Matbilder !

Home Forums Matlagning och Recept Matbilder !

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 2,731 through 2,745 (of 6,783 total)
  • Author
    Posts
  • #224800

    Dagens middag!

    Pasta Carbonara med Mozarella och Krutrök. Mycket svartpeppar ska det vara!
    Min variant av Ratatouille. Har dessutom köpt en ny bra stekpanna som premiärkördes. :)

    #224801

    Pasta med stekt köttfärs. Totalt cirka 700 gram, fick kämpa i en halvtimme för att få ner allt :D

    #224802

    Ser riktigt gott ut! Är det dessutom Tacoköttfärs så finns det inte mycket godare.

    #224803
    spinaround wrote:
    Ser riktigt gott ut! Är det dessutom Tacoköttfärs så finns det inte mycket godare.

    Självklart är det så :) En påse Tacokryddmix i

    #224804
    JakobMinell wrote:
    Pasta med stekt köttfärs. Totalt cirka 700 gram, fick kämpa i en halvtimme för att få ner allt :D

    Åh, en gammal klassiker! Hur gott som helst det där, riktigt längesen jag käkade det dock.

    Testat med ketchup till? Det är underbart. :P

    #224805

    Med tacoköttfärs kan man shita i ketchupen. Jag hade dratt på lite HOT tacosås!

    #224806
    nible wrote:
    Åh, en gammal klassiker! Hur gott som helst det där, riktigt längesen jag käkade det dock.

    Testat med ketchup till? Det är underbart. :P

    Jag hade ketchup på efter jag tog bilden :)

    #224807
    JakobMinell wrote:
    Pasta med stekt köttfärs. Totalt cirka 700 gram, fick kämpa i en halvtimme för att få ner allt :D

    Saatan vilken portion! Jag hade fått dela upp den på 2-3 portioner utspritt under dagen :|

    #224808
    JakobMinell wrote:
    Pasta med stekt köttfärs. Totalt cirka 700 gram, fick kämpa i en halvtimme för att få ner allt :D

    Det där äter jag utan problem

    #224809
    JakobMinell wrote:
    Jag hade ketchup på efter jag tog bilden :)

    Jag säger bara en sak, GRÄDDFIL! :pop:

    #224810
    Flessa wrote:
    Jävlar Jakob, jag hade fått kämpa hårdare med att få ner allt det än vad jag gjorde på benpasset i gymet imorse, bra jobbat my man :D

    Ska man äta så ska man äta :D

    N0rd1N wrote:
    Jag säger bara en sak, GRÄDDFIL! :pop:

    Jag säger bara en sak, Varför kom jag inte på det igår? :(

    #224811

    Dagens middag blev rödvinsgryta med bacon och hela champinjoner. Till det pressad potatis, broccoli och gelé.

    #224812
    nenya wrote:
    Dagens middag blev rödvinsgryta med bacon och hela champinjoner. Till det pressad potatis, broccoli och gelé.

    Det där ser ruskigt gott ut! Det är sådär det ska se ut. Man ska inte fega med såsen! :emo-thumb

    #224813
    nenya wrote:
    Dagens middag!

    Pasta Carbonara med Mozarella och Krutrök. Mycket svartpeppar ska det vara!
    Min variant av Ratatouille. Har dessutom köpt en ny bra stekpanna som premiärkördes. :)

    Älska röödlök! Ser riktigt gott ut :up:

    #224814

    Köttfärsröra av det som fanns hemma. Riktigt gott blev det!

Viewing 15 posts - 2,731 through 2,745 (of 6,783 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.