Matbilder !

Home Forums Matlagning och Recept Matbilder !

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 3,196 through 3,210 (of 6,783 total)
  • Author
    Posts
  • #225265
    Flessa wrote:
    Heinz, oh no, om man äter Ketchup så ska det vara Felix. :D

    Tycker med det är gött att kungen börjar återta sin tror i denna tråd, ;)

    Felix är snål- och budgetketchup, inget annat.
    Jag har heller aldrig sett dig redovisa just ketchup i dina måltider, flessa.

    #225266
    Rasmus Kjellberg wrote:
    Felix är snål- och budgetketchup, inget annat.
    Jag har heller aldrig sett dig redovisa just ketchup i dina måltider, flessa.

    Tkr Felix smakar utmärkt, går på en utbildning där just matlagning är i fokus och vi kör med Felix (så du har nog ganska rätt i budget frågan).

    #225267

    Kalkonfilé, ris och sallad. Lite senap på också. Riktigt gott!

    #225268
    Heidi K wrote:
    Kalkonfilé, ris och sallad. Lite senap på också. Riktigt gott!

    ta kort lite längre ifrån, så syns allt.

    #225269
    LyftarBruden wrote:
    ta kort lite längre ifrån, så syns allt.

    Det var allt.

    #225270

    Citron- & paprikamarinerad kycklingfilé med barbequesås och ris, toppat med timjan.

    #225271
    Niklas Sjöö wrote:
    Citron- & paprikamarinerad kycklingfilé med barbequesås och ris, toppat med timjan.

    Vilken BBQ sås ?

    #225272
    Alm wrote:
    Vilken BBQ sås ?

    [img=http://1.bp.blogspot.com/_YEKhqJ-7QHI/SceKOVCGTdI/AAAAAAAAD7E/xVjMuEGh7XY/s400/bbq_karre.jpg]

    #225273
    Flessa wrote:
    Niklas is back, och med besked, fysatan vad ris, :buttrock:

    Tack man och jag som var försiktig med riset idag pga vilodag/träningsfritt :) Fast nästan två identiska tallrikar blev det. Tror jag snittar 160-180g okokt ris per måltid.

    #225274
    Flessa wrote:
    två sådana dessutom? BRA JOBBAT vafan :D

    Stekte 350g kycklingfilé, åt 250g och 3/4 av riset till första portionen (bilden). Kokade 160g ris. Åt resten av kycklingen och riset till andra portion med lite sallad och vinegrette!

    Tror dessutom inte det är några mängder jämfört med vad andra äter här på forumet, men alla äter vi olika :)

    #225275

    Tycker man får unna sig lite snabbmat på vilodagar:emo-thumb

    #225276

    Niklas är kung när det gäller matbilder samt att det ser gott ut! :emo-thumb

    #225277

    Kvällens mat! Tomat, gurka, 17% ost, taco kryddad nötfärs och 15% créme fraîche och fullkornsbröd, riktigt gott! :pop:

    #225278
    Nic Nordin wrote:
    Kvällens mat! Tomat, gurka, 17% ost, taco kryddad nötfärs och 15% créme fraîche och fullkornsbröd, riktigt gott! :pop:

    Första gången ever jag sett creme fraiche (hur fan får du dom konstiga bokstäverna?) se gott ut på bild haha:p.

    #225279
    Nic Nordin wrote:
    Kvällens mat! Tomat, gurka, 17% ost, taco kryddad nötfärs och 15% créme fraîche och fullkornsbröd, riktigt gott! :pop:

    Upplägget såg aptitligt ut men sen blire säkert gegga av allting och in i käften :D du sitter säkert med kniv och gaffel i högsta hugg när bilden tas! Mumssss

Viewing 15 posts - 3,196 through 3,210 (of 6,783 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.