Ny struktur för träningsjournaler – på allmän begäran

Home Forums Seriösa träningsjournaler Ny struktur för träningsjournaler – på allmän begäran

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 145 total)
  • Author
    Posts
  • #233288
    Magnus Branzén wrote:
    Oj, vad har jag ställt till med – har jag gett Pinglan fria händer?!?

    :P :| :D

    Magnus Branzén wrote:
    Det finns såklart fortfarande möjligheten att journalens/dagbokens ägare kan tycka till om ”ovidkommande” inlägg i sin journal/dagbok.

    Såklart :emo-thumb

    #233289

    tackar!!! :)

    #233290
    Fighterbabe wrote:
    Det förklarar saken… Det kändes lite ”dumt” med just seriösa träningsjournaler… Eftersom många av de som valt att ha sina journaler, fortfarande med seriös träning, kanske är mer seriösa än några av dem som faktiskt finns i den kategorin. Man kan ju vara minst lika seriös med själva träningen fast man vill ha en journal/dagbok med mera liv och personlighet i… T.ex. bilder på husdjur, kunna skriva om båtutflykten etc.

    Det är journalen som ska vara seriös, inte träningen

    #233291
    thomas.R wrote:
    Det är journalen som ska vara seriös, inte träningen

    exakt.. jag förstår inte problemet som FB tar upp.. :|

    #233292
    Fighterbabe wrote:
    Träningen kan vara minst lika seriös om inte mer i vissa fall, men ändå får de journalerna ligga bland dagböcker… Att döpa kategorin till ”seriösa träningsjournaler” blir lite nedvärderande mot de som har minst lika seriös träning, fast blandat med lite annat i själva journalen.

    Som sagts tidigare i tråden: Seriösa träningsjournaler är ett arbetsnamn, det redan finns ett avdelning som heter Träningsjournaler.

    Den nya kategorin kunde lika gärna ha kallats ”Träningsjournaler #2”, ”Träningsjournaler avdelning 2”; men det var inte lika tydligt.

    Den del av benämningen som betydelsen ska tolkas från är Seriösa träningsJOURNALER. Alltså de där övningsval, vikt, set, reps, utförande, etc utgör grunden av innehavarens inlägg.

    Alla tycker inte det är nog för sitt journalförande, då väljer man Dagböcker istället.

    Det skadar aldrig att vara extremt tydlig. Då får man förklara i efterhand istället. :p

    #233293

    Ploppa in mig i seriösa träningsjournaler, bitte

    #233294
    Fredrik.J wrote:
    Ploppa in mig i seriösa träningsjournaler, bitte

    Du ligger nu i önskad kategori.

    #233295

    Dagböcker tack – antar jag.

    #233296
    Marmeladova wrote:
    Dagböcker tack – antar jag.

    Fixat.

    #233297

    Seriösa Träningsjournaler för mej med, tack :)

    #233298

    Vågar man påstå ”seriösa”? [http://forum.body.se/showthread.php?t=2902]

    Försöker ju.. 😮

    #233299

    Marina N och Martin Bergqvist: Fixat!

    #233300

    Jag läste att vi flyttas om lite. Vad var skillnaden på ”Dagböcker” och ”seriösa träningsdagböcker”? Tycker dom är snarlika faktisk när man kikar på dom? Vet inte riktigt vart jag ska placera mig????:o

    MVH

    #233301
    Denicé wrote:
    Vad var skillnaden på ”Dagböcker” och ”seriösa träningsdagböcker”?

    Har du läst första inlägget i tråden?

    #233302

    Ok,kollade runt lite och jag vill ha en SERIÖS träningsjournal under
    DAGBÖCKER Tack:up:

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 145 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.