Chris på väg mot Lucia CBB +178 2009

Home Forums Medlemsbilder Chris på väg mot Lucia CBB +178 2009

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 85 total)
  • Author
    Posts
  • #559389
    Emil Lundberg wrote:
    Du förstår verkligen inte poängen va? han tränar med vikter han klarar av med god teknik(förmodar jag annars kastar han ju sten i glashus). du använder för tunga vikter för din teknik kunskap har absolut inget att göra med hur mkt du kör med. tekniken är inte på top. stark är du ja.

    Det va hemskt vad mina mark stör folk då:D
    Får se om jag kan slänga in lite snygga mark i någon film längre fram, tyvärr så får vinklar o ”teknik” lida lite när man går på max!

    Men jag vill inte förstöra den här tråden!
    Jag har nu förstått att mina mark är riktigt kass så behöver vi inte orda mer om det:emo-thumb

    Punkt!

    #559390

    stör inte mig ett skit att dom ser förjävliga ut men däremot tycker jag de vore synd om du skadade dig för du tror att vi tycker du är klen. stark är du men inge vidare teknik de är allt.

    #559391

    hmm tekniken ser ju ut att funka för Kevin English eftersom han vann 202 så…
    [http://mdtv.musculardevelopment.com/content/view/2341/232/ http://mdtv.musculardevelopment.com/content/view/2341/232/%5D

    #559392

    livsfarligt att köra sådanna övningar och lägga upp bland teknik lyftare här inne. är helt med dig, jag siktar inte på att bli starkast utan att bygga muskler:emo-thumb
    kör hårt se ses vi snart:up:

    #559393
    Chris wrote:
    Det va hemskt vad mina mark stör folk då:D
    Får se om jag kan slänga in lite snygga mark i någon film längre fram, tyvärr så får vinklar o ”teknik” lida lite när man går på max!

    Men jag vill inte förstöra den här tråden!
    Jag har nu förstått att mina mark är riktigt kass så behöver vi inte orda mer om det:emo-thumb

    Punkt!

    Stark som ett troll är du!

    Jag är imponerad :)

    #559394

    Borde kanske införa straff för de som lägger upp filmer med ”fel” utförande??? Jag gillade filmen:emo-thumb

    #559395
    Chris wrote:
    HA HA HA du skojar med mig va??:|

    Blev lite nyfiken när det kommer så hård kritik så jag kollade resultaten i din dagbok!

    Jag lovar dig att jag kan köra ”snygga” mark på dom här vikterna
    2×5, 70kg
    1×5, 80kg
    1×3, 90kg
    1×10, 70kg

    Tanken med filmerna är att inspirera o motivera andra till att träna hårt o våga ta steget till att tävla!
    Dom är absolut inte några instruktionsfilmer för träningsteknik eller hur man ”snyggast” tränar på gym!

    2009-02-19
    Hur vore det om du läste lite.
    Ja du är stark förvisso, men hur mycket lyfter du när du lyfter med bra teknik? Dvs rak rygg istället för banan rygg? Sen är det väl klart att du är starkare än mig när du är flera år äldre och har en längre träningskarriär.

    anders172 wrote:
    Men herregud. Kul att vara självutnämnd internetexpert eller?

    Krävs ingen jävla expert för att förstå att det sättet att lyfta på är inte hälsosamt, eller korrekt.

    Andreas.H wrote:
    hmm tekniken ser ju ut att funka för Kevin English eftersom han vann 202 så…
    [http://mdtv.musculardevelopment.com/content/view/2341/232/ http://mdtv.musculardevelopment.com/content/view/2341/232/%5D

    Fint argument. ” Funkar det för han så funkar det för alla andra” All träning är individuell…

    Meningen var inte att kladda ner din tråd. Filmen är inspirerande till en viss grad, men inget att se upp till när tekniken är åt helfete. Önskar dig dock fortfarande lycka till på tävlingen!!

    #559396

    Kanonrolig tråd kommer följas! Lycka till på Lucia! :up:

    Nu försöker vi vara lite glada här i tråden fattar inte att det jämt ska gnällas bakom skärmen 👿

    #559397
    Den wrote:
    Krävs ingen jävla expert för att förstå att det sättet att lyfta på är inte hälsosamt, eller korrekt.

    Jag tycker du säger emot dig själv lite. Du säger att all träning är individuell och det gäller ju även vinklar vid mark. Vissa kan köra med krummad teknik under längre tid, vissa klarar det bara enstaka gånger. Du verkar ju inte så insatt, men du kan alltid kolla på youtube när konstantinovs lyfter. Han gör 400×2 utan bälte och kör med en viss krumning och han har lyft på den nivån i många år.

    #559398
    anders172 wrote:
    Jag tycker du säger emot dig själv lite. Du säger att all träning är individuell och det gäller ju även vinklar vid mark. Vissa kan köra med krummad teknik under längre tid, vissa klarar det bara enstaka gånger. Du verkar ju inte så insatt, men du kan alltid kolla på youtube när konstantinovs lyfter. Han gör 400×2 utan bälte och kör med en viss krumning och han har lyft på den nivån i många år.

    ”En viss krumning” ja, men TS har verkligen bananrygg.
    Tycker inte att jag säger mot mig själv. Sa att det inte är något hälsosamt sätt att lyfta på, vilket var den banan vi var inne på eller hur?

    När är tävlingen förresten? Ser fram emot Bilder i de obligatoriska!!

    #559399

    riktigt kul att se. Kommer följa din väg fram till luciapokalen :)

    #559400

    Grabbar, grabbar:

    Chris wrote:
    Men jag vill inte förstöra den här tråden!
    Jag har nu förstått att mina mark är riktigt kass så behöver vi inte orda mer om det:emo-thumb

    Punkt!

    #559401

    Seriöst! Killen startar upp en tråd för att inspirera och ge oss andra något att sitta och titta på innan pass osv. Och då har man mage att klaga!? Skärpning, mer skitsnack från vissa här inne än mina hockey grabbar på 7-9år! Chris, fortsätt kör på! Riktigt kul med filmer och frontböjerna var grymma måste jag säga. Hur gör du egentligen för att hålla kvar stången?

    #559402

    Ser bra ut Chris…kör så det ryker! :up:

    #559403

    Tack för alla positiva komentarer! Det värmer i höst(diet)mörkret:up:
    Det finns några som gillar mina små filmer iaf:emo-thumb

    Tanken är att filma lite om 1,5 vecka igen.
    Ska vässa till formen lite till först, så det blir något roligt att kolla på oxå!.

    Kör hårt!

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 85 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.