Anmälda till SM

Home Forums SKKF informerar Anmälda till SM

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 55 total)
  • Author
    Posts
  • #857199

    Ingvar Larsson

    #857200
    Jonas Lundberg wrote:
    Han är redan anmäld i -100 kg, men min gissning är att han väger över…
    Har svårt att se någon slå honom…

    Aha.. då vet jag vem du menar, han e grym!! men personligen håller jag mina tummar för en annan:up:

    Återstår att se…

    #857201
    Johan Ederer wrote:
    Aha.. då vet jag vem du menar, han e grym!! men personligen håller jag mina tummar för en annan:up:

    Återstår att se…

    PA är bra, men Ingvar är för bra! :D

    #857202

    Ja hålla tummarna kan man ju alltid göra, men det kommer nog inte att hjälpa…Ingvar kommer mest största sannolikhet krossa allt och alla på SM :up:

    #857203
    Lars Berglund wrote:
    Ja hålla tummarna kan man ju alltid göra, men det kommer nog inte att hjälpa…Ingvar kommer mest största sannolikhet krossa allt och alla på SM :up:

    Du har säkert rätt i det du skriver och är man lite insatt i vad han presterat innan så vet nog alla att det finns en fruktansvärt bra kapacitet i honom och att han är svinbra och att det är frågan om någon presterat lika bra här i sverige.
    Men, och det det finns ett litet men och det är att han är ingen maskin och även han kan skada sig,Bli sjuk,Tappa motivationen,mm mm mm.
    Och jag tror inte att man kan säga i förväg att någon med 100% säkerhet vinner overall klassen för det kan dyka upp någon i någon klass som ingen räknat med som tar hem det.
    I vilket fall som helst är det en ära för mig om jag får stå på samma scen som honom och jag ser fram i mot det och det ska bli jätte kul he he(Och även då om han så blåser mig av från scenen och man får gå hem med gråten i halsen ha ha):D
    Tror det blir ett roligt SM på många vis och för mig blir det kul att kunna vara med i 2 klasser denna gång och nu är det bara att göra sitt bästa sista veckorna och komma in så bra som möjligt.
    Vi ses på SM Lars:up:

    #857204
    Lars Berglund wrote:
    Ja hålla tummarna kan man ju alltid göra, men det kommer nog inte att hjälpa…Ingvar kommer mest största sannolikhet krossa allt och alla på SM :up:

    Nej det hjälper förmodligen inte ett dugg, inte mina tummar som ska tävla;) , det enda ja kan göra è att hoppas & det kommer jag fortsätta med:)

    kul ska det bli, hoppas på ett bra SM med fullsatta läktare:up:

    #857205

    Ingvar kan få lite kamp om overall titeln ändå, vet en som ska ställa upp i -90. e han i bra form som sin bästa tävling förra året så kan han ge han en liten match.

    #857206

    En annan ”levande legend” som ger detta SM en EXTRA krydda är Renato Somenzi

    Så se UPP

    #857207
    Benjamin wrote:
    En annan ”levande legend” som ger detta SM en EXTRA krydda är Renato Somenzi

    Så se UPP

    aaa precis, inte glömma Renato!!!!

    sett formen på han? kanske nån liten rapport…

    #857208
    Johannez wrote:
    aaa precis, inte glömma Renato!!!!

    sett formen på han? kanske nån liten rapport…

    Han har dietat sen februari i år.
    Överkroppen är så gott som tävlingsklar, hårdare med några kilo plus i bagaget (SVÅRT att tro att han är 50 +)
    Benen har jag inte sett men jag vet att han har haft ordentliga problem med sina knä och att han inte har kunnat träna de ordentligt.
    Jag hoppas att benen blir lika hårda som överkroppen.

    #857209
    Benjamin wrote:
    Han har dietat sen februari i år.
    Överkroppen är så gott som tävlingsklar, hårdare med några kilo plus i bagaget (SVÅRT att tro att han är 50 +)
    Benen har jag inte sett men jag vet att han har haft ordentliga problem med sina knä och att han inte har kunnat träna de ordentligt.
    Jag hoppas att benen blir lika hårda som överkroppen.

    Ska bli riktigt kul att se en legend! Bara det gör att man vill åka på årets SM.

    #857210
    Johannez wrote:
    Ingvar kan få lite kamp om overall titeln ändå, vet en som ska ställa upp i -90. e han i bra form som sin bästa tävling förra året så kan han ge han en liten match.

    Pierre Chamoun syftar du på, förmodar jag…
    Visst blir det en liten match…

    #857211
    Jonas Lundberg wrote:
    Pierre Chamoun syftar du på, förmodar jag…
    Visst blir det en liten match…

    Skulle inte Pierre gå direkt till VM?

    #857212
    Jonas Lundberg wrote:
    Pierre Chamoun syftar du på, förmodar jag…
    Visst blir det en liten match…

    yes

    #857213

    Listorna är uppdaterade.
    Nu börjar det se rätt bra ut.

    Sista anmälningsdagen på lördag.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 55 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.