Osannolika bänkresultat för en 93:a!

Home Forums Styrkehörnan Osannolika bänkresultat för en 93:a!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 50 total)
  • Author
    Posts
  • #426799
    the_PL_man wrote:
    Du får dra dina egna slutsatser.

    Mvh
    the_PL_man

    Näh du menar inte,, alltså att att nee.

    /Carl-Alfred:|

    #426800

    Stackars barn :(

    #426801
    Grandmaster wrote:
    Varför?

    245 kg i bänk vid 17 är nog det sjukaste jag hört.

    för att han gissningsvis har mer stickmärken i röven än en nåldyna :pop:

    #426802
    the_PL_man wrote:
    Jo, jag fick ett telefonsamtal om samma kille.
    Dock finns det inte en SL-klubb inom 15 mils radie som vill röra honom i honom med radiostyrd degeltång.

    /the_PL_man

    Älskar när det kommer in någon random snubbe som man aldrig har sett förut och drar av ett gött rykte, sen börjar hela tråden flippa ur :D.

    #426803
    maskin wrote:
    Älskar när det kommer in någon random snubbe som man aldrig har sett förut och drar av ett gött rykte, sen börjar hela tråden flippa ur :d.

    +1

    #426804
    Reyky wrote:
    för att han gissningsvis har mer stickmärken i röven än en nåldyna :pop:

    Spelar ingen roll 245kg i bänk vid 17år är helt sjukt. Men sen om jag tror på detta är en annan femma.

    #426805
    maskin wrote:
    Älskar när det kommer in någon random snubbe som man aldrig har sett förut och drar av ett gött rykte, sen börjar hela tråden flippa ur :D.

    Förstår inte varför du citerar mig?
    Jag är iaf någon som pratat med snubben som påstås göra 245 kg….

    #426806

    OM det är sant att han tar 245 kg i bänken och det tydligen är 20 vittnen så borde det funnits film någonstans!

    #426807

    Det är nog möjligt tror jag. Han är ju tjock dessutom. En kompis jag känner, när han gick nian för ett halvår sen så tog han 115kg då var han 15 eller 16. Han var dessutom smal med magrutor ingen tjock kille dom bara tränar bänk.

    #426808
    BlackRetroBox wrote:
    Det är nog möjligt tror jag. Han är ju tjock dessutom. En kompis jag känner, när han gick nian för ett halvår sen så tog han 115kg då var han 15 eller 16. Han var dessutom smal med magrutor ingen tjock kille dom bara tränar bänk.

    Detta gör det ännu mer osannolikt – vem fan ökar 130 kg i bänk på 6 månader!? En annan sak om det vore att gå från 50 kg till 180 kg, även om det är en riktigt bra (osannolik) ökning, på en sådan kort tidsperiod som 6 månader.

    #426809
    nible wrote:
    Detta gör det ännu mer osannolikt – vem fan ökar 130 kg i bänk på 6 månader!? En annan sak om det vore att gå från 50 kg till 180 kg, även om det är en riktigt bra (osannolik) ökning, på en sådan kort tidsperiod som 6 månader.

    Tror du missförstod vad han skrev ;)

    #426810
    Gober wrote:
    Tror du missförstod vad han skrev ;)

    Haha, där ser man. Trodde han skrev en ”en kompis känner han” och inte ”en kompis jag känner”.

    Tar på mig den. :D

    #426811

    Känns inte som det är så troligt…

    #426812

    If u aint got on film it aint happend.

    #426813
    Biccen wrote:
    If u aint got on film it aint happend.

    Snygg engelska ;)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 50 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.