100% Armar

Home Forums Medlemsbilder 100% Armar

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 939 total)
  • Author
    Posts
  • #287209
    Andreas Malm wrote:
    Big Martin!
    Ser att Din något oortodoxa träningsstil håller i sig! Me like… :emo-thumb
    Bra form som vanligt!

    Tackar. Din form har utvecklats något oerhört sen ’Lyftan’-tiden. Men jag hoppas du fortfarande håller stilen och kör sjuka benpass (var det 1 x 100 reps i benpressen nått pass).

    #287210
    THE BALLOON BOY wrote:
    Nu är det dags för armar, underarm, biceps/triceps ETT HUNDRA PROCENT! :(

    Jag inleder med en underarmsposering inne på dass :ike:

    Grymt Ballongmannen!!!
    Vad mäter underarmarna?

    #287211
    Grandmaster wrote:
    Kör inte militärpress just nu, men jag har fått upp kroppsvikten på en dubbel när jag tränade lyftet regelbundet (90 x 2).

    Det är ju inte fy skam.

    Med varierande grepp, varierar du något förutom pronerat/supinerat, i så fall vad?

    #287212
    Kreh wrote:
    Det är ju inte fy skam.

    Med varierande grepp, varierar du något förutom pronerat/supinerat, i så fall vad?

    Antar du menar chins nu. I nuläget kör jag bara supinerad fattning, axelbrett, samt smal fattning. Men innan körde jag även pronerat (dvs pullups) och rep-chins/chins från en virad handduk, och mina armar växte bra från det.

    #287213
    storcc wrote:
    Grymt Ballongmannen!!!
    Vad mäter underarmarna?

    hm bra fråga, runt 460 mm kraftig metall i alla fall… :(

    #287214

    Ca en månad gammal bild.

    [img=http://img526.imageshack.us/img526/2857/tric.jpg]

    #287215

    jag verkar ha en underlig triceps, vet inte om det beror på hur fästet sitter för när jag tränar den får jag ett enormt tryck/pump nästan sjukligt, den ”svullnar” upp. Känner någon igen vad jag menar? :ike: i alla fall, här är en bild efter ett tricepspass med pump! :(

    [img=http://img95.imageshack.us/img95/7229/crth.jpg]

    #287216
    THE BALLOON BOY wrote:
    jag verkar ha en underlig triceps, vet inte om det beror på hur fästet sitter för när jag tränar den får jag ett enormt tryck/pump nästan sjukligt, den ”svullnar” upp. Känner någon igen vad jag menar? :ike: i alla fall, här är en bild efter ett tricepspass med pump! :(

    Samma sak här, får sån sjuk tryck och har inga konturer kvar ;)

    #287217
    THE BALLOON BOY wrote:
    jag verkar ha en underlig triceps, vet inte om det beror på hur fästet sitter för när jag tränar den får jag ett enormt tryck/pump nästan sjukligt, den ”svullnar” upp. Känner någon igen vad jag menar? :ike: i alla fall, här är en bild efter ett tricepspass med pump! :(

    [img=http://img95.imageshack.us/img95/7229/crth.jpg]

    hahahahaha de där va fan den sjukaste triceps jag sett! ENORM!

    #287218
    THE BALLOON BOY wrote:
    jag verkar ha en underlig triceps, vet inte om det beror på hur fästet sitter för när jag tränar den får jag ett enormt tryck/pump nästan sjukligt, den ”svullnar” upp. Känner någon igen vad jag menar? :ike: i alla fall, här är en bild efter ett tricepspass med pump! :(

    Åh gå åt helvete… ;)

    #287219
    Emil Lundberg wrote:
    hahahahaha de där va fan den sjukaste triceps jag sett! ENORM!

    det känns sjukt med i det läget :nerd:

    markus: tar det som en raggningsreplik :(

    #287220

    Vilken Brutalt jävla stor TRICEPS!!:emo-thumb

    #287221

    fan ballon boy du är ju brutal, kan vi få se några obligatoriska poser i ex dagsformstråden ifrån dig? :up:

    #287222

    haha nu kom jag genast och tänka på hur biceps ser ut med pump:D?

    #287223
    THE BALLOON BOY wrote:
    stor hästsko osv.

    Du ser ut att trycka ut den mot revbenen.

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 939 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.