100% Armar

Home Forums Medlemsbilder 100% Armar

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 886 through 900 (of 939 total)
  • Author
    Posts
  • #288049
    Pontus_H wrote:
    Att killen gör en ca femton halva repetitioner och femton halv-halva repetitioner på 100 kilo i bänkpress, ställer sig upp poserar och ser alldeles för nöjd ut, går runt och filmar vikterna och högt säger ”Hundra kilo, femtio stycken”

    Jo, det är ganska roligt. Missförstå mig inte jag har inget emot att folk filmar sina pass och är stolta över sina prestationer. Men, har man ingen självinsikt över huvud taget så måste det väll vara ok att putsa glasen åt killen? Så för att inte Marcus ska blocka mig för för OT nu så får bifogar jag en dubbelbiceps.

    [http://forumbilder.se/show.aspx?iid=4e6201244835P3692 [img=http://forumbilder.se/thumbs/4e6201244835P3692.jpg]]

    Jo visst det var väl roligt på så sätt, men vi är vana att NKK förgyller tillvaron här ;-)

    Och det ser ju bra ut på bilden, har för mig jag sett en gammal bild på dig med x-antal mindre muskler.

    #288050
    Gober wrote:
    Jo visst det var väl roligt på så sätt, men vi är vana att NKK förgyller tillvaron här ;-)

    Och det ser ju bra ut på bilden, har för mig jag sett en gammal bild på dig med x-antal mindre muskler.

    Tänkte nej, jag har inte lagt upp några bilder men jo då, jag hittade en, vilka minnen haha. Ca 20 kilo sedan ja. Lars Östling, grov på riktigt.

    [http://forum.body.se/showthread.php?p=551875#post551875]

    #288051
    Pontus_H wrote:
    Tänkte nej, jag har inte lagt upp några bilder men jo då, jag hittade en, vilka minnen haha. Ca 20 kilo sedan ja. Lars Östling, grov på riktigt.

    [http://forum.body.se/showthread.php?p=551875#post551875]

    Just den ja. Vad ligger vikten på nu, och längd om man får fråga?

    #288052
    Gober wrote:
    Just den ja. Vad ligger vikten på nu, och längd om man får fråga?

    Ca 180 cm och strax över 105 kilo nu. Bilden är två veckor gammal.

    #288053

    Fattar inte… Jag väger ca 110 på 184cm men du ser ju fan dubbelt så stor ut..

    #288054
    Danne N wrote:
    Fattar inte… Jag väger ca 110 på 184cm men du ser ju fan dubbelt så stor ut..

    Du är väll helt enkelt fet :up:

    #288055

    Jag visste det innerst inne…

    #288056

    duktigt pressat av grabben där på 100kg!!!!
    riktig pump kan jag väl tänka mig han fick…..lol.
    hellre uppmuntran än sur muntran!!!……..lol.
    man kan alltid jämföra med andra också….när det gäller en själv.
    Kom att tänka på ove letho,när han gjorde 50 reps på typ 150kg….där har vi styrka också!!!…..men men allt är relativt…;).men alltid roligt när folk delar med sig av sina klipp,hur som helst!!!…..(tycker jag)!!!!…….OBS!!! min subjektiva bedömning…..lol.

    #288057

    Va kul det är när man måste avsluta varje inlägg med DET HÄR ÄR MIN PERSONLIGA ÅSIKT OCH DEN BEHÖVER INTE ÖVERENSSTÄMMA MED RESTEN AV FORUMET… För att minska påhoppen efter man gjort en kommentar.. ;)

    #288058
    Danne N wrote:
    Va kul det är när man måste avsluta varje inlägg med DET HÄR ÄR MIN PERSONLIGA ÅSIKT OCH DEN BEHÖVER INTE ÖVERENSSTÄMMA MED RESTEN AV FORUMET… För att minska påhoppen efter man gjort en kommentar.. ;)

    Lite väl sorgligt att miljön på forumet är så lätt antändlig att det är nästan ofrånkomligt för att undvika massa onödig shit snack om vem som vet mest angående repetions utförande och i stort sett allt i träningens namn……och detta är trots allt min åsikt,har ingen statistik på d eller annan vetenskapligt understöd :)

    #288059

    Jo det har ju blivit så tyvärr.. Kan inte alla gnälla på branch då? Han är ju kungen av halvreppare i både axlar och bröst övningar..

    #288060

    Skit samma.. Kan inte folk börja slänga upp lite arm bilder nu ist.. ;)

    #288061

    Ja, jag räknade fel fine inte så jävla lätt att räkna när man ligger o kör som ett as.
    Jag kör exakt som dom mesta proffsen gör, eftersom det ger mest på/för mina bröst.
    Vill se er som skriker hela reps hela reps han gör inga hela reps uhhhhhhh…

    Ta upp dom där vikterna kör lika många som jag ”utfördes med trasig pingiment lr hur fan det stavas axel” Och det gjorde inget gober inte alls. jag har gjort 50 reps på 100 runt samma på 110kg när min bänk var som bäst. idag kör jag ingen skivstång alls då jag håller på och rehabar min axel!!!

    Tycker ni ska skrika rakt ut till heath branch coleman MFL MFL! dom gör ju inga riktiga reps titta dom fuskar fi fan sicka jävla dåliga reps titta utförandet på repsen.

    I could care less på vad ni säger lägg upp filmer där ni kör tunga vikter ni med.

    Hela reps längst upp aktiveras triceps och ni tappar kontrationen i bröstet! go figure varför era bröst inte växer over and out.. jävla forum detta har blivit. gnäll mobbing skrik besserwisser skit.

    #288062
    JohanX wrote:
    Ja men dessa kommer jag ihåg. Har du ändrat namn då NKK?

    Riktigt starkt jobbat!! :emo-thumb

    Tack, ja jag glömde bort mitt login! =)

    #288063
    Danne N wrote:
    Va kul det är när man måste avsluta varje inlägg med DET HÄR ÄR MIN PERSONLIGA ÅSIKT OCH DEN BEHÖVER INTE ÖVERENSSTÄMMA MED RESTEN AV FORUMET… För att minska påhoppen efter man gjort en kommentar.. ;)

    precis jag står utanför mängden titta vad skit jag får ta för jag inte håller med mängden.

Viewing 15 posts - 886 through 900 (of 939 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.