Dietens utgångsläge

Home Forums Medlemsbilder Dietens utgångsläge

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 69 total)
  • Author
    Posts
  • #1010272

    behöver ju inte ha sumpat massa. kan ha tappat tryck o känna dig platt pga det. är styrkan samma på gymmet bör massan vara samma med. bara jämföra bilderna precis. bra gjort kör på nu :)

    #1010273

    Tack grabbar, tyvärr har jag tappat lite styrka men det är mycket relaterat till att jag har lite sämre energi. Första setet känns som vanligt sen sjunker det lite men nu känner jag mig peppad att köra på! :)

    #1010274

    Ser ut som du morphat bilderna om man kikar på din höft/midja på bilderna i början på tråden. även nån i slutet.

    #1010275

    några veckor till så har du en grym mage iaf! :up:

    #1010276
    Gabonviper wrote:
    Ser ut som du morphat bilderna om man kikar på din höft/midja på bilderna i början på tråden. även nån i slutet.

    Tack, det får jag väl ta som en komplimang antar jag. Nej bilderna är som de ska, du får se slutresultatet om några veckor.

    #1010277

    :fun: Update! :D

    Inte den bästa bilden men ingen får klaga, jag fick ta fler innan jag fick till det, svårt som fan att fota sig själv. Blir begränsat med poser liksom…

    Dagsformen, runt 90 kg på 185 cm

    #1010278

    Tight nu ju. Behöver inte gå längre ju.
    Inte för beachformen iafall?
    Bara fortsätta bygga nu och hålla formen eller :-)?

    Fan kör du i halmstad? vart nånstanns ?

    #1010279
    Alm wrote:
    Tight nu ju. Behöver inte gå längre ju.
    Inte för beachformen iafall?
    Bara fortsätta bygga nu och hålla formen eller :-)?

    Fan kör du i halmstad? vart nånstanns ?

    Haha, vet inte riktigt hur långt jag vill gå. Mina ben hänger inte med och jag måste antagligen gå ner ytterligare några kg för att få fram lite mer definitioner där. Mitt mål från början med dieten va ingen målvikt eller något sånt, det va helt enkelt att få hårda lår med definition. Så jag kommer nog köra 6 veckor diet till sen blir det nog att släppa på formen lite, men inte för mycket och bara BYGGA! Min nya ”bulk”-diet ligger på 1kg kycklingfilé om dagen, har planerat allt. Ska man tävla så ska man! :D

    Japp, tränar på sportsclub. Riktigt trevligt gym med många sköna människor.

    #1010280

    jävla biccar ! :p

    #1010281

    Orkar inte starta en ny tråd men har en färsk bild, vi skippar benen än så länge. :p
    Varsågod!

    #1010282

    YES! 2 inlägg, nu blir jag lite gladare. :D
    Tack för de fina kommentarerna, dieten går bra nu men det börjar bli tufft. Ligger på 2500kcal/dag nu på 90kg morgonvikt, 180g kolhydrater…. ooh vad jag längtar efter lasagne idag….

    Målet är väl att sluta så nära tävlingsform som möjligt, men jag har bara 4 veckor kvar nu tills mitt slutdatum. Kör inte längre än så, har satt ett slutdatum för att träna inför tävlingsdebut…. när den kommer det vet jag inte. Grabbarna är så jävla bra så man får se vad det blir…. men Junioren hade varit spännande… 😮

    Någon som vill coacha mig gratis? :D

    #1010283

    jäklar vilken skillnad från förut! riktigt bra jobbat, imponerad ;)

    #1010284

    Bra jobbat. Riktigt skön shape.

    #1010285

    Mkt bra jobbat, Vilken bra skillnad från 1a bilden du lade upp!

    fortsätt kämpa sen kan du njuta av din form på beachen!

    #1010286

    bra skillnad man :) fan 180g kolisar sluta gnäll. ligger lägre från start jag :p

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 69 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.