Visa era magar!

Home Forums Medlemsbilder Visa era magar!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 769 total)
  • Author
    Posts
  • #367413
    Daniel Gustavsson wrote:
    Förra året.

    Riktigt snyggt! :worship:

    #367414
    mickebodyb wrote:
    Här är min 5 dagar innan lucian förra året:)
    vill tillbaka i form någon mer gång igen:(

    Du hade sjuktgrym form där…vi sat o snacka när du låg i soffan i gången men jag tror inte du minns det:p

    #367415

    Hittade en till.

    #367416
    lovelysmile wrote:
    En before och tre after…

    Aiight! Så ska det se ut. :emo-thumb
    Grattis till en grymt bra prestation :)

    #367417

    Martin, Daniel å Anna B[/b] :P woow!!:worship:

    #367418

    Magen en bit in i senaste deffen! ( 2003)

    Så här skumma vinklar blir det när man inte lärt sig självutlösaren riktigt!

    #367419
    Anna B wrote:
    Min mage i fredags. :)

    Lovelysmile : Vilken skillnad ! Jättefin mage. :emo-thumb

    Tack och tack detsamma miss Anna! :)

    #367420
    Ludwig wrote:
    Aiight! Så ska det se ut. :emo-thumb
    Grattis till en grymt bra prestation :)

    Tackar herr Ludwig! :)

    #367421
    jwallin wrote:
    :worship:

    ;) ;)

    #367422
    cervera wrote:
    :up:

    :)

    #367423
    Mattias L wrote:
    Du hade sjuktgrym form där…vi sat o snacka när du låg i soffan i gången men jag tror inte du minns det:p

    Hård heten var ok tror jag men jag tappade all fyllighet i musklerna och vet nog vad jag gjorde för fel och får göra ett nytt försök igen för att försöka lyckas med allt nästa gång istället så är inte helt nöjd själv:
    Kommer faktiskt inte ihåg att jag pratade med dig Mattias men var helt väck i huvet och vet att det kom fram många o pratade med mig men vet inte riktigt vilka det var och kommer i håg några men långt ifrån alla hmmm fy fan va pinsamt:o
    Men vi får prata en gång till nästa gång och då lovar jag att jag ska va friskare i huvet o komma ihåg det he he.

    #367424

    Men shit vad mycket muskelberg det finns här då!

    #367425
    Lars Berglund wrote:
    Magen en bit in i senaste deffen!

    Så här skumma vinklar blir det när man inte lärt sig självutlösaren riktigt!

    kan inte minnas att jag sett dig tävla någon gång Lars eller någon tävling där du varit med:what:
    För hade jag gjort det hade jag nog kommit ihåg det tror jag och efter vad jag sett på bilder av dig verkar du ha mycket bra linjer och fysik:up:
    Och jag kan inte låta bli att undra vilken tävling det blir för dig nästa gång eller vad du har för planer när det gäller tävlingar för din del????

    #367426
    mickebodyb wrote:
    kan inte minnas att jag sett dig tävla någon gång Lars eller någon tävling där du varit med:what:
    För hade jag gjort det hade jag nog kommit ihåg det tror jag och efter vad jag sett på bilder av dig verkar du ha mycket bra linjer och fysik:up:
    Och jag kan inte låta bli att undra vilken tävling det blir för dig nästa gång eller vad du har för planer när det gäller tävlingar för din del????

    tog mig högst 1 minut med hjälp av den infon han han skrivit upp att få fram,

    Norrlandsmästare i Bodybuilding 1999 +80jun, 4:a Sm +80 jun, 6:a Sm sen-90kg 2002 En till tävling som var lite kul , var när Budo&Fitness här i stan stan hade invigning som var det en tävling om vem som gjorde mest antal reps på 50kg i bänk… den vann jag på 109 reps :)

    Varför fråga om allt när man kan ta reda på lite sälv :|

    #367427

    Cagiva det där är vad jag kallar snygg kropp inte för o va gayig lr nått men shit alltså hur kämpar man för en sån

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 769 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.