Ny gren testas 2008

Home Forums SKKF informerar Ny gren testas 2008

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 54 total)
  • Author
    Posts
  • #819478
    Silvia wrote:
    Varför svarar ingen på min fråga:(: fitness för damer i vår???

    Därför att en del inte vet och jag är själv en riktig slarver. Jag dubbelkollar så att jag inte säger nåt som styrelsen beslutat annat kring. Återkommer.

    #819479
    Pia Jansson wrote:
    Finns det några tankar på att utveckla Classic Bodybuilding för damer måntro? Jag väntar och hoppas :)

    du o jag pia! :emo-thumb

    #819480

    Vad sägs om CBB för damer ? Sug på den lite ! Tror den hade vart uppskattad :emo-thumb

    #819481

    LÅter klart intressant med CBB för damer.

    tini

    #819482

    CBB, är det ett mellanting mellan BB och BF? Med eller utan individuell posering? Lite nyfiken bara.

    #819483

    Vi i Finland har CBB för damer med. Grundläggande regler är samma som för herrar: längd/vikt gränser, obligatoriska poseringar -5 st för kvinnor liksom i BB, sen fri posering för de 6 bästa.
    Vad jag fattat om damernas cbb, så mening är inte att man borde vara större än bf tjej.. När jag var i publiken och kollade på vinnaren i damernas cbb, tänkte jag att detta påminner damernas bodybuilding som det var i början…

    Ett par bilder på Finlands cbb mästare 2007, Diana Wikblom

    #819484

    Åter igen, när kan man få besked om det blir Fitness för män 2008 ?
    Blir detta efter årsmötet tro ?

    [www.sethronland.nu]

    #819485
    SethRonland wrote:
    Åter igen, när kan man få besked om det blir Fitness för män 2008 ?
    Blir detta efter årsmötet tro ?

    [www.sethronland.nu]

    Det fick du bland annat reda på 15/9 ovan i tråden. Ett antal månader innan årsmötet.

    #819486

    Anne; vet du vad det är för viktgränser för tjejerna?

    Jag hoppas verkligen det blir CBB för oss tjejer snart. Tror väldigt många tjejer är sugna på det, jag är iaf en.

    #819487

    Taget ifrån [www.skkf.org] ”att grenen kan finnas på programmet redan vid vårens Grand Prix i Västerås, första helgen i april”

    Medan Jörgen skriver på forumet att det kommer att bli av, fortfarande – blir det tävling i April ? Är detta spikat ?

    Mvh

    #819488
    SethRonland wrote:
    Taget ifrån [www.skkf.org] ”att grenen kan finnas på programmet redan vid vårens Grand Prix i Västerås, första helgen i april”

    Medan Jörgen skriver på forumet att det kommer att bli av, fortfarande – blir det tävling i April ? Är detta spikat ?

    Mvh

    Det är spikat. Första helgen i april är det som gäller, Västerås är orten och mer info kommer inom kort. Att tävlingen blir av har varit klart sen innan GP i år. Att fitness för herrar ska vara en del av det blev definitivt klart tidigare i höst.

    #819489

    Ska du ställa upp Seth? Du har iallafall visat intresse;) Hade varit kul med ett par tävlande, jag själv kommer att ställa upp.

    #819490

    Så fitness för herrar är spikat, men inte fitness för damer?

    #819491
    Kleine wrote:
    Ska du ställa upp Seth? Du har iallafall visat intresse;) Hade varit kul med ett par tävlande, jag själv kommer att ställa upp.

    Ja nu när jag vet att det blir av så är det bara att börja satsa. Vi får se om jag kan komma upp i den kvalitén jag förväntar mig av mig själv.

    [www.sethronland.nu]

    #819492

    Hoppas verkligen att det blir fitness för damer! Vore kul att köra både damer och herrar under samma tävling tycker jag iallafall. Skulle verkligen vara ett lyft för fitness och en chans att få fler deltagare tror jag!

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 54 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.