Sm Athletic Fitness 2011?

Home Forums Fitness Sm Athletic Fitness 2011?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 57 total)
  • Author
    Posts
  • #368558

    Har någon information om hur det ser ut med SM 2011?

    Gissar att information kan tänkas komma rätt snart, men nyfiken som man är så undrar jag…

    #60029
    #368559

    SM i Bodybuilding, Body Fitness och Classic Bodybuilding är preliminärt inbokat till 14-15 oktober 2011 i Västerås. Traditionellt de senaste fem åren har SM i Athletic Fitness avhållits 2-4 veckor innan BB-SM. Närmare besked om när och var kommer sannolikt under våren.

    #368560

    Vart kan man lättast se alla resultat?

    Antal Chins, Dips mm?

    /Matte

    #368561
    Mathias Dahlgren wrote:
    Vart kan man lättast se alla resultat?

    Antal Chins, Dips mm?

    2009/2010-års kompletta resultat finns i form av domarprotokoll hos Svenska Kroppskulturförbundet: [http://www.skkf.org/?articleId=10&lang=SE]
    2008 års domarprotokoll finns länkade här: [http://forum.body.se/showthread.php?t=30555]

    #368562

    Det ryktas om att det kommer gå i augusti i år. Någon som vet något säkert?

    #368563

    Gud va trevligt att lägga det i slutet av sommaren 😥 = ingen mat el alkohol på hela sommaren igen :(

    #368564

    Nu kommer jag inte själv köra SM i AF detta året pga PT-utbildning, men inför 2012 vore drömmen att det hölls mitt i sommaren! Så man slipper offra sommarens alla grillfester, rosévin osv. för man dietar. Det är lite småsurt… :(

    #368565
    crille81 wrote:
    Gud va trevligt att lägga det i slutet av sommaren 😥 = ingen mat el alkohol på hela sommaren igen :(

    Så har det alltid varit, tyvärr.. Fast i regel i sept. Learn it, live it, love it.

    #368566
    crille81 wrote:
    Gud va trevligt att lägga det i slutet av sommaren 😥 = ingen mat el alkohol på hela sommaren igen :(

    Man får å andra sidan en gratis solbränna och ser bättre ut

    #368567
    Gorilla wrote:
    Man får å andra sidan en gratis solbränna och ser bättre ut

    Betalar du för din solbränna annars?

    #368568
    frong wrote:
    Betalar du för din solbränna annars?

    Tävlingsfärgen (som man iofs behöver ändå) syftade han nog på.

    #368569

    Runt oktober hade inte varit dumt, då hade man kunnat grilla på under sommaren samt ligga i fas med DC

    #368570

    Jag skickade en fråga till styrelsen idag om just detta och fick svaret 13 augusti i Karlstad (kanske Säffle igen).
    Så det är förmodligen det datumet som gäller.

    #368571
    crille81 wrote:
    Gud va trevligt att lägga det i slutet av sommaren 😥 = ingen mat el alkohol på hela sommaren igen :(
    aix wrote:
    Nu kommer jag inte själv köra SM i AF detta året pga PT-utbildning, men inför 2012 vore drömmen att det hölls mitt i sommaren! Så man slipper offra sommarens alla grillfester, rosévin osv. för man dietar. Det är lite småsurt… :(

    Hahah WTF?
    Nog för att det kan vara bra med distans och så, men kan ni inte hålla er borta från lite grillning (kan man inte grilla kyckling, kött, eller annat som ingår i dieten?) eller alkohol för att köra ett svenskt mästerskap, känns det ju som det kan kvitta ändå

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 57 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.