Matbilder !

Home Forums Matlagning och Recept Matbilder !

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 3,106 through 3,120 (of 6,783 total)
  • Author
    Posts
  • #225175
    Katti wrote:
    De är faktiskt veganvänliga också. Mums!

    BakePro är väl inget vegetabiliskt protein?

    EDIT: Googlade lite snabbt och det är vassle. Laktovegetaianer kan äta dina muffins alltså men inte veganerna (stackars dom:D).

    #225176
    Eddie Vedder wrote:
    BakePro är väl inget vegetabiliskt protein?

    Nej, Bake-Pro är inte veganskt. Vad jag menade var att originalreceptet är veganvänligt. :D Glömde kanske att skriva det, haha! Jag ”fuskade” ju lite grann med ingredisenserna som sagt (så går det när man klipper och klistrar i texten, skäms på mig!) :|

    #225177
    Niklas Sjöö wrote:
    Du menar att matvete är mer normalt? Bäst och godast är nog dillstuvad potatis men sånt törs väl inte du äta. Eller så gör du en trevligt laxpudding med skirat smör. Mums!
    Flessa wrote:
    Jag har aldrig påstått att det är mer ”normalt”, dock tycker jag att det är betydligt godare med kall eller pasta eller matvete till kallrökt lax än vad det är med kokt potatis.

    Sedan ser jag ingen anledning att du är spydig.

    Spydig? Av det man läst av dig i detta forumet så säger han inget en ren fakta.

    #225178

    Det där ser riktigt gott ut J.v.K… :emo-thumb Ingen ide att försöka slå det där rent estetisk men det här smakade sjukt gott iaf. ;)

    400gr Ravioli
    150gr burkskinka
    50gr nedsmält brännvinsost och lite cayennepeppar över

    [http://img215.imageshack.us/i/dsc00920g.jpg/ [img=http://img215.imageshack.us/img215/8581/dsc00920g.jpg]]

    #225179
    J.v.K wrote:
    det var det :)

    ravioli är sjukt gott och billigt

    Yepp, tror den där portionen kostade ca: 15kr och då är den sprängfylld med protein. :) (hmm, nåja iaf gott om protein)

    #225180

    Jag kontrar Flessas lunch med en lite hemmagjord äppelpaj med marsansås.

    #225181

    Blodpudding med pannbiff, keso, ananas & vitkål å keso 4%.

    #225182
    LyftarBruden wrote:
    Blodpudding med pannbiff, keso, ananas & vitkål å keso 4%.

    :up: Bort med blodpuddingen sen hade jag varit nöjd

    #225183
    J.v.K wrote:
    no way, ersätt all småskit med ännu mer blodpudding ;)

    MMM!! Blodpudding :P:pop:;) de e sjukt gott!

    #225184

    Nu blev jag hungrig på blodpudding… Fan, det ska ätas ikväll, med bacon och annat gott. Nice!

    #225185
    faran wrote:
    Jag kontrar Flessas lunch med en lite hemmagjord äppelpaj med marsansås.

    så sjukt gott! ska börja köra äppelpaj som postworkout mål minst en gång i veckan, havregryn och äpplen är ju dessutom nyttigt, tänk att det kan vara så gott:emo-thumb
    morsan hade gjort på sin födelsdag i veckan så blev ett skål!

    #225186
    LyftarBruden wrote:
    MMM!! Blodpudding :P:pop:;) de e sjukt gott!

    helt galet!, ännu ett livsmedel som är svårt att förstå hur det kan vara så gott:)

    #225187
    Niklas Sjöö wrote:
    Nu blev jag hungrig på blodpudding… Fan, det ska ätas ikväll, med bacon och annat gott. Nice!

    Jag också, men jag har ingen blodpudding hemma! Får bli grillad flintastek ute på verandan, lite kokt potatis och brunsås istället.

    #225188
    Tommy Ivarsson wrote:
    Jag också, men jag har ingen blodpudding hemma! Får bli grillad flintastek ute på verandan, lite kokt potatis och brunsås istället.

    Jag har svårt för flintastek, men det låter ju inte helt fel med grillat i dessa dystra vintertider :D

    Jag ändrade mig. Är tokbakis. Blir hemmagjord pizza istället!! Bild kmr sen.

    #225189

    TeryakiBiff med risnudlar

    (risnudlarna bor inte under biffen utan i en skål brevid, biffen ligger på en bädd av blandad sallad)

Viewing 15 posts - 3,106 through 3,120 (of 6,783 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.