Chris på väg mot Lucia CBB +178 2009

Home Forums Medlemsbilder Chris på väg mot Lucia CBB +178 2009

  • This topic is empty.
Viewing 10 posts - 76 through 85 (of 85 total)
  • Author
    Posts
  • #559449
    Henrik Lindh wrote:
    kul att snacka lite med dig chris…ny strid framöver???:up:

    Det samma Henrik!

    Du är en skön snubbe med rätt inställning blandat med lite ödmjukhet!

    Jag kommer ha lite annat att pysla med en tid framöver, jag o flickvännen väntar barn i slutet på Dec. (planerat 30 Dec)
    Jag får komma in i pappa rollen först men slappna inte av för jag kommer tillbaka o tar upp striden med dig!!:emo-thumb

    Calle Sirén wrote:
    Jag såg dig backstage och tyckte att det såg bra ut, speciellt formen!

    // Calle

    Tack Calle!!
    Efter 15 hårda veckors diet värmer dom orden!!
    Jag förbättrar mig lite för varje tävling så snart kommer Henke o dom andra få passa sig;)

    #559450

    En kompis som va ner på FF har tagit lite kort åt mig.
    Kvaliten är väl lite sådär men visar väl lite av tävlingen o formen iaf.

    Tack Crille!

    #559451

    :)

    #559452

    :)

    #559453

    Bra jobbat Crille det va riktigt kul o se dig ner på FF, du är en stor förebild för alla oss små killar, ;) Snygga bilder!

    #559454
    Robb4n wrote:
    Bra jobbat Crille det va riktigt kul o se dig ner på FF, du är en stor förebild för alla oss små killar, ;) Snygga bilder!

    Tack Robban!
    Snälla ord, som gjorde mig väldigt glad:up:

    #559455

    Nu en vecka efter Lucia börjar man komma ner på jorden igen, har haft en väldigt bra träningsvecka med fullt tryck i bitarna:)

    Blir alltid väldigt tomt efter en sådan här satsning, men i år har jag ändå större grejer på gång!
    Jag o min sambo väntar vårat första barn o det är beräknat till 30dec så jag har väldigt stora saker att se fram i mot!:up:

    Jag har nu tänkt avsluta denna tråd med att tacka alla som ställer upp för mig inför varje tävlingsatsning!
    Man kanske tränar o tävlar själv men bakom mig har jag ett gäng av vänner o familj som peppar, hjälper och stöttar när det går tungt!
    Min underbara sambo som trots sin växande mage och andra problem under Graviditeten hållit ordning på hemmet o fixat allt jag inte hunnit med. Utan din hjälp hade det nog inte blivit någon tävling!;)

    Daniel, Crille, Henke och Jill bättre vänner, coach, träningspartners och kameraman får man leta efter!
    Skönt att ha er i ryggen när det är tungt!!

    Många som inte nämns här men jag har inte glömt er, TACK!

    Nu ser vi fram mot nya mål och utmaningar![/b]
    (Har ju inte tänkt bli 8a föralltid;))

    Avslutar med lite träningsbilder från veckan!

    #559456

    Varit kul att följa din satsning i tråden här. Resultatet blev bra! Syntes att du hade roligt på scenen också!

    Lycka till med fortsatta satsningar och hoppas allt går bra med barnet!

    God jul :)

    #559457

    Grym den sista bilden blev… Hade jag ägt GASP hade du fått ett telefonsamtal på en gång!

    Har bebisen tittat ut än?

    #559458

    får gratta i förtid till barnet då:up:
    samt ser formen fortfarande mk god ut.

    Mvh

Viewing 10 posts - 76 through 85 (of 85 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.