Alla hjärtans dag närmars sig..

Home Forums Repan Alla hjärtans dag närmars sig..

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 86 total)
  • Author
    Posts
  • #911711
    Jorgen wrote:
    Ok, mitt lilla skämt gick inte riktigt hem.
    Om du tar och läser [http://forum.body.se/showthread.php?t=29 reglerna] så kommer du att hitta denna lilla rad.

    Så se till att skriva så att man kan förstå dig nu.

    Lungt..har läst det,förlåt!ska kasta ut tangentordet..:emo-thumb ha en undebar kväll..Puss o kram

    #911712

    Oj oj oj,, många som tror sig vet allt om mig,,Aggressiv o personlighets förändringar,,mycket rykten.. Ni som påstår detta veta så mycket om mig,,Behandla folk med respekt, de människor som förtjänar respekten,, de får den!!Ni verkar veta så mycket..
    Jag är krävande och ställer krav men jag ger lika mycket tillbaka..Vissa pallar inte av att leva med mig och kan man inte ha förväntningar på sig,, har ,man inget i mitt liv att göra.Och ni får tycka hur illa ni vill om mig,, för det rör inte mig i ryggen,, Tro mig det bara sporrar..PUNKT

    Genetiska förutsättningar,, nu ska vi se vad fan vet ni om det..Hårdheten på förra tävlingen är något som jag kan vara mycket stolt över, sen att jag saknade en del massa, är en annan sak,,Men någon glömde visst att jag är junior, och Rom byggdes inte över en dag,,BTW vänta o se..
    Är ganska många som inte har de perfekta anlagen som gjort stora framsteg av det dom har..
    Finns inga hinder och det kommer ni som PÅSTÅR att jag inte har något på en scen att göra,, bli varse..Tro mig..Men den svenska avundsjukan gör sig påmind ännu en gång..Vad jag minns var det många av er som även sa att jag inte skulle ta mig upp på scenen, eller klara en diet..Så varför skulle jag inte klara detta?Jag har inte alla de genetiska förutsättningarna, och det vet jag om,, men jag har viljan kunskapen och målsättninge och den räcker långt.Men jag kan i alla fall säga det rakt ut,, inget jag hymlar om..Men jag kommer stå överst en dag i framtiden..

    Tillbaka till tråden!!!Eftersom vissa ska sväva över till något annat..

    För det andra lipar jag väl inte över något gammalt Ex,var kan ni se den tolkningen,, läs första inläget o se vad allt handlar om..
    Den handlar om hur man ser på AHD med kluven blick.
    Ska klargöra detta en sista gång, jag saknar INTE personen i fråga,,jag ångrar INTE mitt val..Jag står för mina val och har ALLTID gjort,, men sorry denna värld klarar inte av att människor är ärliga och håller sig till sanningen..Eller folk som går sin egen väg.
    Det som var meningen med tråden var att framhäva hur folk tyckte o tänkte om AHD,, de som är singlar o de som har partner,, om folk blir besvikna eller inte,, om de inte får någon hälsning eller tanke..Ville se hur övriga såg på den saken..

    Thess>Det står fortfarande 1-0 till mig,,det vet du8) Du kan få ett tangentbord av mig på AHD så slipper folk klanka ner på din stavning..Haha vi pratade om mycket igår,,det kan man lugnt påstå..BTW så långt är det inte mellan oss:P

    Kan väl ganska enkelt dra slutsatsen AHD är överskattad.

    #911713
    melancoolio wrote:
    Haha…vet inte riktigt vad hon lovade ;) Vi får se vad som händer i år…kanske räcker med att jag är lite snällare än vanligt bara :|

    snälalre och snällare..var den du är bara,det är de som uppskattas mest..för hoppningisvis..take care!

    #911714

    Jag har då alla hjärtans dag halvplanerad för mig och min flickvän.

    Ska hyra en lokal som finns i min källare där det finns ett glasbord med tillhörande sköna stolar. Väldigt mysigt rum där jag ska extrakrydda med levande ljus och eventuellt köpa nå rosor å strö rosenblad över bordet. Där ska det då ätas en romantisk middag, exakt vad jag ska bjuda på har jag inte kommit på ännu men det finns det fortfarande tid för. Får bara hoppas att det ska funka bra å att hon uppskattar det.

    #911715
    Filuren wrote:
    Jag har då alla hjärtans dag halvplanerad för mig och min flickvän.

    Ska hyra en lokal som finns i min källare där det finns ett glasbord med tillhörande sköna stolar. Väldigt mysigt rum där jag ska extrakrydda med levande ljus och eventuellt köpa nå rosor å strö rosenblad över bordet. Där ska det då ätas en romantisk middag, exakt vad jag ska bjuda på har jag inte kommit på ännu men det finns det fortfarande tid för. Får bara hoppas att det ska funka bra å att hon uppskattar det.

    Det skulle nog uppskattas av vilken flicka som helst:emo-thumb ,,Så du behöver nog inte oroa dig..Lycka till.

    #911716

    Själv ska jag gå på detta:

    [img=http://i31.photobucket.com/albums/c375/JonasHagbard/antivalentijn.jpg]

    #911717
    Hagbard wrote:
    Själv ska jag gå på detta:

    [img=http://i31.photobucket.com/albums/c375/JonasHagbard/antivalentijn.jpg]

    just give me the adress !! and il be there :nod

    #911718

    Perfekt tråd….. känns som att min gårdag passar in som handen i handsken.
    Kastade ut min andra hälft i går….. Efter ungefär ett års förhållande men på senare tid mest bråk och tjafs….och när hon sen försöker tävla med min dotter om tid så var saken biff. UT! Hårt men samtidigt lättande:|

    #911719
    mr-cave wrote:
    Perfekt tråd….. känns som att min gårdag passar in som handen i handsken.
    Kastade ut min andra hälft i går….. Efter ungefär ett års förhållande men på senare tid mest bråk och tjafs….och när hon sen försöker tävla med min dotter om tid så var saken biff. UT! Hårt men samtidigt lättande:|

    Tråkigt att höra mannen,beklagar, men förstår att det måste kännas lättande..Lycka till med bearbetningen..Allt har sin tid..

    #911720

    Tråkigt att höra..

    Och när jag läser detta
    [http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=617475]

    så kan jag inte låta bli att undra om det inte är sånt här som bidrar till att haussa upp förväntningarna på AHD samt att offerbelägga alla som inte passar in i ’standarnormen av AHD firandet’.

    Varför inte ställa till en AHDfirandet för alla istället ..? Där alla firar alla..

    Eller varför inte skicka alla att lämna lite blod så att hjärtat få göra lite nytta för andra?

    #911721
    013 wrote:
    Tråkigt att höra mannen,beklagar, men förstår att det måste kännas lättande..Lycka till med bearbetningen..Allt har sin tid..

    Tackar!
    Blir till att köra lite hårdare på gymet å få ur det den vägen. :up:

    #911722
    mr-cave wrote:
    Perfekt tråd….. känns som att min gårdag passar in som handen i handsken.
    Kastade ut min andra hälft i går….. Efter ungefär ett års förhållande men på senare tid mest bråk och tjafs….och när hon sen försöker tävla med min dotter om tid så var saken biff. UT! Hårt men samtidigt lättande:|

    sånt kan vara svårt själv satt ja senaste igår kväll o tänkte shit hur länge är det igentligen man har vart singel..spelar iofs ingen roll en tanken kom upp o d närmar sig snart två år redigt gött=)faktiskt!
    då har man all tid i världen på gymmet för sig själv o bara ha ett bra liv hel enkelt slippa massa tjafs o trams o bråk det drar bara ner en och erkänn hur bra blir passen på gymmet om man vet att man ska komma hem t ngn som bara tjata o tjafsar..tace care..du e säkert värd ngt mycket bättre!kram på alla hjärtans dag!

    #911723
    thess wrote:
    sånt kan vara svårt själv satt ja senaste igår kväll o tänkte shit hur länge är det igentligen man har vart singel..spelar iofs ingen roll en tanken kom upp o d närmar sig snart två år redigt gött=)faktiskt!
    då har man all tid i världen på gymmet för sig själv o bara ha ett bra liv hel enkelt slippa massa tjafs o trams o bråk det drar bara ner en och erkänn hur bra blir passen på gymmet om man vet att man ska komma hem t ngn som bara tjata o tjafsar..tace care..du e säkert värd ngt mycket bättre!kram på alla hjärtans dag!

    Tack! Snällt sagt. 😮

    #911724
    mr-cave wrote:
    Tackar!
    Blir till att köra lite hårdare på gymet å få ur det den vägen. :up:

    ¨
    Blir samma sak för min del,, panga på rejält på gymmet..Gymmet är en terapi som heter duga!!!Var stark det kommer bättre dagar!!

    Sheeba>Håller med dig fullständigt,, där har vi verkligen en överdrift,,men samtidigt tycker jag att man måste kunna se andra få rosor och uppskattning och glädjas för deras skull..Jag fick inte en ros under min skoltid, men så är det liksom,var förmodligen inte värd någon*asg*Men att stänga skolan är väl knappast ett bra alternativ, är verkligen ett sätt att förska fly det mentala problemet,bättre att ta tag i det o ”härdas”..
    Kankse skulle strunta i den komersiella biten o inte ge pengar till handeln,utan ändra traditionen och ge blod denna dag istället..Och alla andra dagar under året också för den delen ..

    Thess-> helt korrekt,hur skönt är de inte att slippa alla diskussioner,bråk och svartsjuka,,vi tar ut vår kärlek på gymet idag,,Tryck på dina buggar rejält idag,, så ska jag bryta ner fibrerna i pecsen:emo-thumb Så växer vi så det knackar,, det kallar jag riktig kärlek..Sen lite mmm är aldrig fel*asg*..Kram vännen

    #911725
    SheeBa wrote:
    Tråkigt att höra..

    Och när jag läser detta
    [http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=617475]

    så kan jag inte låta bli att undra om det inte är sånt här som bidrar till att haussa upp förväntningarna på AHD samt att offerbelägga alla som inte passar in i ’standarnormen av AHD firandet’.

    Varför inte ställa till en AHDfirandet för alla istället ..? Där alla firar alla..

    Eller varför inte skicka alla att lämna lite blod så att hjärtat få göra lite nytta för andra?

    patetiskt att stänga ner skolan bara för en sådan sak.. fan jag stänger ju inte ner mitt liv bara för att jag aldrig fått en ros under hela mitt liv..

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 86 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.