Lägg upp dina träningsfilmer

Home Forums Medlemsbilder Lägg upp dina träningsfilmer

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 481 through 495 (of 2,419 total)
  • Author
    Posts
  • #207880

    Jag körde rygg igår och avslutade passet med lätta stång-roddar i smithen..
    Passade på att köra utan tröja när jag va själv:)(jobbet)
    80kg

    [youtube=au5nJlvPBL8]

    #207881
    Salus wrote:
    :(

    jag ger upp min fitness 5 satsning nu.

    Otroligt imponerande mannen!!

    Tack, men klart att du inte ska ge upp. Det e bara att ligga i =)

    #207882

    Böj för ett par dar sedan
    26 reps 130kg (150% av KV)
    [youtube=mhf4Oao4OKE]

    #207883

    Nice Samir!

    #207884
    mSJÖDIN wrote:
    Är det en skyltdocka som sitter där?

    Japp min hemmagjorda skyltdocka som är en blandning mellan Steven Segal och Conan Barbaren. 8)

    #207885

    Nice Samir och köttigt Nickebiff!

    #207886

    Tråkigt klipp med för många reps x)

    [youtube=]

    Såg nu att efter jag tankat upp det på YT blev kvaliten i sämsta laget, ska spara med ett snäpp bättre kvalité nästa gång.

    #207887

    Köttigt Gustaf! Grymma dropp där på första övningen. Gillade den delen där du skrev mitt namn mest, det var gulligt :pop:

    #207888
    Niclas Holgersson wrote:
    Köttigt Gustav! Grymma dropp där på första övningen. Gillade den delen där du skrev mitt namn mest, det var gulligt :pop:

    Hur svårt kan det vara att stava Gustaf med F när jag heter med F på body samt på msn. Du förtjänar inte att bli namedroppad i min film! ;)

    #207889
    Gustaf Lindberg wrote:
    Hur svårt kan det vara att stava Gustaf med F när jag heter med F på body samt på msn. Du förtjänar inte att bli namedroppad i min film! ;)

    Vadå? Står ju rätt :whistle:

    #207890
    mSJÖDIN wrote:
    Hur många skyltdockor har du med dig på gymmet? :D

    Då jag är fruktansvärt ensam och skriker efter närhet så brukar jag ta med mig ett par st. Jag presterar alltid lite bättre om någon kollar på mig så det ger lite bättre effekt. Det är min PWO-rutin.

    Nej det är faktiskt riktiga människor, sen vet jag inte varför dom blir så fruktansvärt intresserad av varje set jag kör. Typ som när Gustaf tränar står blixten stilla eller något.

    #207891

    Starka raka mark där, Renegade.

    #207892
    ReNeGaDe wrote:
    Gårdagens marklyft: 170*4. Efter ett set på 160*8.

    [youtube=Gm2MTL9B1lA]

    Starkt jobbat.
    Kul att hon går och dammsuger i bakgrunden :)

    #207893

    Vad jag tror att Jay menar med ”Starka raka mark” är att du lät ryggen jobba väldigt väldigt mycket i de marklyften. Du borde böja mer på knäna i bottenläget och inte lyfta lika mycket med ryggen. Sparar mer på ryggen.
    Om det nu inte var raka marklyft du körde?

    #207894
    ReNeGaDe wrote:
    Mina marklyft ser ut som raka mark menar du? Utveckla?

    Svedberg: Tack! Hah! Jo, när vi vilade så gick hon och damsög under stången och runt viktskivorna som satt på stången. Lite småkul. :)

    Du går ej ner och hämtar vikten med benen utan du drar nästan all vikt med ryggen. Då blir det mer Raka mark ;)

Viewing 15 posts - 481 through 495 (of 2,419 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.