Matbilder !

Home Forums Matlagning och Recept Matbilder !

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 2,506 through 2,520 (of 6,783 total)
  • Author
    Posts
  • #224575
    Niklas Sjöö wrote:
    Grillad laxfjäril med tzatziki, rotsaker i ugn och en grillad tomathalva med smält mozarella.

    ser riktigt gott ut

    #224576
    Niklas Sjöö wrote:
    Grillad laxfjäril med tzatziki, rotsaker i ugn och en grillad tomathalva med smält mozarella.

    Tack!
    Saknade en rätt på nästa veckas meny på min restaurang. Nu är det löst:up:

    #224577
    Tobbe K wrote:
    Tack!
    Saknade en rätt på nästa veckas meny på min restaurang. Nu är det löst:up:

    Haha jag hade på känn att du behövde lite inspiration Tobbe!

    #224578
    Tobbe K wrote:
    Tack!
    Saknade en rätt på nästa veckas meny på min restaurang. Nu är det löst:up:

    Jag anger Niklas som källa när jag använder mig av hans fina matbilder på bloggen. Jag hoppas att du har den goda smaken att göra detsamma på menyn.;)

    #224579
    Eddie Vedder wrote:
    Jag anger Niklas som källa när jag använder mig av hans fina matbilder på bloggen. Jag hoppas att du har den goda smaken att göra detsamma på menyn.;)

    I PROMISE!!!:o

    #224580

    Dagens middag. Lammfilé på en bädd av yohurt/aubergineröra, tomatsås, grillade grönsaker och persiskt sesambröd

    #224581
    Tobbe K wrote:
    Dagens middag. Lammfilé på en bädd av yohurt/aubergineröra, tomatsås, grillade grönsaker och persiskt sesambröd

    Lookin’ good Tobbe :D Stekte du brödet?

    #224582
    Niklas Sjöö wrote:
    Lookin’ good Tobbe :D Stekte du brödet?

    [http://recept.nu/1.228466/recept.nu_redaktionen/matbrod/ris/persiskt_brod]

    Värmer det ugnen hastigt innan servering, går säkert lika bra å värma i stekpanna. Extra smaskigt om man unnar sig att pensla det med lite smält smör

    #224583
    Tobbe K wrote:
    Dagens middag. Lammfilé på en bädd av yohurt/aubergineröra, tomatsås, grillade grönsaker och persiskt sesambröd

    ser sjukt gott ut, vart har du din restaurang tobbe? får komma över o luncha där :)

    #224584

    Wok på fläsk och kyckling med jasminris och sweet chili sause!

    #224585

    Dagens

    #224586
    Patrik Svensson wrote:
    Dagens

    Det bästa av två världar. Hemlagad underbar svensk husmanskost och god köpt pizza. En sådan dag kan inte vara annat än 10 poäng.

    #224587
    Eddie Vedder wrote:
    Det bästa av två världar. Hemlagad underbar svensk husmanskost och god köpt pizza. En sådan dag kan inte vara annat än 10 poäng.

    Haha ja önskar det vore så väl varje dag haha :D

    #224588

    [http://img245.imageshack.us/my.php?image=greekomelett.jpg [img=http://img245.imageshack.us/img245/8990/greekomelett.jpg]]

    äggröra med rödlök, soltorkadetomater, fetaost och oliver + lite grönt som låg och skräpade.

    #224589

    Dagens lunch
    Makaroner med tonfisksås + en gnutta ketchup

Viewing 15 posts - 2,506 through 2,520 (of 6,783 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.