Inbjudan till SM

Home Forums SKKF informerar Inbjudan till SM

  • This topic is empty.
Viewing 2 posts - 31 through 32 (of 32 total)
  • Author
    Posts
  • #847633
    Janpeter Sangborn wrote:
    Och vilka ska då tävla på söndag?

    Och hur har det varit förr? Genom åren har det varit på väldigt många olika varianter, tro mig. Det enda vi vet är att som förr blir det aldrig mer. Historien är historia och nu är nu. Bättre, lika eller sämre tycker jag att vi utvärderar efteråt.

    Nädu, det finns ett antal anledningar till hur programmet ser ut. En av dem är publikfördelningen, ett annat att schemat ska balansera tidsmässigt och en rad andra orsaker.
    Väljer man att tro att det blir skit, lär det bli skit. Själv tänkte jag programmera för succé på alla plan.

    Kanon SVAR
    OCH:
    Rätt inställning!

    Rock ON!
    Mvh/Johanna

    #847634
    Mirre wrote:
    Hej Liz,

    Vi har precis avslutat arbetet med korrekturläsningen av informationen som ska ut snarast. Du har den i din inbox inom några dagar. Du är välkommen att ställa frågor här direkt om det är något särskilt du undrar över eller PM:a mig gärna.

    Vi beklagar att tävlingspm:et kommer ut så pass sent men då ett par i styrelsen själva ska tävla (inkl mig), blir pressen än större på de få som är kvar och har ordinarie jobb och familj att ta hand om utöver engagemanget i SM i AF, DamVM, SM i BB/BF/CB/FI, VeteranVM mm.
    Hoppas ni som läser detta har överseende med det.

    Mvh,
    Mirjana Ivanic

    Hej hej Mirjana,

    Tack så mycket för info, då vet jag att allt är i sin ordning :up:

Viewing 2 posts - 31 through 32 (of 32 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.