Ångest!

Home Forums Kost och Näringslära Ångest!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 31 total)
  • Author
    Posts
  • #538842

    Precis som rubriken talar för så har jag ådragit mig en ganska rejäl ångest :) drog i mig 240 gr mjölkchoklad, 1.5 liter glass, och en Ahlgrens bilar påse igår kväll, känns förjävligt rentusagt, vad hade ni gjort i mitt fall haha 😮 ?

    #70460
    #538843
    TapOut wrote:
    Precis som rubriken talar för så har jag ådragit mig en ganska rejäl ångest :) drog i mig 240 gr mjölkchoklad, 1.5 liter glass, och en Ahlgrens bilar påse igår kväll, känns förjävligt rentusagt, vad hade ni gjort i mitt fall haha 😮 ?

    Funderat på min psykiska ohälsa.
    Varför i självaste fan får du ångest över det?

    Det är nog ett symptom för att du inte är i balans i övrigt IMHO.

    #538844

    Min psykiska hälsa är det inga fel på :up: kändes bara så jävla mysko när jag vaknade i morse, kändes som jag gått upp 3 kg i fett och tappat allt jävla tryck som någonsin funnits, men är nog mycket inbillning, kände bara att jag behövde dela med mig av min synd :D

    #538845
    TapOut wrote:
    Precis som rubriken talar för så har jag ådragit mig en ganska rejäl ångest :) drog i mig 240 gr mjölkchoklad, 1.5 liter glass, och en Ahlgrens bilar påse igår kväll, känns förjävligt rentusagt, vad hade ni gjort i mitt fall haha 😮 ?

    Spy…
    Ne men choklad is the shit,byggde min kropp:pop:

    #538846
    Indec wrote:
    Funderat på min psykiska ohälsa.
    Varför i självaste fan får du ångest över det?

    Det är nog ett symptom för att du inte är i balans i övrigt IMHO.

    Håller med här..

    Sålänge du inte lever på det ser jag ingen fara med det.
    Unna sig nån gång ska man göra

    #538847
    Henrik Lindh wrote:
    Spy…
    Ne men choklad is the shit,byggde min kropp:pop:

    Haha skön ämnesomsättning du måste ha :D

    #538848

    Njuter du inte av det så är det ju totalt bortkastat!!

    #538849

    Jag upplever fan liknande saker om ja råkar få i mej överdrivet mycket ”onyttigheter” som du beskriver

    #538850

    Nog väldigt vanligt det du beskriver. Själv får jag alltid lite ångest efter jag tryckt i mig en pizza, men jag njuter så in i h**** medans jag äter den så det väger upp :)
    Man är ju inte mer än människa!

    /A

    #538851

    Man kanske borde fråga sig vad detta har för påverkan på det stora hela. Sedan när man kommit på vad svaret är tar man ett chill-pill och bryr sig inte.

    #538852
    Addegbg wrote:
    Nog väldigt vanligt det du beskriver. Själv får jag alltid lite ångest efter jag tryckt i mig en pizza, men jag njuter så in i h**** medans jag äter den så det väger upp :)
    Man är ju inte mer än människa!

    /A

    Så du ni, får panikångest över EN dags överätning? Eller till och med ett måls överätning?
    Du känner inte att du tappat konceptet här?
    Vad är det du får ångest över? Att du magiskt ska lägga på dig 5kg?

    Det är inbillad oro som jag tror ligger djupare rotad i känslor av att inte duga som man är. Men hey, det är ren amatörpsykologi.

    Dags att släppa taget och se saker för vad de är.

    #538853
    TapOut wrote:
    Precis som rubriken talar för så har jag ådragit mig en ganska rejäl ångest :) drog i mig 240 gr mjölkchoklad, 1.5 liter glass, och en Ahlgrens bilar påse igår kväll, känns förjävligt rentusagt, vad hade ni gjort i mitt fall haha 😮 ?

    Blobas som just nu smäller i sig en semla och inväntar kvällen med en godispåse=):pop:

    Freeeedagsmyyys jöö=)

    #538854
    TapOut wrote:
    Precis som rubriken talar för så har jag ådragit mig en ganska rejäl ångest :) drog i mig 240 gr mjölkchoklad, 1.5 liter glass, och en Ahlgrens bilar påse igår kväll, känns förjävligt rentusagt, vad hade ni gjort i mitt fall haha 😮 ?

    Att du överhuvudtaget har lust att äta så mycket ”skräp” beror troligtvis på din kost i övrigt. Att äta mer mat överlag och skippa hetsätningen kan göra under för träningen… :up:

    #538855

    90% av alla på detta forum har ätstörningar..

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 31 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.