Behövs verkligen inte kolhydrater under deff?

Home Forums Kost och Näringslära Behövs verkligen inte kolhydrater under deff?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 37 total)
  • Author
    Posts
  • #680823

    Det värkar vara något som inte stämmer här

    #680824
    Marco91 wrote:
    Vitaminer från juice ger mig energi efter ca 5 min ivf :)
    .

    Extremt spännande teori! Går det att leda i bevis har vi just upplevt en landvinning modell gigantisk. Halleluja.

    #680825
    Janpeter Sangborn wrote:
    Extremt spännande teori! Går det att leda i bevis har vi just upplevt en landvinning modell gigantisk. Halleluja.

    Arnold.

    Marco91 snackar om studier som han aldrig hänvisar till men den eviga referensen är Arnold. Så ja Janpeter, kcal från vitaminer och övriga intressanta teorier från trollet Marco91 källhänvisas tillArnold.

    #680826
    Eddie Vedder wrote:
    Arnold.

    Marco91 snackar om studier som han aldrig hänvisar till men den eviga referensen är Arnold. Så ja Janpeter, kcal från vitaminer och övriga intressanta teorier från trollet Marco91 källhänvisas tillArnold.

    Jomenjustja. Då ÄR det ju sant, men behöver inte bevisas. Tänkte inte på det.

    #680827

    Du kan säkert känna energi från juice inom 5 minuter, om du har lågt blodsocker, men det har inte med vitaminerna att göra. Vitaminer är icke-energigivare.

    #680828
    King Grub wrote:
    Du kan säkert känna energi från juice inom 5 minuter, om du har lågt blodsocker, men det har inte med vitaminerna att göra. Vitaminer är icke-energigivare.

    Stopp och belägg! Vitaminer är visst energigivande, för det har tydligen Arnold sagt…;)
    Och allas vår 91:a säger ju så här:
    Vitaminer från juice ger mig energi efter ca 5 min ivf

    Du menar väl inte att du ifrågasätter det…?:D

    #680829
    marco91 wrote:
    multivitaminer hjälper till att ta metabolismen till en helt ny nivå

    Nej.

    #680830
    Marco91 wrote:
    haha det stämmer ju det jag sa. Jag har OFTA påpekat att jag har lågt blodsocker, det faller väldigt fort för mig. Så juice ger ju mig (5g kolhydrater dock bara) med mycket vitaminer, ENERGI efter 5 min ca :)

    Har du blodsockermätare?

    Quote:
    Multivitaminer hjälper till att ta metabolismen till en helt ny nivå, lägg till multivitaminer till din kost efter träningen och se resultaten.

    C-vitamin och andra vattenlösliga vitaminer är ute ur kroppen inom några timmar vad gäller brustabletter, lite bättre vad gäller deponeringstabletter.

    Quote:
    Det är SÅ jag ska bli den nästa arnold. Så kalla mig troll och 91a men jag är självsäker. DOCK i verkliga livet utanför internet är jag VÄLDIGT VÄLDIGT nere på jorden och trevlig. Men ni kan ju inte förvänta er trevliga inlägg när hela forumet hackar ner på ”91an”. Ni är väl sura för jag inte länkar till studier (varför ska jag dela med mig till otacksamma?) samt att jag ökar fort på gymmet och jag har läst otalt många studier som ni inte har en aning om. Därav vet ni inte vad jag pratar om men jag kan ju mina saker.

    Problemet är nog snarare att du i stort inte baserar dina åsikter på mer än tycke & smak. Dessutom får du nog lära dig att skilja på dig själv som person och vad du säger.

    När någon klagar på vad du säger är det inte för att de är varesig sura eller arga på dig som person, utan att du saknar täckning för vad du säger.

    Förresten, de där studierna du hänvisar till — när du säger något kontroversiellt hjälper du din sak genom att åtminstone ha med namnet på studien som stödjer dina argument.

    #680831
    Janpeter Sangborn wrote:
    Stopp och belägg! Vitaminer är visst energigivande, för det har tydligen Arnold sagt…;)
    Och allas vår 91:a säger ju så här:
    Vitaminer från juice ger mig energi efter ca 5 min ivf

    Du menar väl inte att du ifrågasätter det…?:D

    Placeboeffekten möjligtvis…

    #680832

    ”You never go full retard”

    #680833

    Underhållande tråd. Den påminner starkt om den sista halvan av [http://forum.body.se/showthread.php?t=26969&page=4 ”Synpunkter på mitt ätande?”-tråden] där ”Dominikanen” var lika tvärsäker på sin ”fakta” som käre Marco här. :D

    #680834

    Underhållande tråd! tack för bra tidsfördriv =D

    #680835
    Flessa wrote:
    By The Way, Snälla någon moderator, lås denna tråden nu, inklusive resten som startats av Marco.

    Nej, lås inte! Detta är ju ren underhållning. :D Däremot är det väl lämpligt att flytta åtminstone ett par av dom till Repan.

    #680836

    Måste bara fråga Marco91 var du har fått allt ifrån? och hur kan du missuppfatta allt? Läs-svårigheter? Det är dock lite roligt att läsa:P Skriv en bok om dina och ”Arnolds” teorier:)

    #680837
    Marco91 wrote:
    nej men seriöst. Kan allt och lite mer. haha :D

    Med den attityden kommer du inte långt.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 37 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.