlar

    Ligg lårcurl

    Benpress

    Sitt. benspark

    Vadpress

    Mage

    Dax för kvällsprom!

    #784168

    Börjar se bra ut nu Frida! Behöver du hjälp med nåt eller bara vill ha barnvakt, vet du var jag finns..

    KÖR PÅ NU!!

    #784169
    Nilsjohan wrote:
    musik.. ”klart” (den ena), men jag drar snart till jobbet

    Då vet vi att det blir bra:emo-thumb

    #784170

    Här händer det grejor! Vad kul att det blir byggning, tror inte du ångrar dig! Finns det par-klass på Lucia? Ser ut som det vore dags att införa det annars! Lycka till båda två!

    #784171

    Vilket tryck och vilken hårdhet ni båda ligger inne med!!:P :emo-thumb

    #784172

    Du har ju bra fysik tjejen :rtfm:

    #784173

    Hoppas det känns bra med muffins i magen Frida ;) Så härligt att läsa eran journal och hämta ännu mera träningsmotivation. Vill ju ha såna ben jag me :frust:

    #784174

    Jag skulle inte ha något emot hela kroppen.. 😮

    Grymt snygg..

    :|

    #784175

    Kanonfint ~Frida~ :nod Skoj med tjejer som satsar hårt! Detta fixar du galant ska du se! För det är en sån enorm kick att stå på scen&känna att man gjort sitt bästa.. Kör hårt :up:

    #784176

    Jag kan intyga, efter att ha tränat samtidigt med både Frida och Palle igår, att hon ser fantastiskt ut. Palle ser inte dålig ut han heller *understatement*. Inga av bilderna jag sett har gjort dem båda rättvisa. Ska försöka knycka lite tid av dem att filma så snart vi är på samma plats vid samma tid.

    Frida: Jag ringer dig…

    Lizard

    #784177

    …på FLEX GYM i Tyresö

    Hantelpress *3
    Flyes *3
    Cablecross *3
    Pullover *4

    20 min cardio

    Vår gymletarturné har nu börjat. Första gym att besökas blev Flex Gym i Tyresö:
    Helt OK gym m rätt mycket fria vikter. Frida tyckte dock att en del maskiner såg onödigt invecklade ut (jobbskada)[/b]
    Beläggningen var låg, inga för oss kända ”fprumare” skådades.

    Bilder kommer strax…

    #784178

    Blandade bilder med blixt….de ”nattsvarta” är utan blixt så ur fotningssynpunkt får Flex ljussättning underkänt ;)

    [img=http://i64.photobucket.com/albums/h185/skruvenspiken/paargh.jpg][img=http://i64.photobucket.com/albums/h185/skruvenspiken/fven.jpg][img=http://i64.photobucket.com/albums/h185/skruvenspiken/fnattsvart.jpg]

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 4,509 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.