Visa era magar!

Home Forums Medlemsbilder Visa era magar!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 769 total)
  • Author
    Posts
  • #367428
    gurgel wrote:
    tog mig högst 1 minut med hjälp av den infon han han skrivit upp att få fram,

    Norrlandsmästare i Bodybuilding 1999 +80jun, 4:a Sm +80 jun, 6:a Sm sen-90kg 2002 En till tävling som var lite kul , var när Budo&Fitness här i stan stan hade invigning som var det en tävling om vem som gjorde mest antal reps på 50kg i bänk… den vann jag på 109 reps :)

    Varför fråga om allt när man kan ta reda på lite sälv :|

    Men det var väl duktigt av dig att klara det helt själv.
    Fast att du vunnit någon bänk tävling var ju ingen info jag var ute efter eller ville veta så den infon kunde jag varit utan.
    Och sen var det så att jag gick in o tittade på hans profil här på body men där fanns inget eller någon info om det.
    Sen att du gick vidare till en massa andra sidor är ju upp till dig men du kan ju inte kräva att alla andra ska göra det bara för du tycker det är bäst och för mig är det enklare att fråga personen direkt i stället för att hålla på att leta själv på en massa krångliga sätt för det är inte alltid lätt att hitta fakta i en sådan grej men visst ibland kan det vara det och tydligen var det nu enligt dig.
    Och sen är det ju upp till honom om han vill svara eller inte och han kan nog avgöra det själv tror jag he he och ibland är nätet riktigt roligt:ike:

    #367429
    xRickardx wrote:
    [img=http://www.outc4st.com/lbb/e107_plugins/coppermine_menu/albums/userpics/10001/sm%202002%2017.jpg]Demensen som börjar smyga sig på eller?

    Nä knappast men jag tror att du inte fattar vad jag menade men jag menade någon tävling jag varit o tittat på och inte på bilder från tävlingar för då har jag nog sett alla som tävlat i hela sverige tror jag men det är en helt annan grej o se det på plats än vad det är o se bilder från en tävling för det säger inte hela sanningen om hur de som tävlar ser ut mm.
    Och om du tycker det är konstigt att jag inte kommer ihåg alla tävlingar som jag sett så kan jag säga dig att första jag var på var en Dm tävling 1984 och att det nog har blivit minst 20 till under årens lopp och ska man komma ihåg alla man sett då ?
    Tycker du det så ok då har jag demens till 100%:nod

    #367430

    Herreminjävlagudanvändnormalmeningsbyggnadmedpunkterförfan.

    #367431
    bullis wrote:
    hållerfanmed

    orka :O
    Snacka om pajad tråd:ike:

    #367432

    Det var i den här tråden man verkligen insåg hur fet man är.

    #367433

    Dock förra sommaren

    #367434
    Lars Berglund wrote:
    Magen en bit in i senaste deffen!

    Så här skumma vinklar blir det när man inte lärt sig självutlösaren riktigt!

    Du det var jäklar inte dåligt, sen var ju inte midjan så jättebred heller:up:

    #367435

    Magträningen gick lite överstyr där ett tag ;)

    :p

    #367436
    TeTe wrote:
    Magträningen gick lite överstyr där ett tag ;)

    :p

    mitten bilden var helt klart finast! :up:

    #367437

    alla andra slänger ju upp gammla bilder :D
    4 veckor innan dc

    [img=http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=1058&stc=1&d=1131226049]

    #367438
    Sam jr wrote:
    alla andra slänger ju upp gammla bilder :D
    4 veckor innan dc

    [img=http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=1058&stc=1&d=1131226049]

    GRYMT! :worship:

    #367439
    TeTe wrote:
    Magträningen gick lite överstyr där ett tag ;)

    :p

    Mitten bilden ser ut som Coleman:)
    (Skojar bara)

    #367440

    Daniel Gustavsson
    Lars Berglund

    Tror bestämt att ni är förebilder för en hel del människor inom byggning! Inklusive mig!

    Riktigt imponerande i mitt tycke!

    #367441

    Magen i sommras =)

    #367442

    från maj…

    [img=http://hem.bredband.net/b396924/kolo/laesk-maj.jpg]

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 769 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.