Matbilder !

Home Forums Matlagning och Recept Matbilder !

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 2,041 through 2,055 (of 6,783 total)
  • Author
    Posts
  • #224110
    Rasmus Andersson wrote:
    Gårdagens lunch:
    Råris, apelsin, keso & kanel. (Det är möjligt att det inte låter så gott kanske men det var det).

    Jag tycker det både låter och Ser gott ut :)

    #224111
    Rasmus Andersson wrote:
    Gårdagens lunch:
    Råris, apelsin, keso & kanel. (Det är möjligt att det inte låter så gott kanske men det var det).

    Skojjar du!? En matigare variant av Ris á la Malta. Klart det som fan att det båder SER gott ut och lär smaka finemang.:P

    #224112
    Eddie Vedder wrote:
    Skojjar du!? En matigare variant av Ris á la Malta. Klart det som fan att det båder SER gott ut och lär smaka finemang.:P

    Ris á la Maltaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :( :P

    #224113

    Okej, fel av mig. Visste inte att det var så omtyckt. :)
    Det smakade mycket bra!

    #224114

    [img=http://3.bp.blogspot.com/_YdICOP1tr7E/SQSm-xzBNCI/AAAAAAAAAEc/g3ftRTLmK0A/s1600/DSC00161.JPG]Lite dietchokladkaka

    #224115

    Gårdagens middag:
    Stekt potatis med en pastasås gjord på skinka, lök, krossade tomater, majs, oregano & gillkrydda, till detta blev det sallad. :)

    #224116
    Flessa wrote:
    Dagens Lunch.

    Fullkornspasta Med kallrökt laxfilé och minikeso + en massor av grönsaker :D

    Det där ser riktigt fräscht och gott ut! :up:

    #224117
    Flessa wrote:
    Dagens Lunch.

    Fullkornspasta Med kallrökt laxfilé och minikeso + en massor av grönsaker :D

    Ser riktigt trevligt ut :)

    #224118

    Frukost:
    Blandad frukt, pumpa kärnor, valnötter, mandel, proteinpulver och havremjölk.
    Lunch:
    Vitkål och morots fräs, svarta bönor och kikärtor i het tomatsås, keso.

    #224119

    Rotsaksgratäng med skinka

    #224120

    Skolmat :p

    #224121

    Gårdagens middag; rotfrukter (potatis, morötter och palsternacka) med lax. In med allt i ugnen i 20-30 minuter. Serverades med vitlökssås på 5% Creme fraiche och sallad

    #224122

    [img=http://3.bp.blogspot.com/_YdICOP1tr7E/SQie8CF0OEI/AAAAAAAAAFM/mvmzf_kuqpU/s1600/DSC00184.JPG]Inatt lyxade jag till det lite
    2 port kyckling med fullkornspasta, avokado, paprika, gurka, sallad, några skvättar thousand island dressing (3%), Några småbitar feta ost (10%) och keso Mums!
    Och sen den vanliga och tråkiga kessellan….bläääääääääääää

    #224123

    Pasta med skinka och broccolisås!

    #224124
    Alec wrote:
    Skolmat :p

    Jag älskar såna där bilder.:P

Viewing 15 posts - 2,041 through 2,055 (of 6,783 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.