Ny gren testas 2008

Home Forums SKKF informerar Ny gren testas 2008

  • This topic is empty.
Viewing 9 posts - 46 through 54 (of 54 total)
  • Author
    Posts
  • #819493
    Anne wrote:
    Vi i Finland har CBB för damer med. Grundläggande regler är samma som för herrar: längd/vikt gränser, obligatoriska poseringar -5 st för kvinnor liksom i BB, sen fri posering för de 6 bästa.
    Vad jag fattat om damernas cbb, så mening är inte att man borde vara större än bf tjej.. När jag var i publiken och kollade på vinnaren i damernas cbb, tänkte jag att detta påminner damernas bodybuilding som det var i början…

    Ett par bilder på Finlands cbb mästare 2007, Diana Wikblom

    Kommer det att arrangeras några öppna tävlingar i CBB för damer under 2008 i Finland då kanske? ;):) (Jaaaaaa!!!!!!) I`ll be there!!! (Om det blir under hösten…)

    #819494
    Pia Jansson wrote:
    Kommer det att arrangeras några öppna tävlingar i CBB för damer under 2008 i Finland då kanske? ;):) (Jaaaaaa!!!!!!) I`ll be there!!! (Om det blir under hösten…)

    Hejsan Pia! Nix, tyvärr inte. Det är bara FM på hösten vi har cbb för damer, inte så många varit med , men kanske det blir mer tävlande i framtiden och vi får någon öppen tävling också.. :up: ..så du ska tävla på hösten? :yahoo:

    Camilla, minns inte gränser just nu, kan kolla lite senare. Viktgränser för damer är JÄTTE SVÅRA.. Men man bara får inte göra det för stort problem..

    #819495

    ..så du ska tävla på hösten? :yahoo:

    Japp, blir ännu en höstsäsong för mig! :emo-thumb Det vore som sagt väldigt kul om det gick att få till CBB för damer en eller annan gång! Deltagare tror jag inte att det blir några problem att få. Intresset finns definitivt!

    #819496

    Classic bodybuilding på Muscletech GP -08? Någon som vet??? Eller blir det fitness istället?

    #819497

    Är det någon som vet när det ska vara någon tävling i fitness för damer?
    Jag vill gärna se en tävling och sen ställa upp om ett år i fitness :)

    #819498

    Vilka är de obligatoriska i Fitness ?

    #819499
    SethRonland wrote:
    Vilka är de obligatoriska i Fitness ?

    [http://www.skkf.org/images/dokument/regelverk_2006/IFBBRulebook_2006Edition.pdf]

    #819500

    Jo då så att…

    #819501

    Classic bodybuilding på muscletech GP 08? Eller bara Men`s Fitness??

Viewing 9 posts - 46 through 54 (of 54 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.