Ny struktur för träningsjournaler – på allmän begäran

Home Forums Seriösa träningsjournaler Ny struktur för träningsjournaler – på allmän begäran

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 145 total)
  • Author
    Posts
  • #233273
    Johan Ederer wrote:
    Magnus Chefen!!!

    Nu blev det fel…. DAGBÖCKER tack!!!!!

    Ack, blev lurad av att seriös var i större font än den övriga texten. Nu är det fixat rätt.

    #233274
    Magnus Branzén wrote:
    Ack, blev lurad av att seriös var i större font än den övriga texten. Nu är det fixat rätt.

    Sorry… man ska inte lura chefen:nono:

    THANX!!

    #233275

    Kan passa på att säga att någon moderator kan ta bort/låsa min nuvarande journal helt, då den blivit ”befläckad” med en massa annat snack..

    När tiden känns rätt startar jag en helt ny under ”Seriösa” kort och gott =)

    Tack på förhand!

    #233276
    Erik_Hellström wrote:
    Kan passa på att säga att någon moderator kan ta bort/låsa min nuvarande journal helt, då den blivit ”befläckad” med en massa annat snack..

    När tiden känns rätt startar jag en helt ny under ”Seriösa” kort och gott =)

    Tack på förhand!

    Din tidigare journal är nu osynlig. Välkommen att starta en ny vid tillfälle.

    #233277

    Vill ha min i dagböcker[/b] eftersom jag gärna skriver om hela DIETEN och det runtomkring, inte så mycket set o reps.. det är en dietdagbok med andra ord :emo-thumb

    #233278

    Tycker att jag för en seriös träningsjournal, men jag vill skriva om vad jag har för träningsmusik och vad jag äter efter träningen, men det kanske inte går för sig i en seriös träningsjournal, så då får det bli under dagböcker.

    #233279
    YTS wrote:
    Tycker att jag för en seriös träningsjournal, men jag vill skriva om vad jag har för träningsmusik och vad jag äter efter träningen, men det kanske inte går för sig i en seriös träningsjournal, så då får det bli under dagböcker.

    Man får naturligtvis skriva vad man äter efter träning även i en seriös träningsjournal (det gör den snarare mer seriös om du frågar mig). Och det finns inget som hindrar en att nämna träningsmusiken heller (så länge det inte blir själva huvudnumret;)).

    #233280

    Linn: Fix.
    YTS: Om det är någon som har seriös och statistiskt säker träningsjournal är det du. Den är flyttad till rätt kategori.

    #233281

    Ursäkta en blåögd blondin men nu måste vi reda ut detta en gång för alla! Hur är det egentligen med de seriösa journalerna? Är det okej att skriva sådana kommentarer som bara är glada tillrop utan någont som helst konstruktivt över sig i de journal som ligger bland de seriösa eller ska man avhålla sig helt och hållet från sådant? Jag blir inte klok på detta!!! Ena gånger är det si och den andra gången är det så (eller är reglerna olika för olika medlemmar?)

    Är det jag som är dum som inte fattar? Var det inte så att man skulle sluta med inlägg som inte tillförde träningen något (tex ”snyggt som tusan”, starkt pass”, ”grymma knäböj” etc, etc?) Jag tycker nämligen inte att det har blivit någon skillnad bland de seriösa journalerna….det postas ju fortfarande lika mycket glad tillrop osv fast det väl var så att man skulle sluta…jag personligen tycker ju det är skitkul att peppa folk och skriva i journalerna men trodde att jag var tvungen att sluta med detta i de seriösa….men så läser jag hela tiden exakt samma typ av inlägg som ju postats hela tiden…vad hände egentligen med reglerna?

    Och inte för att det spelar någon som helst roll men varför ska isf tex min journal ligga bland dagböckerna och inte bland de seriös? Jag tycker inte att min är mindre seriös än någon annan om det nu inte spelar någon roll med de glada tillropen….det var ju det som var anledningen till att jag skulle ha en dagbok…att jag inte ville ”bli av med” dom inläggen liksom….jag vill inte byta avdelning det är inte därför jag skriver detta….jag bara fattar inte skillnaden mellan det som var förut och det som är nu vad gäller de seriösa journalerna…

    #233282

    Jag vet inte om det har försvunnit i kommunikationen, men ”Seriösa träningsjournaler” ser jag som ett arbetsnamn under tiden vi flyttar ur journaler från forumet Träningsjournaler.

    Glada tillrop är såklart okej.

    #233283

    Jag vet inte om det har försvunnit i kommunikationen, men ”Seriösa träningsjournaler” ser jag som ett arbetsnamn under tiden vi flyttar ur journaler från forumet Träningsjournaler.

    Glada tillrop är såklart okej. En massa off-topic som inte är träningsrelaterat, bilder som text, är det som bör undvikas. Sedan är ju alla här inne människor så oroa er inte för att bli kölhalade om något inlägg går off-topic.

    #233284

    Pinglan, här är hur jag ser det:

    Det är inläggen från författaren av journalen som utgör ramverket för huruvida journalen ska vara bland träningsjournalerna (träningsinriktat journalförande) eller bland dagböckerna (träningsbaserat innehåll men med fler ämnen tillåtna). Det är ägarna – vars inlägg är i majoritet – som styr inriktningen.

    Man får själv välja vilka av de två ramverken man vill och kan hålla sina egen journal/egna inlägg till.

    #233285
    Fighterbabe wrote:
    Jaha, bara för att inte blanda ihop dem? Så de byter till bara träningsjournaler sedan? Så det blir antingen träningsjournal eller dagbok? :

    Yes.
    Namn ej bestämt.
    Japp.

    #233286
    Magnus Branzén wrote:
    Pinglan, här är hur jag ser det:

    Det är inläggen från författaren av journalen som utgör ramverket för huruvida journalen ska vara bland träningsjournalerna (träningsinriktat journalförande) eller bland dagböckerna (träningsbaserat innehåll men med fler ämnen tillåtna). Det är ägarna – vars inlägg är i majoritet – som styr inriktningen.

    Man får själv välja vilka av de två ramverken man vill och kan hålla sina egen journal/egna inlägg till.

    Tack för svaret! Bra! Nu förstår jag och nu är jag nöjd! Jag kan fortsätta att skriva både i min egen och i andras journaler precis som jag gjort hela tiden utan att vara rädd för att göra övertramp! Perfekt! Nu lovar jag att aldrig någonsin mer tjata om detta :emo-thumb

    #233287
    Pinglan wrote:
    Tack för svaret! Bra! Nu förstår jag och nu är jag nöjd! Jag kan fortsätta att skriva både i min egen och i andras journaler precis som jag gjort hela tiden utan att vara rädd för att göra övertramp! Perfekt! Nu lovar jag att aldrig någonsin mer tjata om detta :emo-thumb

    Oj, vad har jag ställt till med – har jag gett Pinglan fria händer?!? ;)

    Det finns såklart fortfarande möjligheten att journalens/dagbokens ägare kan tycka till om ”ovidkommande” inlägg i sin journal/dagbok.

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 145 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.