Alla hjärtans dag närmars sig..

Home Forums Repan Alla hjärtans dag närmars sig..

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 86 total)
  • Author
    Posts
  • #911666
    SheeBa wrote:
    Jag förstod det som att trådskaparen tyckte det var svårt med AHD för att han var singel. Inte huruvida han ville fira den eller inte.

    Självklart är det mysigt med små överraskningar o presenter på AHD när man har en partner.
    Men ganska a**s om man inte har det.

    Helt rätt SheeBa,, du förstod precis min poäng:emo-thumb

    #911667

    Jag tror personligen att fler relationer tar slut än börjar på alla hjärtans dag!
    OCh varför har man alla hjärtans dag på vintern… det borde ju va på våren då man är lite på G! ;-)

    #911668
    SheeBa wrote:
    Jag förstod det som att trådskaparen tyckte det var svårt med AHD för att han var singel. Inte huruvida han ville fira den eller inte.

    Självklart är det mysigt med små överraskningar o presenter på AHD när man har en partner.
    Men ganska a**s om man inte har det.

    Och jag förstod det som att han frågade om vad vi andra har för åsikter om denna dag, eller har jag totalt tappat förmågan att läsa och tyda text : :(

    013 wrote:
    Som sagt alla hjärtans dag börjar närma sig..Vad har ni för erfarenheter av denna dag och vad är era åsikter?!
    #911669

    Ja som sagt, alla hjärtans dag är väl mest ett kommersiellt jippo. Men ang trådstartarens inlägg: Om hon inte stöttade dig i vad du brinner för, så anser jag inte att det är att älska på riktigt..! Älskar man någon så stöttar man dem till 100 % i vad de vill göra och älskar att göra! ;) :emo-thumb

    #911670

    För min del blir det den sämsta AHD någonsin :( bråkade med Elin igår och allt kan vara slut 😥

    #911671
    013 wrote:
    Helt rätt SheeBa,, du förstod precis min poäng:emo-thumb

    Aja .. blir väl lätt så när man känner igen sej i situationen..
    :(

    #911672

    Alla hjärtans dag betyder inget mer än irritation.. alla dessa hjärtan, alla dessa erbjudande * bjud din käraste på bla bla * osv..

    ungefär som att alla företag tar förgivet att alla har sig en partner..

    #911673

    Det verkar vara ett ganska vanligt fenomen att det tar slut med pojk eller flickvän när man vill satsa på en sport, bodybuilding osv är ju dessutom extremsporter och det kräver mkt av både en själv och den man lever av. (obs detta är vad jag tror, är ej självupplevt till 100%)
    Det är tråkigt att man lever i ett långt förhållande men egentligen inte tycker om personen för den han eller hon är. Jag anser iaf inte att man gör det om man ställer ultimatumet ”tävling eller mig” Träning och tävling är ju endel av personen i fråga!!
    Bra gjort allihopa som lyckas bryta från sin respektive, starkt.

    För att återgå till ämnet så hade jag gärna ”firat” alla hjärtans dag om det funnits någon att fira med. Dock gillar jag spontana saker mer. Eller varför inte både och? ;)

    #911674

    :wazzup: Tackar..btw..roser e finas torkade o upponervända..d e d första man gör m dom iaf..alal hjärtans dag e överskattat…o lätt att alal hjärtans dag kommer att bli den fetaste dagen hititls ..på gymemt asså..hah!!hörs sen plutten!

    #911675

    :O
    Jag hade samma sits för tre år sen. Mannen i mitt liv kom hem och sa att vårt förhållande var ett hinder för hans karriär.:frust:
    Tiden efter brytningen var milt sagt hemsk.
    Oälskad av hela världen..kändes det som.
    När nån sa att tiden skulle läka alla sår, hade jag svårt att fatta att det skulle gälla mig.

    Men du vet va?!
    Idag när jag skapat distans till hela hela så är jag faktiskt tacksam att det blev så. När man väl lärt sig att hitta singellivets glädjeämnen så brukar det gå rätt bra.
    Fast detta med ”alla hjärtans” är ju en kul grej och såna dagar saknar man det lilla kortet från någon speciell;)
    Man ska dock komma ihåg allt har sin mening fast det kan ta tid innan vi förstår det.
    Det finns ju inget optimalt tillstånd för lycka trots allt.

    Kan rekommendera dig en bok av Deepak Chopra ”vägen till kärlek”

    Kram

    #911676

    Sheeba> Förmodligen är det så,, att det är lättare att förstå när man gått igenom samma sak..Eller sitter i samma sitution.

    Thess>Man torkar bara rosorna och hänger dem upp och ner om man vill spara dem:p Visst kommer onsdagen bli riktigt fet på gymet,det kan jag lova..Japp jag ringer dig sen snuttan..

    saragrenwood>Känner igen det där, oälskad,inget vidare självförtroende efteråt,känns som allt är emot än..Men för min del var det lite annorlunda för veckan innan hade jag startat dieten inför NOGP, så jag stängde av mina känslor på något sett och efter en vecka kändes det som jag kommit över,,MEN efter tävlingen i maj, så vakna jag en morgon och vara bra helt tom och hade en sån saknad,så för min del kom chocken första dagarna och sen efter fyra månader,,, det tog kanske 8månader innan jag ens kunde/ville kolla på en annan tjej,, det tog 10 månader innan jag kysste en annan tjej,så visst satte det sina spår..

    Visst är det kortet och den lilla tanken man saknar,, liksom känslan av att ha någon..Ska nog hålla mig till kärleken till träningen o gymmet ett tag till..Om inte det visar sig att det dykt upp någon speciell..Får se..

    BTW Med facit i handen så var det helt rätt..För personen i fråga ställde själv upp och tävlade senare under året,,sen efter fyra månader så hade hon en ny kille,, och de flyttade ihop efter två månaders förhållande..Så jag sörjer inte henne längre,, utan mer eller mindre ensamheten..

    #911677

    Alla hjärtans dag är för mig som fredag den 13:e…Olycksbringande

    #911678
    skyler wrote:
    Alla hjärtans dag är för mig som fredag den 13:e…Olycksbringande

    Hehe jo verkar fan in mig inte bättre..Kankse dags att ändra på det nu,,

    #911679

    Är man singel då är det meningen att man ska ge en ros eller hjärta till tjejen /kille man är intresserad av . Det är dagen man visar sina känsklor för personen man älskar så enkelt är det.

    #911680
    sebbeboy wrote:
    Alla hjärtans dag betyder inget mer än irritation.. alla dessa hjärtan, alla dessa erbjudande * bjud din käraste på bla bla * osv..

    ungefär som att alla företag tar förgivet att alla har sig en partner..

    Amen!

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 86 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.