MTGP 2009 [Inställt, ny huvudsponsor sökes]

Home Forums SKKF informerar MTGP 2009 [Inställt, ny huvudsponsor sökes]

  • This topic is empty.
Viewing 11 posts - 31 through 41 (of 41 total)
  • Author
    Posts
  • #733731
    Jorgen wrote:
    Det låter som en bra idé.

    Och dom idéerna du hade där, dom har vi också haft. Och stött på lite div problem, ffa ekonomiska. Men mer om det i Västerås. :)

    Väl mött där :)

    Kommer besöka Olympia helgen innan så årets SM kommer gå i jetlag:s tidevarv :D

    Vänl,,,
    Tobbe

    #733732
    muskelbyggarn wrote:
    Väl mött där :)

    Kommer besöka Olympia helgen innan så årets SM kommer gå i jetlag:s tidevarv :D

    Vänl,,,
    Tobbe

    Offtopic men: SVIN!:D

    #733733
    Lars Berglund wrote:
    Offtopic men: SVIN!:D

    Offtopic 2:
    :p

    Vänl,,,
    Tobbe

    #733734
    Lars Berglund wrote:
    Offtopic men: SVIN!:D

    Så sant det var sagt:whistle:

    #733735
    muskelbyggarn wrote:
    Väl mött där :)

    Kommer besöka Olympia helgen innan så årets SM kommer gå i jetlag:s tidevarv :D

    Vänl,,,
    Tobbe

    Offtopic: ännu en som kommer att vara drabbad av jetlag pga Olympia ;)

    Ontopic: Allmax/Optimum Grand Prix 2010? :D

    Mvh
    Martin

    #733736

    Riktigt tråkit att mtgp inte blir av, men man får väl åka över till Norge eller Danmark då istället. Jag siktar nog på Sandefjord:up:

    #733737
    johanna wrote:
    Riktigt tråkit att mtgp inte blir av, men man får väl åka över till Norge eller Danmark då istället. Jag siktar nog på Sandefjord:up:

    Vi får hoppas att SKKF ändrar på reglerna så vi får köra där. I så fall ses vi backstage!:)

    #733738

    Varför skulle vi inte få göra det? Jag mejlade styrelsen och förstod det som att det inte var några problem att köra Sandefjord trots att mtgp blir inställt så det hoppas jag verkligen på. Vill ju inte vänta ända till nästa december för att tävla.

    Ja isåfall ses vi då!

    #733739
    johanna wrote:
    Varför skulle vi inte få göra det? Jag mejlade styrelsen och förstod det som att det inte var några problem att köra Sandefjord trots att mtgp blir inställt så det hoppas jag verkligen på. Vill ju inte vänta ända till nästa december för att tävla.

    Ja isåfall ses vi då!

    Utan att själv sitta i styrelsen törs jag lova att det självklart inte blir några problem. Bara man har licens och ansöker om internationell sanktion så ska det inte vara några problem (om man inte har några ouppklarade affärer med förbundet vill säga). Finns det inga svenska tävlingar ”på rätt sida året” så gör det inte.

    Tyvärr verkar vissa tro att förbundet gör allt för att jävlas med de tävlande. Verkligheten är tvärtom. Men ibland kan en enskild uppleva att han/hon blir ”förföljd” eller dåligt behandlad, för att den stora massans väl och ve ska kunna garanteras. Plus verksamheten i stort. Som till största delen gagnar de tävlande.

    #733740
    Janpeter Sangborn wrote:
    Utan att själv sitta i styrelsen törs jag lova att det självklart inte blir några problem. Bara man har licens och ansöker om internationell sanktion så ska det inte vara några problem (om man inte har några ouppklarade affärer med förbundet vill säga). Finns det inga svenska tävlingar ”på rätt sida året” så gör det inte.

    Tyvärr verkar vissa tro att förbundet gör allt för att jävlas med de tävlande. Verkligheten är tvärtom. Men ibland kan en enskild uppleva att han/hon blir ”förföljd” eller dåligt behandlad, för att den stora massans väl och ve ska kunna garanteras. Plus verksamheten i stort. Som till största delen gagnar de tävlande.

    Låter super! Då får vi se om det blir Sandefjord, Oslo eller Loaded. Eller kanske alla tre, ;)

    #733741

    De här datumen hittade jag på nätet…

    Loaded cup 2009 – 17 to 19 of april 2009

    Finnish Springtime contest – April 18 2009

    Oslo Grandprix – 26 April 2009

Viewing 11 posts - 31 through 41 (of 41 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.