Lägg upp dina träningsfilmer

Home Forums Medlemsbilder Lägg upp dina träningsfilmer

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 721 through 735 (of 2,419 total)
  • Author
    Posts
  • #208120

    [youtube=-EpVUoWXWao]

    Dagens verk!

    #208121

    [youtube=-EpVUoWXWao]

    #208122

    [youtube=YKKCRGHkwqQ]

    Drar 2,8 ton med enbart sele som redskap

    [youtube=WWJugSFDHxo]

    Relativt strikta bicepscurls på 32 kg

    #208123
    malkieth wrote:
    Relativt strikta bicepscurls på 32 kg

    Jag tycker att det ser ut som hammercurls.

    #208124
    nible wrote:
    Jag tycker att det ser ut som hammercurls.

    Sorry var lite stressad när jag la upp det, klart att det är hammercurls som visas i klippet :)

    #208125

    Roliga filmer du lagt upp :emo-thumb Ska du inte testa den här strongman tävlingen nu i helgen?

    #208126
    Fidde_Mannen wrote:
    Roliga filmer du lagt upp :emo-thumb Ska du inte testa den här strongman tävlingen nu i helgen?

    Nej måste jobba mera på min mark och bänk innan jag känner mig bekväm med tanken på att endå förlora stenhårt..
    Men tack för positiv kommentar :)

    #208127

    Kosttillskottsvält med 18 kg:emo-thumb
    Envis unge kan jag lova

    [youtube=]

    #208128

    Malkieth: Inte alls hyfsat strikta bicepscurls. Hammercurls däremot. Men inte ens hyfsat strikt, mer ostrikt är passande.

    #208129
    Mjao wrote:
    Malkieth: Inte alls hyfsat strikta bicepscurls. Hammercurls däremot. Men inte ens hyfsat strikt, mer ostrikt är passande.

    Hater :p ;)

    #208130
    Mjao wrote:
    Malkieth: Inte alls hyfsat strikta bicepscurls. Hammercurls däremot. Men inte ens hyfsat strikt, mer ostrikt är passande.

    Som jag själv skrev var de inte helt strikta, men står det inte någonstans i den första tråden att man ska skriva positiva kommentarer eller hålla fördomar och bitchighet till sig själv? gör de inte det så borde det stå någonstans :emo-thumb

    Tycker mest det är kul att filma lite och se formen på sig själv och dela med sig av det som jag är lite nöjd med, dock vet jag också att jag har långt kvar att gå och jag tänker inte stanna..

    #208131
    malkieth wrote:
    Som jag själv skrev var de inte helt strikta, men står det inte någonstans i den första tråden att man ska skriva positiva kommentarer eller hålla fördomar och bitchighet till sig själv? gör de inte det så borde det stå någonstans :emo-thumb

    Tycker mest det är kul att filma lite och se formen på sig själv och dela med sig av det som jag är lite nöjd med, dock vet jag också att jag har långt kvar att gå och jag tänker inte stanna..

    Jag känner Mjao, han är inge ryggdunkare och säger vad han tycker men han menar inget illa.

    Jag har sett filmerna du postat och tycker du är grymt stark och dina curlar är bra, men särskilt strikta är de inte som du själv skrev. Jaja, kör på mannen :up:

    #208132
    malkieth wrote:
    Som jag själv skrev var de inte helt strikta, men står det inte någonstans i den första tråden att man ska skriva positiva kommentarer eller hålla fördomar och bitchighet till sig själv? gör de inte det så borde det stå någonstans :emo-thumb

    Tycker mest det är kul att filma lite och se formen på sig själv och dela med sig av det som jag är lite nöjd med, dock vet jag också att jag har långt kvar att gå och jag tänker inte stanna..

    Ah, så om jag tolkar dig rätt så får man inte skriva något ”dumt” eller negativt? Lägger man inte en film på nätet för att just få kritik/beröm i utförande och liknande? Annars kan du ju likväl fortsätta filma men ge fan i att lägga upp den på nätet och enbart ha den på din dator.

    #208133

    Grymma dips!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    #208134

    Snyggt! Klarar du en dips med din kroppsvikt hängande i bältet? De borde du greja! :)

Viewing 15 posts - 721 through 735 (of 2,419 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.