Matbilder !

Home Forums Matlagning och Recept Matbilder !

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,441 through 1,455 (of 6,783 total)
  • Author
    Posts
  • #223510
    Baboom wrote:
    Haha, ja det blir det ocksa… ater sa sjukt mycket mat hela dagarna.. Men det ar ju semester, sa det ar helt ok :)

    Ja har man semester 4(?) veckor/år så är det tillåtet.
    Din form är ju grym i vilket fall:emo-thumb

    #223511
    Baboom wrote:
    Undrar varfor folk ser ut som flubber har…

    jösses… bilden på den där glassen asså….

    #223512
    Razmeister899 wrote:
    Ja har man semester 4(?) veckor/år så är det tillåtet.
    Din form är ju grym i vilket fall:emo-thumb

    Thnx bro, samma tanke som jag har. Man maste njuta av semestern och lagga allt annat at sidan.

    Sashli wrote:
    jösses… bilden på den där glassen asså….

    Den va sjukt god. Det ar peanatbutter med hackad brownie i och peacan notter.
    Du valjer forst vilken glass du vill ha, sen vad de ska hacka i och sisst om man vill ha nagon typ av topping. mycket bra :emo-thumb

    #223513

    Den där glassen så inte ut att leka med……Mmmm, hungrig vart jag!!!!

    Jaja, jag får nog nöja mig med grillad lax, inte dåligt de me.

    #223514
    Baboom wrote:
    Den va sjukt god. Det ar peanatbutter med hackad brownie i och peacan notter.
    Du valjer forst vilken glass du vill ha, sen vad de ska hacka i och sisst om man vill ha nagon typ av topping. mycket bra :emo-thumb

    Ohhh – nu dreglar jag ännu mer..
    Räknar dagarna tills jag och killen åker till USA – bara för glassens skull måste jag tillägga :D .. ifall ni inte hängde med

    #223515
    Sashli wrote:
    Ohhh – nu dreglar jag ännu mer..
    Räknar dagarna tills jag och killen åker till USA – bara för glassens skull måste jag tillägga :D .. ifall ni inte hängde med

    Ja det far ni inte missa! De har glassarna ar fran ett speciellt stalle, kommer dock inte pa vad det heter. Ni far ju inte glomma att ata pankakor och cheescake ocksa. Alskar aven is kaffet pa starbucks, en halviter rakt ner i kistan ;)

    #223516
    Baboom wrote:
    Ja det far ni inte missa! De har glassarna ar fran ett speciellt stalle, kommer dock inte pa vad det heter. Ni far ju inte glomma att ata pankakor och cheescake ocksa. Alskar aven is kaffet pa starbucks, en halviter rakt ner i kistan ;)

    Starbucks rockar verkligen. Varför i helskotta har vi inte det här? *muttrar*

    När jag var i Wien gjorde jag av med sjuuuukt mycket pengar på Starbucks, en latte kostade typ 56 spänn. ;)

    #223517

    Jag joinar också vill-ha-starbucks-i-sverige-klubben!

    Då man bodde i UK spenderades mycket tid och pengar i deras mjuka soffor. Underbart! Saknar motsvarighet i Svedala; Waynes, Espresso House och liknande är inte riktigt samma sak.

    Men hur kommer det sig egentligen att Starbucks inte är etablerade i Sverige? Finns ju uppenbarligen en stor marknad för kaffe och fikaställen. Någon som vet?

    #223518

    Havregrynsgröt med kanel, kvarg och färska jordgubbar.
    Fullkornsbröd med leverpastej och smörgåsgurka.
    En kopp kaffe och ett glas isvatten.

    #223519
    meeper wrote:
    Jag joinar också vill-ha-starbucks-i-sverige-klubben!

    Då man bodde i UK spenderades mycket tid och pengar i deras mjuka soffor. Underbart! Saknar motsvarighet i Svedala; Waynes, Espresso House och liknande är inte riktigt samma sak.

    Men hur kommer det sig egentligen att Starbucks inte är etablerade i Sverige? Finns ju uppenbarligen en stor marknad för kaffe och fikaställen. Någon som vet?

    Har ställt mig den frågan också.
    Jag tycker att affärsidén borde funka i Sverige.
    Någon som är med på att hyra hit idén med franchising? :emo-thumb

    #223520
    Razmeister899 wrote:
    Har ställt mig den frågan också.
    Jag tycker att affärsidén borde funka i Sverige.
    Någon som är med på att hyra hit idén med franchising? :emo-thumb

    Absolut! Då kan jag servera min Jordgubbsfrappucino Special! :D

    #223521

    Lunchen fick bli Pasta med kycklingcurry!

    #223522
    nenya wrote:
    Absolut! Då kan jag servera min Jordgubbsfrappucino Special! :D

    It´s a deal:P

    #223523

    MMM korv ser riktigt gott ut, vad är det för korv?

    #223524
    Big-M wrote:
    MMM korv ser riktigt gott ut, vad är det för korv?

    Det har han skrivit ovanför annars…:p

Viewing 15 posts - 1,441 through 1,455 (of 6,783 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.