OBS Alla skall läsa!

Home Forums Seriösa träningsjournaler OBS Alla skall läsa!

  • This topic is empty.
Viewing 9 posts - 46 through 54 (of 54 total)
  • Author
    Posts
  • #754242
    Dan_The_Man wrote:
    Min åsikt är..

    Träningsjournalerna här våra egna… vi borde för f*siken få skriva om vad vi vill i VÅRA journaler utan att någon ska klaga…
    E det jobbigt att läsa pga för mkt tjatter…. läs inte då! ;)

    Jag gillar att följa Fevers journal…. han lägger ofta upp bilder när han står med en rolig min och häller upp mjölk eller sover i en soffa liksom… detta har inget med träningen att göra… Men han har ju ändå en av de populäraste journalerna här..
    Samma med Palles å Fridas journal…. mkt hund å kattbilder å lite tjöt… So? Om det e någon som mår illa av det så kan man väl läsa nåt annat.

    Om alla inläggen handlar om set, reps och vikt, 3×10 x blablabla… hade det ju varit väldigt kul i längden, att läsa om det… Kan ju säga att populariteten här hade minskat ganska så kraftigt.

    Spänn av lite mina kära mods… Förstår att det kan vara frustrerande när det knappt handlar om träning alls längre…. Då kan ni väl påvisa detta till personen ifråga via pm, ist för att ha stenhårda gestaporegler för vad för slags bilder och inlägg man får ha i sin EGEN journal….

    +1 på det kamrat :up:

    #754243
    FEVER wrote:
    Åter igen Mats, jag personligen bry mig inte .
    Det var ju trots allt du som beklagade dig över det (och har gjort innan).
    Jag tycker det är kul, när man skriver lite om det privata.
    Då kan man skilja på journalerna och välja det man vill läsa.
    Annars blir det som att läsa i telefonkatalog, bara en massa siffror.

    Mitt tips är sluta läsa om det som stör dig, varför utsätta dig för något tråkigt?
    Jag hinner tyvärr inte läsa några journaler, men de jag lustläst rekommenderar jag starkt.

    Palles & Fridas zone
    Dags för debut Johan Ederer
    Samir
    HAr du några tips?

    Ps efter giftmål kommer barn:nod

    Kan inte bara hela den här BF-cirkusen sätta sig ner öga mot öga och säga att ni hatar varandra och rensa luften. Jag är så sjukt less på att läsa små pikar och antydningar i tråd efter tråd från er.

    #754244

    varför inte starta upp en ”Dagboken” här på forumet med?….tycker själv att det kan vara kul att läsa lite om det allmäna och alla som har med träning /intressen/fritid att göra..!
    Ska jag själv läsa en journal och följa den så tycker jag det bara är intressant att läsa om dom som ska tävla och ligger på dieten…annars är en blandning alltid kul att spendera någon läs stund framför, ex fever´s :up:

    #754245

    [http://forum.body.se/showthread.php?t=14706]

    Där kan ni rösta i en icke-vetenskaplig omröstning. :)

    #754246

    Varför inte ha en journal avdelning för tävlande som har redan stått på scen ? Det finns så många journaler nu att ibland måste man leta tebax 5-6 sidor för att hitta de journalerman följer.

    #754247

    +1

    Instämmer, mycket bra idé Vanessa.

    Vanessa Frykman wrote:
    Varför inte ha en journal avdelning för tävlande som har redan stått på scen ? Det finns så många journaler nu att ibland måste man leta tebax 5-6 sidor för att hitta de journalerman följer.
    #754248

    Alltså det här låter ju helt otroligt. Är 1984 er främsta förebild?
    Väcker hemska tankar om en svunnen tid, omkring 1940-talet kanske?

    #754249

    Hur är det med kommentarer om hur man mår fysiskt och mentalt relaterat till träning? Dagsformen är för mig avgörande och avspeglas omedelbart i min dagliga prestation på gymmet. Jag upplever att det är lärorikt och motiverande när andra delar med sig av dåliga pass eller fantastiska och varför det blev så. Hur skall man annars kunna utvärdera vad som fungerar och vad som är mindre bra. Annars blir detta väl bara en uppräkning av övning, set, reps o vikter. Men naturligtvis skall man vara relevant och hålla sig till ämnet!

    #754250
    zonecapone wrote:
    Om jörgen var här skulle jag säga som House polare sa åt honom i senaste avsnittet av tv serien House!!

    LOL!

    ZONE

    ”It’s time for a change”?

    Och sen ge vem sparken? :|

Viewing 9 posts - 46 through 54 (of 54 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.