Dietens utgångsläge

Home Forums Medlemsbilder Dietens utgångsläge

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 69 total)
  • Author
    Posts
  • #1010257

    Hmmmmm….8)
    Nejmen seriöst, ser bra ut! Ryggen kommer du äga mig totalt i om jag inte drar in synthol i hela ryggen fram tills fototävlingen!:D
    Du har även bättre ben än mig, ungefär lika bra lår skulle jag tro. Men bättre vader o hamstrings!
    Nu blire kul o se hur det blir när du e hård hähä!:)

    #1010258
    HenrY wrote:
    Hmmmmm….8)
    Nejmen seriöst, ser bra ut! Ryggen kommer du äga mig totalt i om jag inte drar in synthol i hela ryggen fram tills fototävlingen!:D
    Du har även bättre ben än mig, ungefär lika bra lår skulle jag tro. Men bättre vader o hamstrings!
    Nu blire kul o se hur det blir när du e hård hähä!:)

    Synthol :emo-thumb
    Kör det! ;)

    Kul att du skriver, särskillt när du är trevlig och inte ”slår under bältet”. Ja, jag är minst lika nyfiken på vad som finns under isoleringen. När får jag se dina före bilder då? :p

    #1010259

    Shit! Du var lite bekymrad

    #1010260

    lycka till med dieten! allt kommer ju i sinom tid det du borde lägga mest energi på är bröst ben vader

    mvh :)

    #1010261
    Alex Thunholm wrote:
    lycka till med dieten! allt kommer ju i sinom tid det du borde lägga mest energi på är bröst ben vader

    mvh :)

    Hehe, yes coach! Ska bli! Får se till att köra mer lutande också då jag knappt har något överdel på pecsen.

    Quote:
    Shit! Du var lite bekymrad över om man kunde tävla ren i BB eller hur var det? Om du ser ut så där, är ren och bara 21 år behöver du knappast bekymmra dig om den saken. Ser super ut!

    Ja, det stämmer. Fast folk feltolkade allt jag sa, tyvärr. Det finns folk med fantastiska gener som klarar det inga problem. Utan steroider och annan skit. Personligen så har jag lite svårt att se att jag skulle kunna få den storlek som krävs, särskillt med tanke på att jag tillhör den längre delen av samhället.

    För övrigt, tack så jättemycket! Du har verkligen gett dagen en riktigt fin början. :worship:

    #1010262
    Tigris wrote:
    det här är inte taskigt menat, men jag undrar bara varför du ska gå på diet?? lägg på dig massa först innan du börjar med det, menar nu inte att du är en spinkig pinne men min personliga åsikt är att du inte begöver gå på diet än, du är inte så bulkig att det ser förjävligt ut. Jag är mycket fetare än vad du är och jag har inga som helst planer på att gå på diet än, jag vill ju lägga på mig massa först.

    ta nu inte illa upp jag menar inte nåt illa bara undrar ok??

    Haha, ja. Jag håller med och det var ungefär så jag resonerade också. Hade satt en gräns på 110kg innan jag skulle deffa.

    Men sen så blev jag lite för ivrig och utmanade en ung kille på kolo på en bildtävling till sommaren. Detta är anledningen till att jag drog igång det hela. Det har därefter utvecklats till att jag är nyfiken på hur jag skulle se ut i riktigt bra form. Så jag tänkte droppa ner mot 80-85kg och se hur det ser ut helt enkelt. Kommer ju aldrig stå på en Junior-scen, har bara 2 år kvar, så varför stressa. Musklerna kommer så småningom.

    Efter denna diet är tanken att stenhårt köra på uppbyggnad utan att för den skull bulka i all oändlighet. Sen får du ju betänka att jag inte har som ambition att stå på en BB-scen (det är en dröm dock :emo-thumb ) men jag vill se om min fysik inom några år räcker till att stå på scen med de lite mindre grabbarna.

    För övrigt var jag mäkta imponerad av dina bilder och förväntar mig att iaf du tar dig upp scenen. :bb:

    Är dock lite nyfiken på hur ditt inlägg såg ut inom Bartoll editerade. Antar att du uttryckte dig klumpigare men skicka gärna ett PM med dina åsikter.

    MVH
    -Norsken

    #1010263

    OT: Tigris inlägg blev inte redigerat för att han uttryckte sig på något sätt elakt om dig eller liknande; så det inte uppstår något ont blod i onödan;)

    #1010264

    UPDATE!

    92kg väger jag efter 6 veckor. Har tappat i snitt 1 kg i veckan, går lite för fort men idag ska jag ha min första ätardag och dagen till ära tog jag några bilder.

    #1010265

    bra jobbat, man ser skillnaden :emo-thumb

    #1010266

    Härligt resultat efter 6 veckor, fettet har ju iofs aldrig riktigt legat kring magen på dig ;) Rutorna är riktigt grymma.

    #1010267

    Tack alla! :)

    Personligen så tycker jag att jag tappat lite för mycket massa, det framgår framförallt på första kortet men jag är nöjd ändå. Målet är ju att droppa ytterligare 7 kg men vissa har sagt att det kommer att bli VÄLDIGT svårt att göra utan att torska mycket muskelmassa och det känns som att man är liten nog som det är. 😮

    #1010268
    norsk_gadd wrote:
    Tack alla! :)

    Personligen så tycker jag att jag tappat lite för mycket massa, det framgår framförallt på första kortet men jag är nöjd ändå. Målet är ju att droppa ytterligare 7 kg men vissa har sagt att det kommer att bli VÄLDIGT svårt att göra utan att torska mycket muskelmassa och det känns som att man är liten nog som det är. 😮

    häng inte upp dig på vikten …kör tills det ser bra ut helt enkelt

    #1010269

    Ser ut som om du har bra med muskler! Lycka till! Ska bli kul att se hur det ser ut sen när du är klar.

    #1010270

    Bra förbättring! Och mycket snyggare frilla också;)

    #1010271

    Blir nog en jävla skillnad när du är klar med deffen:emo-thumb

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 69 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.