Släng upp era bästa träningsbilder!

Home Forums Medlemsbilder Släng upp era bästa träningsbilder!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 1,228 total)
  • Author
    Posts
  • #268555
    olle wrote:
    Och vad är max om du värmer på 295?

    297.5? =)

    #268556

    Light weight :emo-thumb

    Nicklas82 wrote:
    Bidrar själv med en marklyftsbild från i julas! Väger själv 105kg och lyfter där 295kg i mitt sista uppvärmningslyft:)
    #268557
    norsk_gadd wrote:
    Ser ut som 3st 15 och 3st 20 på varje sida vilket är lika med 230kg. :emo-thumb

    Mycket möjligt att det är så. Det jag inte förstod var hur man utifrån den info man hade kunde utgå från att det var mindre än angivet.

    #268558
    berenger wrote:
    jag tror ingen kommer komma i närheten av niklas, den bilden är grym… hur kan man bli så röd! jag har tagit i så jag håller på att lämna planeten men aldrig har jag lyckats bli så extremt röd..:worship: jag får öva på det helt enkelt.. detta är inte marklyft, men jag är en medlem och här har ni en chimpans som tränar biceps

    :up: Nice Form :emo-thumb

    #268559
    IATOAON wrote:
    Hur räknar du då? Den enda plattan man vet vikten på är den yttersta som är en 20, där är 6 plattor på varje sida (=240kg), stången väger vanligtvis 20kg så om man utgår från bilden borde väl vikten isf vara 260kg?

    15+15+15+10+10+20 x 2 + 20 = 190kg

    men ja vet inte:

    #268560
    norsk_gadd wrote:
    Ser ut som 3st 15 och 3st 20 på varje sida vilket är lika med 230kg. :emo-thumb

    mycket möjligt att det är så

    #268561
    olle wrote:
    Och vad
    #268562
    StorPatrik wrote:
    15+15+15+10+10+20 x 2 + 20 = 190kg

    men ja vet inte:

    Tänkte exakt så jag också måste jag säga… Ser onekligen så ut.
    Är övertygad om att så är fallet.8) :D

    #268563
    berenger wrote:
    jag tror ingen kommer komma i närheten av niklas, den bilden är grym… hur kan man bli så röd! jag har tagit i så jag håller på att lämna planeten men aldrig har jag lyckats bli så extremt röd..:worship: jag får öva på det helt enkelt.. detta är inte marklyft, men jag är en medlem och här har ni en chimpans som tränar biceps

    :worship:

    #268564

    Lite biceps.

    #268565

    ogge du är en idol för mig.. ge mig din BICEPS!!!:bb3:

    #268566

    Denna tycker jag är rätt skön. Tror nog även nästan den slår nicke på näsan vad gäller tryck i kroppen.
    Nu är det ju inte en egen träningsbild tyvärr, men men lite inspiration till att lyfta tungt kan det väl kanske vara, Mannen på bilden är Mike Ruggiera, en balls to the walls style westside lyftare.

    #268567
    Smygarn wrote:
    Denna tycker jag är rätt skön. Tror nog även nästan den slår nicke på näsan vad gäller tryck i kroppen.
    Nu är det ju inte en egen träningsbild tyvärr, men men lite inspiration till att lyfta tungt kan det väl kanske vara, Mannen på bilden är Mike Ruggiera, en balls to the walls style westside lyftare.

    jag tror temat var ”era bästa träningsbilder”.

    #268568
    victor_n wrote:
    ogge du är en idol för mig.. ge mig din BICEPS!!!:bb3:

    Haha, ja det var kul att höra, men den lilla gynnaren får du inte. :emo-thumb

    #268569
    Ogge wrote:
    Haha, ja det var kul att höra, men den lilla gynnaren får du inte. :emo-thumb

    men jag ha fin guldkedja eller äkta skinsoffa? kom igen kompiizz bra pris?:D

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 1,228 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.