Visa era magar!

Home Forums Medlemsbilder Visa era magar!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 736 through 750 (of 769 total)
  • Author
    Posts
  • #368133
    Albin wrote:
    Dagens form på magen… känns helt ok med tanke på hur mkt tyngre man är jmf med tävlingsform.

    Du ser fortfarande ut att vara i riktigt bra form! Hur mycket skiljer vikten sen tävlingen?

    #368134
    faran wrote:
    Du ser fortfarande ut att vara i riktigt bra form! Hur mycket skiljer vikten sen tävlingen?

    En hel massa, får titta mer i spegeln än på vågen.

    #368135
    AndreasN wrote:
    En dålig side chest men har inte bättre bild på magen än så :D

    [img=http://img527.imageshack.us/img527/5061/dsc006191.jpg]

    Sjukt inspirerande! Ålder, vikt, längd, stats, länge har du tränat? :D

    #368136

    Magen häromdagen!

    #368137
    Wedal wrote:
    Magen häromdagen!

    Ser kanon ut. Bra jobbat. :)

    #368138
    Wedal wrote:
    Magen häromdagen!

    Snyggt! :up:

    #368139
    Wedal wrote:
    Magen häromdagen!

    Bra jobbat…

    #368140

    Första gången på länge som magen känns tajt nog att spännas på bild. :) Bättre skall det dock bli.

    #368141

    Björn, kan du inte dra mer åt obligatoriska hållet vad det gäller poseringar istället?

    #368142
    Albin wrote:
    Björn, kan du inte dra mer åt obligatoriska hållet vad det gäller poseringar istället?

    För att? Orka göra som alla andra. Skulle jag ställa mig på scen så skulle jag slå obligatoriska poser, och jag lägger emellanåt upp bilder där jag gör enligt regelverket.

    Min uppfattning är att allt för många bara bekymrar sig över massa, och gör vad som helst för att nå dit. Sedan är dom oförmögna att göra annat än halvdana obligatoriska och krabbor.
    Inte riktigt så jag ser kroppsbyggning. Är du av annan uppfattning så fine.

    Tog ett par kort så jag lägger upp två till som är mer åt obligatoriskt håll.
    Jag tycker dock att dom är tråkiga.

    #368143

    diggar både din fysik och dina poser björn! Grymt jobbat:up:

    #368144

    Kanon!

    Nu uppfattade du mig nog som lite bitsk?
    Saken var den att jag snarare lite försynt hade velat se såna bilder som du nu postade, inte kritisera dom du postar på ett negativt sätt. Är du med? :)

    #368145
    Albin wrote:
    Kanon!

    Nu uppfattade du mig nog som lite bitsk?
    Saken var den att jag snarare lite försynt hade velat se såna bilder som du nu postade, inte kritisera dom du postar på ett negativt sätt. Är du med? :)

    Jag uppfattade det som att du kritiserade mitt val av poser ja, men om så inte var fallet så. :)

    Jag hade dock valt att uttrycka mig på ett sätt som var mindre dömt att misstolkas. t.ex. ”Det hade varit intressant att se några obligatoriska poser för att kunna få en bättre uppfattning av din fysik. Skulle du vilja lägga upp några?”

    Hade jag tagit en bild ur konstig vinkel som var totalt missvisande hade jag kunnat ta kritik, men vad jag kan se så är det inte många av trådpostarna som lägger upp bilder på en obligatorisk abs & thigh.

    Står dock kvar i min uppfattning att folk övar för lite på att presentera sitt bygge. Mycket det jag tycker är intressant. Att skapa en visuell illusion med dom medel man har.
    Jag själv är ganska spensligt byggd, med oproportionerligt långa ben.
    På plussidan är väl att jag har en hygglig V-taper tack vare en smal midja. Då får jag utgå från det.
    Magposer är väl dock inte det mest optimala för att framhäva den men.. :D

    Har dock svårt att ta kritik för att jag gillar att lägga upp bilder där jag kör något annat än dom sju obligatoriska, men startar någon en tråd som heter ”Dom sju obligatoriska” så kommer jag garanterat posta där. :)

    #368146
    pHouk wrote:
    diggar både din fysik och dina poser björn! Grymt jobbat:up:

    Missade nästan.. Tack! Kul att höra. :)

    Såg förresten att du postat i dagsformstråden. Du har en riktigt bra midsection. Ser bra ut ö.h.t.

    #368147

    Grymt björn. Kul med dina egna poser, mycket roligare så. Sen så finns det inga obligatoriska utanför tävling. Keep it up

Viewing 15 posts - 736 through 750 (of 769 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.