Enkät om Gainers gröt på naturligaråvaror!

Home Forums Kosttillskott Enkät om Gainers gröt på naturligaråvaror!

  • This topic is empty.
Viewing 9 posts - 31 through 39 (of 39 total)
  • Author
    Posts
  • #538901
    J.v.K wrote:
    hur stora blir muffinsarna ungefär? ta gärna bild

    Nästan exact lika stora som de s.k. American Muffin d.v.s största normala muffinsstorleken man kan köpa i affärerna eller 165g/st.
    Bakar dem i en 6st’s muffinsform.

    Har tyvärr ingen digitalkamera.

    En muffins = näringsvärden för en portion gröt

    #538902

    Muffins låter bättre

    #538903

    muffins e alltid lockande :-)

    #538904
    YTS wrote:
    Jag bakar just nu muffins på ingredienserna och det går väldigt bra. Gissar att man kan få ner priset till kanske 12 kr/st, då man slipper att stå och väga upp påse för påse. Vad tycker ni om det?

    Klockrent!

    #538905
    Sid wrote:
    En bra produkt säljer sig självt och du ska inte behöva övetyga alla om dess excellens.

    Allt handlar om att effektivt marknadsföra produkten om den är bra eller dålig spelar mindre roll..

    TV-shop :D

    #538906
    Sid wrote:
    En bra produkt säljer sig självt och du ska inte behöva övetyga alla om dess excellens.

    Det fanns ju ett visst intresse för denna tråd – 936 träffar 25/1-10.
    Jag tror visst man behöver bli övertygad, det är ett så speciellt koncept, så det kommer att ta tid, innan folk inser att denna produkt är överlägsen pulvrerna.

    #538907
    J.v.K wrote:
    sen får man ha i åtanke att VÄLDIGT många kunder köper vissa produkter efter smaken(vet dock inte hur dina muffinsar smakar), men 12 kr för en frukost/lunch är ett överkomligt pris

    Håller med, tycker 12 kr är helt okej :up:

    #538908

    Jag tror det här forumet är fel målgrupp YTS.

    De flesta av oss här ser ingen som helst ”uppoffring” i att ta en proteindrink eller t.ex. aminosyror efter passet jämfört med mat.

    Jag tror definitivt att målgruppen finns men då bland mer kosttillskottskritiska personer som föredrar allt naturligt (”naturligt” är ju den stora innegrejen nu).

    Men för egen del känns det som en totalt onödig produkt. Min drink efter passet smakar inte illa, den är smidigare, billigare och jag finner inget egenvärde i att jag redan innan duschen skall äta en välbalanserad måltid. Det kommer ju ju snart göra hemma ändå.

    Men idén är som sagt bra tycker jag, hitta rätt målgrupp bara.:)

    #538909

    Känns som någon tv-shop. Du verkar riktigt desperat först gröt sen muffins vad blir nästa skorpor?

Viewing 9 posts - 31 through 39 (of 39 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.