Dietens utgångsläge

Home Forums Medlemsbilder Dietens utgångsläge

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 69 total)
  • Author
    Posts
  • #1010287
    Alex Thunholm wrote:
    bra skillnad man :) fan 180g kolisar sluta gnäll. ligger lägre från start jag :p

    Haha, okej då…. 😮
    Hur lågt går du? Både kcal och kolhydrater.

    #1010288
    norsk_gadd wrote:
    Haha, okej då…. 😮
    Hur lågt går du? Både kcal och kolhydrater.

    där jag låg sist o kommer hålla mig till är 400p 70f 100k. (får höja upp sen lite för o inte sumpa på slutet då man förhoppningsvis för en gångs skull ska va klar lite tidigt :| :) )

    #1010289

    Bra skillnad:emo-thumb

    #1010290

    Ja, här kommer några efter dagens pass, blivit lite linslus såhär när man inte är knubbsäl längre.. 😮

    #1010291

    Jaja, ok då…… vill bara att alla ska veta att benen och övre delen av bröstet kommer att prioriteras i ett år framöver. Måste komma på hur jag ska få benen att växa bara, de vill sig inte….

    #1010292

    du har ju varit o skrivit lite på mina trådar så måste ju bara kolla vad du är för en…allt flyter på med träningen?

    grymt skön förändring..när hade du tänkt tävla?

    #1010293
    tompa wrote:
    du har ju varit o skrivit lite på mina trådar så måste ju bara kolla vad du är för en…allt flyter på med träningen?

    Haha, jovars det går bra, men måste bli mycket bättre. Målet är ju att stå på scenen.

    Har jag skrivit i dina trådar, inget elakt hoppas jag? Jag säger så mycket dumheter… ;)

    #1010294
    sigurdXL wrote:
    testa widowmaker i böjen

    Been there, don that. När jag va som starkast körde jag mina 20 reps på 120…. du ser ju resultatet….:evil:

    #1010295
    sigurdXL wrote:
    frontböjar då?

    Jadu, där har jag slarvat pga att jag inte får till tekniken, men det är en mycket bra idé, det och utfall tror jag kan lösa lite av mina problem. :)

    #1010296

    Grym utveckling, vad har du för mått nu och vad hade du före deffstart?

    #1010297
    Nuttte wrote:
    Grym utveckling, vad har du för mått nu och vad hade du före deffstart?

    Ingen aning om måtten men jag har tappat en del i styrka som jag hoppas kommer tillbaks snabbt igen. Vägde ju 101kg när deffen började (bilderna på första sidan togs inte när jag vägde 98 utan några veckor tidigare 😮 ) så då va man stark, men lite tjock.

    #1010298
    xRickardx wrote:
    Så jävla fint, mer triceps och totala benen, sen 30 kg till så är du där! det vet du ;)

    Haha, skönt med någon som har höga mål. Det har jag med ;)
    Men 30kg till… ja då är jag nog där. 120kg hård hade varit underbart. Ge mig en jäkla massa år så ska jag fan i mig lyckas. :up:

    #1010299

    imponerande resultat du!

    har börjat med min deff för ett par veckor sen så detta gav lite extra motivation:emo-thumb

    #1010300

    Helvete vilken skillnad! Grym prestation! ;)

    #1010301

    De sista bilderna, vad sa vikten då?

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 69 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.