Matbilder !

Home Forums Matlagning och Recept Matbilder !

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,426 through 1,440 (of 6,783 total)
  • Author
    Posts
  • #223495
    nenya wrote:
    Du är så välkommen. :)

    Fan dig människa…….. Jag som måste börja hålla igen, inte kul att stå på scen som en fläskbit i bikini…..
    Kämpar som FAN med mitt sötsug i kväll….Inte lätt i dag ska jag säga…..

    Men om du nu tjatar, jag kan väl ta en god Chokladkaka….Men MYCKET glasyr!!!!Går det bra? *blink blink*

    #223496

    Vad vart det för smarrigt då?

    #223497
    nenya wrote:
    Gino a´la Mig :)

    Ser väldigt sommarfräscht och aptitligt ut… :P

    #223498

    Baguette med mozzarella och skinka som fick gräddas lite i ugn innan grönsakerna kom på plats.

    #223499
    ZuperZandra wrote:
    Fan dig människa…….. Jag som måste börja hålla igen, inte kul att stå på scen som en fläskbit i bikini…..
    Kämpar som FAN med mitt sötsug i kväll….Inte lätt i dag ska jag säga…..

    Men om du nu tjatar, jag kan väl ta en god Chokladkaka….Men MYCKET glasyr!!!!Går det bra? *blink blink*

    Jag gör en grym morotskaka med en riktig fetingglasyr på. Kanske faller i gommen? (Såklart kan jag fixa chokladkladdtårta med tryffel på med ;) )

    #223500
    pieceofme wrote:
    Ser väldigt sommarfräscht och aptitligt ut… :P

    Det är det. :) Funkar med frysta men färska är överlägsna! Och den här gången tog jag gul kiwi istället för den vanliga. Mums!

    #223501
    nenya wrote:
    Det är det. :) Funkar med frysta men färska är överlägsna! Och den här gången tog jag gul kiwi istället för den vanliga. Mums!

    Just kiwi är jag allergisk mot så den får jag lov att skippa.

    Men blandade bär/frukt med ett täcke av vit choklad och kokos kan bannemig få mig att gå ner i brygga eller nått…

    #223502
    nenya wrote:
    Jag gör en grym morotskaka med en riktig fetingglasyr på. Kanske faller i gommen? (Såklart kan jag fixa chokladkladdtårta med tryffel på med ;) )

    Okej, morotskaka, ALDRIG fel…… Kan den tänkas levereras till i kväll?
    Åhhh, inte alls hungrig nu!!!!

    #223503

    Trevlig gino!

    Att den är lite brun gör inget om du frågar mig. Lite färg (och extra smak) är enbart trevligt.

    #223504
    nenya wrote:
    Gino a´la Mig :)

    Innan ugnen

    Och efter :)
    (Kameran återger färgerna lite väl starkt, ser aningens bränt ut utan att det är det)

    Det ser ju skitgott ut :D

    #223505

    Pasta med rödpesto, kyckling och broccoli.

    #223506

    Niclas fortsätter att leverera matporr.

    Baguetten på föregående sida var jävlar i mig inte att leka med. Jesus.

    #223507

    Undrar varfor folk ser ut som flubber har…

    #223508
    Baboom wrote:
    Undrar varfor folk ser ut som flubber har…

    Verkar inte vara något mysterium.
    Jag kan å andra sidan villigt erkänna att det blivit en hel del skräp om jag varit där. :nod

    #223509
    Razmeister899 wrote:
    Verkar inte vara något mysterium.
    Jag kan å andra sidan villigt erkänna att det blivit en hel del skräp om jag varit där. :nod

    Haha, ja det blir det ocksa… ater sa sjukt mycket mat hela dagarna.. Men det ar ju semester, sa det ar helt ok :)

Viewing 15 posts - 1,426 through 1,440 (of 6,783 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.