Matbilder !

Home Forums Matlagning och Recept Matbilder !

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 2,131 through 2,145 (of 6,783 total)
  • Author
    Posts
  • #224200

    När jag slutar jobbet kl 07:00 så blir det att åka till Willys och förbereda för min ätardag med massor utav den här varan:
    [img=http://www.delicato.se/produkt/big/35_parlboll_fri_72.jpg][img=http://www.delicato.se/produkt/big/35_parlboll_fri_72.jpg][img=http://www.delicato.se/produkt/big/35_parlboll_fri_72.jpg]Är helt kär i pärlbollarna…speciellt när som är superfärska och mjuka och bara går att mosa med tungan….smaklökarna dansar!!

    #224201

    Barnsligt gott :up:

    #224202
    Niklas Sjöö wrote:
    Barnsligt gott :up:

    Amen va fan…………..:P🙁

    Du är minsann sadist, fi faen va det ser groteskt smaskigt ut, DREEEEGGGGEEEEL!!!!!!!!!!!!

    #224203

    Håller med Tobbe. Ser riktigt smarrigt ut. Själv är jag väldans sugen på lasagne och kanelbullar:P

    #224204
    Tobbe K wrote:
    Amen va fan…………..:P🙁

    Du är minsann sadist, fi faen va det ser groteskt smaskigt ut, DREEEEGGGGEEEEL!!!!!!!!!!!!

    Varför sitter vi här o glor Tobbe? Varför? Blir ju fan inte lättare.
    Igår var det vilodag o lågdag. Åkte till större ort och matcruisade. Gick som en vålnad genom Coop Extra, Willys och Ica… Slog till på en julmust light o 4kg kyckling :(

    #224205

    Haha tack ante och larsan, och visst fan är mat alla tiders ibland :D

    #224206
    Lars Forss wrote:
    Varför sitter vi här o glor Tobbe? Varför? Blir ju fan inte lättare.
    Igår var det vilodag o lågdag. Åkte till större ort och matcruisade. Gick som en vålnad genom Coop Extra, Willys och Ica… Slog till på en julmust light o 4kg kyckling :(

    Hahaha…känner igen det där Lars, vandrade själv omkring på willys idag…….dem har plockat fram julgodispallarna….en massa choklad….fan va gott….själv slog jag till med 3kg lax, fun light och spenat :(

    Å Tobbe, nu får du se till och lägga upp receptet på din cheesecake!

    #224207
    Lars Forss wrote:
    Varför sitter vi här o glor Tobbe? Varför? Blir ju fan inte lättare.
    Igår var det vilodag o lågdag. Åkte till större ort och matcruisade. Gick som en vålnad genom Coop Extra, Willys och Ica… Slog till på en julmust light o 4kg kyckling :(

    VETU VA JAG HITTA I GÅR :yahoo: PORTELLO-LIGHT :drunk: Veckans räddning!!!

    #224208
    Nico2 wrote:
    Hahaha…känner igen det där Lars, vandrade själv omkring på willys idag…….dem har plockat fram julgodispallarna….en massa choklad….fan va gott….själv slog jag till med 3kg lax, fun light och spenat :(

    Å Tobbe, nu får du se till och lägga upp receptet på din cheesecake!

    Det kommer trust me, ska bara modifieras lite och tas patent på;)

    #224209

    Ugnstekt lax med citrongräddsås toppat med räkor och pressad potatis

    #224210

    Här är kvällens middag och mitt kvällsmål tills ikväll:
    Hemmagjord pizza med en djävla massa olika pålägg, ca 1 150 kcal.
    200 g Marabou Frukt & Mandel, 100 g Toblerone och 1,4 l Julmust light. :P

    Sweeet Saturday

    #224211
    Flessa wrote:
    go for it rasmus :emo-thumb

    ser att pizzabottnen är hönökaka. jag brukar göra pizza till farsan ibland och då gör jag en hemgjord puizzadeg som tydligen smakar precis som pizzeriornas, tar bara 10 minuter från det att man börjar tills att degen är helt färdig, säg till om du vill ha the recepie (:

    Du kan gärna posta receptet, jag är dock så djävla lat av mig att det brukar bli något mackaliknande istället.
    Ju fortare desto bättre är typ min matfilosofi. :D

    #224212

    TOBBE K[/b] Såg din bild på cinnamonbread, älskar ju kanel och dem såg grymt goda ut. Vart köper man såna? Ser ut som nåt som bara finns i USA.

    Förresten vart jobbar du? Hade vart kul att komma förbi och äta där du jobbar efter lucia.

    #224213

    Vad säger ni om detta? Mumma! säljs på proteinfabrikken.

    #224214
    Nico2 wrote:
    Vad säger ni om detta? Mumma! säljs på proteinfabrikken.

    Dessa har diskuterats här tidigare och konstaterats vara fejk. Antingen innehåller de inte vad det står att de innehåller eller så är de inte kalorifria.

    Jag gissar på det senare.

Viewing 15 posts - 2,131 through 2,145 (of 6,783 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.