Vilket proteinpulver föredrar ni? Jag ska byta, och vill ha tips!

Home Forums Kosttillskott Vilket proteinpulver föredrar ni? Jag ska byta, och vill ha tips!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 59 total)
  • Author
    Posts
  • #483800

    Whey FX, billigt och riktigt bra smak :)

    #483801

    ”Och en kompis som älskar choklad blev riktigt besviken på ON’s extreme milk chocolate, tyckte tom Whey-80 banan var mycket godare.”

    Men hur kan man jämföra detta? En som uppenbarligen gillar bananer mer än choklad?
    Hade det varit en person som gillar choklad X och inte ON Milk Chocolate hade varit mer relevant.

    Vänl,,,
    Tobbe

    #483802

    Eftersom han är den största chokladälskaren jag någonsin träffat blev jag förvånad. Då dem flesta hypar att alla ON’s smaker ska vara så goda. Han har slösat en hel del pengar efter sin träningspass på gainomax chokladsmak som han fullständigt älskar. Därav tyckte jag det var lite lustigt att han tyckte en whey-80 smak (som jag inte tycker så mycket om, och dom flesta hatar generellt) var godare.

    Själv tycker jag ON har riktigt god chokladsmak, betydligt godare än alla billiga whey choklad märken.

    #483803
    Radikaal wrote:
    Eftersom han är den största chokladälskaren jag någonsin träffat blev jag förvånad. Då dem flesta hypar att alla ON’s smaker ska vara så goda. Han har slösat en hel del pengar efter sin träningspass på gainomax chokladsmak som han fullständigt älskar. Därav tyckte jag det var lite lustigt att han tyckte en whey-80 smak (som jag inte tycker så mycket om, och dom flesta hatar generellt) var godare.

    Vi får konstatera att vi alla är olika och smaken likaså.
    Personligen tycker jag ONs 100% whey är riktigt goda, absolut toppklass.

    #483804

    Whey FX, mocha cream! mums :) jag som är en kaffeälskare tyckte denna var underbar!

    #483805
    ralle12 wrote:
    oj det var många smaker! jag har inte direkt ekonomi till 6 smaker:P

    Namen det får bli dem bs whey och whey fx! vart väldigt intresserad av dem nu när så många pratar om det!

    Jordgubb, vanlilj och choklad i Body science Whey 100% är alla riktigt bra smaker.
    Välj den smak som man normalt sett föredrar.

    #483806

    Använder Self micro whey100. gott och funkar bra:)

    #483807

    Fel tråd.

    #483808

    Ett Protein som jag tycker är riktigt bra är whey-80 det är ett prisvärd protein som löser sig bra och smakar jättebra även om man blandar med vatten… själv så rekomenderar jag choklad eller jordgubbsmak!:D

    #483809

    Jag köpte en 2,3 kg burk MET-Rx Supreme Whey Protein (jordgubbe) för att den var så billig. Smaken är jäkligt syntetisk och plastig så är man ute efter nått ”gott” så kan jag inte rekomendera den. I övrigt tycker jag att den är väldigt prisvärd.

    Den godaste jag smakat är MyoFusion från Gasparri Nutrition.

    #483810
    Flessa wrote:
    Det grymma med BS chokladsmak är att den typ smakar lite chokladkolaaktigt tycker jag. Sjukt br att ni inte har något antiklumpmedel i produkten med, vilket gör den mycket lättlöslig/drickbar. :up:

    Det är väl inte speciellt många proteinpulver som innehåller antiklumpmedel? På sin höjd kanske man använder kalciumfosfat om pulvret har en tendens att klumpa sig men proteinpulver gör vanligen inte det som torr råvara.

    #483811
    Henrik Eiselt wrote:
    Det är väl inte speciellt många proteinpulver som innehåller antiklumpmedel? På sin höjd kanske man använder kalciumfosfat om pulvret har en tendens att klumpa sig men proteinpulver gör vanligen inte det som torr råvara.

    Jag tror Flessa skrev lite fel han tänker nog på förtjockningsmedel.
    Saker som påverkar produktens konsistens mm.

    Det gör att proteinet inte blir tjockt eller stabbigt, har för mig att han frågade något om konsistensen för några månader sen.
    Och jag sa att vi inte har i något förtjockningsmedel.

    Jag kan ha fel men tror att det är det han menar.

    #483812
    Olle Sparringsjö wrote:
    Jag tror Flessa skrev lite fel han tänker nog på förtjockningsmedel.
    Saker som påverkar produktens konsistens mm.

    Det gör att proteinet inte blir tjockt eller stabbigt, har för mig att han frågade något om konsistensen för några månader sen.
    Och jag sa att vi inte har i något förtjockningsmedel.

    Jag kan ha fel men tror att det är det han menar.

    Ja så är det nog. :) Verkade lite motsägelsefullt.

    #483813
    Henrik Eiselt wrote:
    Ja så är det nog. :) Verkade lite motsägelsefullt.
    #483814
    Clark wrote:
    Jag köpte en 2,3 kg burk MET-Rx Supreme Whey Protein (jordgubbe) för att den var så billig. Smaken är jäkligt syntetisk och plastig så är man ute efter nått ”gott” så kan jag inte rekomendera den. I övrigt tycker jag att den är väldigt prisvärd.

    Den godaste jag smakat är MyoFusion från Gasparri Nutrition.

    Har du provat MyoFusion – Banana Perfection?
    Helt sanslöst god smak, även om man inte gillar banan så måste man prova denna smak för den smakar verkligen 99,99% Banan.

    Jag bestämde att vi skulle köra denna smak som prov nu på Fibo i helgen. Det slog aldrig fel, det kom fram personer som fick en ”avsky” min i ansiktet när fick svar på frågan – vilken smak det var prov på.

    Efter trugande så provade alla och ALLA fick en förvånad min i ansiktet, kände mig lika nöjd varje gång :-)

    Vänl,,,
    Tobbe

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 59 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.